Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
cola Neregistrovaný |
Dobrý deň vážení páni motorkári ! |
No neviem moj lajcky pohlad na bod c 1: pokial si dobre pamatam na konstrukciu karburatora , je tam klapka ktora reaguje na plyn a pridava ,alebo ubera vzduch a potom do stredu je privedena ihla ktora rozprasuje vo vzduchu benzin a tym vytvara zmes. Podla mna tym sroubikom uberas/pridavas benzin a nie VZDUCH ako pises. Mozno kecam ,ale podla mna je to tak ako pisem ... |
bod c3 jasne ze ma nastavenie zmesi vlyv na viacej faktorov ako spotreba , vykon.... ved na to to tam je predsa |
A co tak navstivit autorizovany servis a nefusovat to doma... |
papaya: ale on ho ma "len" pridrety nie zadrety... |
Skutre su nastavene z fabriky vacsinou na skrteny vykon a rychlost do 40km/h.Skrtene su vacsinou karburatorom,aj vyfukom a pri novsich elektronicky.Pri nastaveni karburatora musis rozlisit rozne rezimy prevadzky.Pri volnobehu nastavujes jednym srobom polohu supatka a druhym bohatost zmesi.V amaterskych podmienkach mozes nastavit tak ze trosku zvysis volnobezne otacky jednym srobom,a srobom bohatosti tocis tak aby boli najvyssie otacky/ tocis dolava aj doprava/,a potom znizis polohu supatka . |
colac Neregistrovaný |
Ahoj fuli, mám vzduchom chladený 2-takt. Stalo sa to tak: Studenú som ju rozbehol a cca po 4 km zaškrípalo(neviem to popísať ten zvuk) a zdusila mi, prudko sa zastavila. Poznal som o čo sa asi jedná, už som to dávnejšie zažil. Sralo ma, že som bol na Orav. priehrade a šiel som do Poľska.Elektr. nakopnúť nešlo, ale nohou áno. Prejdem 50m a znovu!!! Vedľa bola pumpa, do nádrže som fukol asi na 5litr.2,5 dcl maditu(iný nemali). Páka nešla pretočiť. Nasral som sa buď-alebo a celou váhou tela som páku aj s motorom pretlačil.. a NAŠTARTOVAL!!!! Mojou odvahou bolo, že som pokrač. v ceste do Jablonky v Poľku s jedným šrobovákom a motor išiel. Potom sme s jedným technikom zistili, že nešlo olejové čerpadlo....atď To je už opravené, LEN či nemám vymeniť valec s krúžkami???? |
cola Neregistrovaný |
RGW ďakujem Ti za vyčerpávajúce odpovede, keď to naštelujem, napíšem ti na mail, ako to dopadlo.... |
Po popisanej zavade mal by si skontrolovat piest a kruzky,ked nie su ryhy,len vylestena plocha na pieste a kruzky sa pohybuju v drazkach,staci jemnou brusnou pastou na kov prebrusit chytene plochy na pieste a vo valci,/pastu rozriedis olejom a touto zmesou nanesenou na handricku rucne prelestis/.Ked kruzky su zapecene do drazky na pieste,alebo su ryhy na pieste,treba vymenit piest aj kruzky a podla stavu valca mozno aj vybrus je nutny. |
Caute.Potreboval by som poradit.Mam CR125 R r.v.1990.Bol som sa vozit,zapadol som v blate a ked som sa hrabal von tak sa mi roztopil kontakt co je na sviecke dolu a padlo mi to do valca,a zapieklo mi to kruzok o piest.Tak som to zhodil dolu ,ze kupim novy piest,a pozeram ze ten co tam bol ma rozmer 56,03.A na 125 ma mat nejakych 53 aj daco.Vlozka(este nie je nikasil) by este celkom usla.Dal som to robit jednemu clovekovi,hovoril ze treba vymenit aj tu ,lebo su tam zle urobene kanaly.Ale dalsi problem.Vlozka ma vonkajsi priemer dost velky a nema taky polotovar.Mam to tam uz dva mesiace a nic.Neviete mi niekto helpnut? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 40639 | Včera: 168049