Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Cau, prosim Vas, chcem zvysit vykon na SV1000. Vyfuk a filter mam, ma niekto skusenosti s touto moto? Ak to bude citelne, kupim aj Power Commander. Chcem len vediet ci to uz niekto skusal a ci to stojí za tie prachy. Dakujem za odpovede. |
suzuki striekacka sa da programovat bez powercomandera cez servisny konektor, zavolaj do www.fastbikes.sk a dohodni sa snimi , oni ti to naladia na motorovej brzde a preprogramuju aby si to mal eno nuno. |
Nescem ňejak vyprávjat, že aj tak to nevyužiješ,lebo nevím jak jezdíš? Ket sceš výkon kúp ho hnet v motorke. A nedopľňaj ho dodatečňe. A stejňe ho nevyužiješ! Nač je komu brutal výkon na naháčovi. Já mám 95k a 95Nm nerýkám že bych neprijau vjec ( a z otevrenú náručú ), ale nač ket ho NEVYUŽIJEM A máš povidané! |
Mamaloosa Ti dobre hovorí a Mikulec vyprávjá Drbni tam čo máš už kúpené a každemu nahuč že máš pridané koníky naviac. Vono to naozaj nikto nespozná |
Suzuki na SV skrtila vykon kvoli emisiam - vid. svrider.cz/ , typy a triky |
vykonu nie je nikdy dost, to vie kazdy, kto sa so svojou motorkou raz vzije. "Vyuzitie" je velmi relativny pojem, niekto si pod tym predstavuje kratke casy na Babe a niekto pruzny rozjazd z krizovatky bez triznenia motora vo vysokych otackach. Kupa vyfuku plus filtra plus power commandera je investicia cirka 20-30 tisic, zvysenie vykona bude cirka 5-7 %. Ak ti to stoji za to... |
Vidicon: tak mi zežeň termignoni na moju a ostatné ( výropca jaký sceš ) abys sas dostau do ceny 20-30litrú A porát to zeberem!!! A určiťe nabudem sám. Upravené 1 krát. Naposledy upravil mikulec (30.10.2006 17:46) |
Pozri obrázok |
Ano, ak vedia naozaj preprogramovat original vstrekovaciu jednotku, je to samozrejme usetrenych vela penazi za power commander a v takom pripade sa do toho da ist... len su motorky, kde sa mapa neda preprogramovat (napr. VFR) a tam je proste smola Vo Fast Bikes mam aj ja dobre skusenosti s pristupom k ludom a aj ich penazenke |
pokial viem tak hard-zmena mapy u SV nie je mozna (mozno sa mylim, take mam info). zmenit sa da power commanderom, ale osobne si myslim ze to za tie prachy nestoji. odskrtenie ako spomina copy je u novych SV oproti tym starym riesene trochu inac. neodpajaju sa kable ale dava sa na tvrdo 15kohmovy odpor na kablik veduci zo skrine k jednotke. Zial, o stranku svrider.cz sa v poslednom roku-dvoch admin prestal starat, tu mas linku pandora.idnes.cz/part/2005/4/29480 |
Ak mas koncovky a fillter tak uz nic neries..nahod ich a jazdi...budes mat brutal zvuk a bude ti krasne sycat airbox...rychlejsie ti vybehnu otacky....budes mat o 10km/h vyssiu maximalku...jemne ti odide spodok ale to na dvojvalcovom litry nespoznas tak lahko a vykon sa ti posunie o par otacok vyssie...budes spokojny....viem to mal som 3 sezony TL1000R s K&N+racing koncovky.......a bol to brutus... |
ja mam 650, vyfuk som prerazil ocelovou tyckou, jazdil som bez filtra a aky hukot!!! a ake nasavanie do airboxu - že huuhhuuhu!!! a ta spotreba, ani nepisem. |
Suzuman: ocelova tycka , bez filtra = ta ty si iny labuznik ... REŠPEKT negger !!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Relic (01.11.2006 7:52) |
