Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Mam suzuki dr 750 big a stráca sa mi olej v motore.Poradte co treba opraviť. Asi papa olej ale nedými. Čím to môže byť. Stráca sa ho dosť. Dakujem vopred za rady a pomoc |
Predaj to, a nebude sa ti stracat |
Kolko je to dosť? Liter na 100 km? Ak nedymí, tak podľa mňa musí niekde vytekať. Koľko si tam toho oleja po výmene už dolial? |
nemusi dymit... podla mna ti odisli gufera na ventiloch, lebo ked odidu kruzky, tak nejak moc nezere, ale tie gufera su svine... |
Ked som ju kupil som menil olej. Asi po 800 km mi chybalo asi 2 l oleja. Ale pod mašinou ani kvapka. Vypuštací šrob suchý. Pri studenom štarte na sitič skoro žiadna dymivosť možno trochu ale to asi tym sitičom, pri zohriatej mašine nič. |
Pepo BA Neregistrovaný |
Súhlasím s Vidiconom, guferá na ventiloch. |
Tie gufera pri ventiloch si vymenim aj sam alebo to treba dať do servisu, je to niečo zložite? |
mezo nikdy som to nevidel robit, ale je to palka si to dat spravit do servisu. (cca aj s nahr. d. 10litrof) Priprav si penazenku, alebo si zozen dobreho kamarata mechanika. |
zalezi, aky si manik, ja by som to urcite nevedel, to ide dole cela hlava valcov, s guferami menis aj tesnenia na vyfukove potrubie a tesnenie pod hlavu valcov, robota pre servis na dva dni, cena asi 10 000 Sk... |
" Asi po 800 km mi chybalo asi 2 l oleja." to si jazdil bez oleja?! |
Ten olej sa ti moze stracat vsade, ale to ze ti to nedimilo to je divne. Uz som sa stretol s tym ze to tieklo do chladiacej cez prasknute tesnenie pod hlavou. Inak pokial ti prdnu simeringy tak to zvykne dimit. |
Pepo BA Neregistrovaný |
Muselo to dymiť. |
Mozu to byt guferka na vyfukovych ventiloch( tie su viac tepelne namahane). Olej unika rovno do vyfukoveho potrubia, nedochadza k jeho spalovaniu a odpada dymenie. Aj ked pri plnom zatazeni ked je teplota spalin najvyzsia moze zadymit aj vo vyfuku, neni to vsak iste. |
miro s. Neregistrovaný |
Vyser sa na to, big musi zrat olej, radsej si po 200-300-500 km sleduj olej dolievaj a jazdi, drz si hladinu oleja na full. Ja mam RSE, kamos biga 800, a furt to zobere nieco. Nemci si pisu na internete ze im to bezne zere/ dr650/ 0.5-1l na 1000 km a seru na to !!!! |
Aky olej davate do biga 750? ja som dal na začiatok castrol ale sa mi to zda byt drahe na dolievanie každych 1000 km 2 l ked 1 l stoji 320 ,- sk |
miro s. Neregistrovaný |
Davame tam Valvoline Durablent, 10W-40, ale za nejakych 220,-, to mas jedno daj tam polosyntetiku pre motocykle-musi mat normu JASO MA-pre mokru spojku ako ma aj big, mozno by stacil aj minerál ak by si ho dostal kúpiť....niekto dáva aj automobilové, ale zvykne to robit problemy ked su tam zbytky ineho oleja, hlavne na spojke, niekto lieta na automobilovy a nič. Ak chceš ušetriť na oleji kupuj rovno tie 4-litrove bandasky alebo rozlievany priamo zo servisu, zvykne to vyjsť lacnejšie na liter ako po 1-litrových flašiach. Skus ešte zmeniť vyskozitu oleja niekedy to pomôže pre zníženie spotreby oleja...napr. 10W-40, 15W-40, 15W-50, 20W-40, 20W-50. |
To mezo > Odkial si? Mozeme ti na to kuknut. Pozeram ze mas mail z BA letiska mozno sa aj poznas s majitelom dielne kde robime moto, ale iba pre kamosov a znamych. Pokial by islo iba o vymenu gumicik plus tesnenie pod hlavou ako samozrejmost, tak ta vyde lacnejsie servis ako dvojrocne naklady na olej. Teda zamozrejme podla toho kolko najazdis. |
ako ratam, frog ma pravdu, a nehovoriac o tom, ze mozno znicis aj dalsie casti (napr. ventily) |
To frog > Kde maš tu dielňu mohli by sme sa stretnuť a pokecať o tom, prípadne dohodnuť. Ako sa volá majitel dielne? |
Caf Mezo. Dielnu ma kamos Cajak nie ja, ja tam le muklujem ked je toho vela. Je to v Bernolakove a neni problem pokecat poradit a opravit. Ked chces napis rovno na moj mail a poslem ti cislo na mobil. Nerad by som ho tu napisal do fora. Motorkari su ok, ale precita si to nejaky chuj a mozem menit cislo. Tak sa ozvi. |
vf 750f Neregistrovaný |
Cau Tak prvom rade sa pozry na vyfuky. Ak su rozoberatelne tak zneho vytiahny tlmic. Ak bude dost masny tak olej sa ti straca 1 bud cez piestne kruzky alebo cez sedla ventilov. Ak uz boli sedla ventilov prebrusene a nahradene guferamy tak staci vymenit tie gufera a ak nie tak musia ti vyfrezovat sedla a dat tam gufera. Nie je to narocne ale doma to nespravys lebo sa to roby pod danim uhlom. Pocitaj stym ze budu musiet aj zabrusovat ventili ak to chces mat 100 % lebo sa aj stamat moze tratit olej. Daj si premerat tlaky na valcoch a podla toho zistis ci su aj piestne kruzky opotrebovane. |
>VF750F- Ty asi nebudes mechanik? Keby to islo cez kruzky tak by bolo vidiet dym. A to s tym ventilovym sedlom asi nemyslis vazne?! |
ties by som povedal, ze gufera su tam od zaciatku... V kazdom pripade, na toto treba mat zaruku, to plne suhlasim! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 12240 | Včera: 181016