Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Myslím bez rozoratia motoru, lebo podla zvuku sa to nedá vždy jednoznačne určiť, keď tam drnčí viac vecí. Napr. cez šponovák reťaze sa to nedá, keď ho vymontujem? |
MOKUSHKO Neregistrovaný |
ked vyberes napinak tak zistis prd , tazko pristupne miesto ale da sa zistit ci je sponovak na doraze, vyber ho a hore je skrutka jej otacanim sa stiahne, zisti na kolko otacok je vysunuty a potom ho zasunuty daj dnu a pomaly cez srubovak pustaj kym nedosadne na retaz a tak zistis ci sa vysunul cely alebo nie. CAU |
Alebo ho jednoducho vyberieš a vysunutý ho priložíš na miesto a podľa vzdialenosti dosadacej plochy od valca vieš koľko ešte chýba do úplného vysunutia |
crossbiker-len doplnim ze ked ho vymontujes a odmeras ako napisal Karol 1, tak ti zostane cca 1 cm, pri novej retiazke, pri sposobe ako pisal Mokushko sa pri novej retiazke sroba otoci asi styri otacky.... ja som menil rozvodovu zhruba po 55-58.000km a rozdiel medzi retazami pri porovnani dlzky vo zvislej polohe bol cca 1-1.5 cm. Podla manualu je hranica zivotnosti rozvodovej retaze po prekroceni dlzky 129 mm na 21cape / 20 clankov/ retaze. Pri vymene musi ist dole spojka aj ozubene koleso na klukovom hriadeli, ak ju nechces rozpajat. DR-buchotat moze este rozvod-opotrebene vahadla s vackou a /hehe karol sa bude smiat/ aj ojnicne spodne lozisko. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 272352 | Včera: 184468