Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Nevie niekto ako je to pri nehode s poisťovňou keď som dal demontovať posilňovač bŕzd,tým pádom nefunguje ani abs keď je celý modul vyhodený a brzdy sú napojené na priamo, skúmala by to poisťovňa pri nehode.da sa to odhlásiť s technického preukazu. |
Je to zásah a podstatný s dosahom na fakt, že to mohla byť v priamej súislosti príčina nehody. |
Re: egres2: Re: egres2: šak normálne si to dávajú demontovať na 1150 GS, sú 1150 aj bez abs z výroby tak prečo by som nemohol nechať odhlásiť abs z technicaku.raz keď tam je od výroby tak ho musím nasilu tam mať či chcem alebo nie.tie čo ho nemajú od výroby tak to nikomu nevadí. |
Najskôr sa opýtaš. |
Re: egres2: tak nieje sposob ako to z technicaku odpisat ani keby ma clovek dobrych znamych,mam to uz davno demontovane a teraz ma napadlo ze v pripade nehody keby nahodou pridu na to ze tam nieje abs ktore tam ma bit ci mozu dat vinu aj mne a aj nahradu skody. |
Wiesse - ak raz vyšla motorka z fabriky z ABS tak to že ho vieš (pomerne ľahko) vyhodiť neznamená, že to nie je z hľadiska legislatívy hrubý zásah do technického stavu vozidla. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (27.08.2024 8:36) |
Re: Explo: na STK len chcel vidieť ako zhasne kontrolka abs,žiarovka bola vybraná tak nemalo čo zhasnúť, povedal som že už to zhaslo a moc to neriešil.raptor chcel som abs nechať ale ten modul je spojený aj s abs tak nebolo možné zachovať abs,robil v Nitre ten z Írska čo opravuje motorky.ak má niekto info že abs funguje aj bez modulu posilňovača bŕzd tak dajte vedieť. |
riesenie je jednoduche, kontrolky ABS a modulatora, pripojit jednu na kontrolku dobijania a druhu na kontrolu tlaku oleja. |
egreš veď to som napísal |
Re: Merlin00: on to urobil na priamo,dá sa to aj nahodiť späť,nevedel som si zvyknúť že dole kopcom musím mať naštartované aby som mohol brzdiť,je to riadna kravina celý posilňovač,abs by som neodpajal nikdy keď tam je od výroby.modul váži okolo sedem kíl tak je laksia a bez origo výfuku a bez katalyzátora to je o 15 kíl laksie . |
wiesse - preboha živého a prečo dole kopcom vypínaš motor? koli spotrebe či ako? |
Re: wiesse: Samozrejme to vypinanie ABS myslel vypnut ako tlacitkom, nie demontazou ;) |
Re: raptor: keď ideš z lesa dole kopcom a chces ísť v tichosti aby ťa nikto nepočul,mám dvor v kopci ,štartujem stále na ceste ,ani dvorom dole som sa nemohol pustiť bez toho aby nebolo naštartované.ked dôjde náhodou benzín a pred tebou pekný kopček dole a ty nemôžeš ísť lebo to musíš mať naštartované aby to brzdilo, samozrejme kvôli poľovníkom v lese je lepšie bit nenápadný. |
wiesse - keď ideš dolu kopcom a máš zavretý plyn tak spotreba je nula. |
Keď idem náhodou z lesa dole kopcom tak rád si vychutnávam ticho,prilbu do kufra a pomaličky si užívam kľud lesa,zase ten Akrapovič nieje nejako hlučný,keď človek pridá viac plynu tak je ho počuť, kamarát ma 1090 adv. a leovince riadne rachoce,boxer bude vždy znieť trocha ako stará Singer sijacia mašina a môžeš tam dať ladak aký chces. |
A ja že posilovače sa začali dávať z dôvodu lepších brzdných vlastností. |
Re: egres2: mam už druhú GSa prvá bola tiež s posilovacom,na druhej som dal demontovať posilňovač a viem porovnať ako to brzdí,bez posilňovača to brzdí o dosť horšie,musím silou mackat brzdu aby to brzdilo,mne to nevadí ja výhody moderných motoriek a rôzne vychytávky nemusím. Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiesse (27.08.2024 12:30) |
wiesse - brzdí to rovnako. Pumpa, disk aj obloženie sú rovnaké. Akurát ty tam máš do sústavy zapojený posilovač ktorý za teba mačká viac tú brzdu - to je všetko. Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (27.08.2024 13:24) |
raptor: |
maximálny brzdný tlak ti nezvýši, rýchlejší nástup znamená horšie dávkovanie... |
Re: raptor: vadilo my hlavne že si mohol brzdiť len keď bolo naštartované,ako na aute,a samozrejme zbytočná komplikovanosť a tým možné poruchy,a motorka samozrejme je ťažšia.sudruhovia urobili krok vedľa keď chceli bit zase najlepší. |
Kedysi K75LT a podobne cerstve moto v rokoch koncom 90tych, mali problem z ABS pumpami. |
Merlin: |
Re: salem79: 1290 uz ma posilnovac brzd? 1190 nema (teda ja o tom neviem, zeby mala) a nic tym brzdam nechyba. Dualne brzdy mam tiez, ale ani po rokoch som si na ne nezvykol, skor som sa s tym zmieril. Za mna najlepsi vymysel, za poslenych X rokov, je moznost vypnutia ABS len na zadnom kolese. |
Re: janoval: 1290 nema urcite posilovac.ja som si tiez nezvykol na dualne brzdy a to ani ked som mal varadero,musel som sa stym zmierit,tlacia do motoriek a do aut v mene bezpecnosti a pohodlia nieco co clovek nechce a snazia sa ludom nahovorit ze to potrebuje,ja nepotrebuejm vychytavky,len nedaju cloveku inu monost,aj denne svietenie my vadi,preco si nemozem zapnut svetla kedy chcem ja,mam slabu baterku a kvoli svetlam sa nepohnem,som v state kde nemusim svietit tak preco by som mal za silneho slnecneho pocasia svietit ako debil,chcem bit niekde v lese nenapadny proste to nejde,nedaju cloveku na vyber,a ze demokracia. |
Re: egres2: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 12969 | Včera: 162193