Stará téma... bez filtra totálna keketina ,máš tak chudobnú zmes že podpáliš ventily. |
A ze poliaci maju silnu ekonomiku. Sak sa necudujem,aky je dopyt po kahancoch, a svieckach. |
Aj ked je tema stara, tak nepochopim jednu vec: |
Ahojte ...Varan takých mudrlantov ako ty mam rad kde si čítal že sv ma zly podvozok ???skus si pozriet fora a prečitat recenzie a potom mozeš rozprávat ....a ak chceš nejako zvyšit výkon skus si pozriet suzukisv.cz a niečo tam nájdeš .... |
Nebudeme si klamat ale ten predok je makky.. 2002 uz aspon mali nastavoblvaciu prednu vidlu ale co viem ani na max to nebolo dpst tvrde .. a predok sa pri prudkom brzdení potapal aj tak.. chcem tam hodit podlozky..som zvedavy co bude potom.. kazdopadne na nejaku usd vidlu to mat asi nebude :D |
Píšeš o 650tke , litrovú verziu nepoznáš . Ja mám tiež menšiu SV650 a mám aj vložky do tlmičov , a na naše roz.ebané cesty je to tvrdé ! |
Asi tak a liter sa začal robiť myslím 03 alebo 04 a tam sa to da nastaviť ...Priznávam ze brzdy su slabšie ale dostačujúce ... |
risoslimak: ked si pozornejšie prečítaš môj príspevok, tak pochopíš, že ten podvozok je zly zo športoveho hladiska vzhladom k charakteristike motoru |
to sv 1000 bola vzdy nizkorozpoctova jebka, nestihala za motorom brzdami a a ni podvozkom...moj nazor predat cim skor |
fazer600: a o tom hovorim. Brzdy nic moc, podvozok ani nehovorim a niekomu je v tom 120 koni malo |
SV1000 je parádny základ na ďalšie úpravy Ľahká, kompaktná, obratna so silným 2V motorom.. Mne robi radosť uz nejaký ten rok. Nejaké investície do bŕzd, podvozku atd a máš super masinu plnú emocii bez akýchkoľvek elektronických sraciek, ktore dnes dávaju ľudom pocit, že zvládajú 200k motorky s prstom v nose.. SV uz zostane v mojej garáži na furt. Dalsie moto budú na vozenie, SV je srdcovka |
rp76: suhlasim je to dobry zaklad pre upravu podvozku a brzd, to mas recht |
Akože mal som obdobie ked som sa pohrával s myšlienkou buchnúť tam hlavy z TLRky.. Ale ten motor je OK. Ja som len dal väčšiu rozetu + KNko, zvody, výfuk a nejaké ladenie. Ale gro investícii išlo do podvozku a bŕzd. A Laci "Lorenzo" Šinko odviedol dobrú robotu |
Zásadný omyl chlapci ,SV nie je rozpočtová športová motorka , ale obyčajný cestný bike. |
netreba zabudat ze v tej dobe bolo euro za 43 korun....to je odpoved preco motorky stali neskutocnych 500 000SK |
Koľko chceš investovať? Začni hadicami a kvalitnými sintrovanymi doskami. To je tá lacnejšia časť vylepšovania. Väčší skok v účinnosti, ktorý určite pocítiš, nastane po inštalácii kvalitnej radiálnej pumpy. A môžeš pokračovať ďalej výmenou čeľustí, kotúčov... |
Rp76 diki za odpoved , urcite by som chcel postupne postupovat takze Stage 1 budu pancierove hadice a neskor sa uvidi , este by bolo vhodne dat zrepasovat celuste |
Čeluste? Na kotúčových brzdách? Nemyslíte náhodou brzdové strmene? |
Vymeň hadice a platničky... čokoľvek iné začne ísť do peňazí takým spôsobom, že začneš uvažovať o zmene mašiny, čo v konečnom dôsledku výjde lacnejšie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kalupko (02.12.2013 16:23) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 82633 | Včera: 138642