Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ovalita P kolesa na Honde cbf 600 r.v.2009, 32000 km. Na STK som neprešiel bo ovalita kolesa bola 37 - 50 pri viacerích meraniach. Stanovené max je 20 (8/2023). S novími brzdovími kotúčmi som prešiel, ovalita bola 4, 5 a 7 pri 3 meraniach ale poradie si nepamätám. Počkajte chvíľu idem do kuchine. No a bočná víchilka starého L kotúča bola 0,25 mm, P kotúča 0,3 mm. Víchilka nového L kotúča 0,09 mm, P kotúča 0,07 mm. Vívhilka ráfika je 0,1 mm na L stranu, 0,1 mm na P stranu (ako keby osmička.) Merané mikrometrom. Víchilku gumy som zrakom nespozoroval, ložiská na kolese bez vôle čo môžu vplívať na ovalitu kolesa. V Čechách ovalitu na moto nemerajú, to len Slovenská vláda vimislí blbé zákony čo japonskí vírobci nepredpokladali pretože kotúče majú normované hodnoty telerancií. 8/2023. |
Fajn počítáníčko..no ale ako sa hovorí v našej gubernii, dôležitý je obsah nie forma. |
Uz sa to tu rozoberalo vedla (nemyslim pravopis). To meranie je mezmysel. Na kotuci mas vysuchanu nejaku plochu, “kruznicu”, no a ked sa plavajuci kotuc teplom roztiahne a medzi nit a kotuc sa ti dostane nejaky bordel, tak po ochladnuti uz tie dosticky behaju po inej kruznici… |
je zarazajucejsie ze technik kasle na vytekajuce tlmice,alebo nepravidelne zjazdene pneu. to su daleko vaznejsie veci, ako ovalita brzd.kotuca. |
Re: barlac: Re: barlac: no technik by mozno aj na ovalitu kaslal, ( oni vedia, ze to je hlupost)ale kedze su sledovani tak bohuzial nemaju na vyber si myslim, vystup merania ide do protokolu a generuje ho dtroj..????♂️ |
Dnes som absolvoval technickú kontrolu a pri meraní ovality mi na prednom kolese namerali 6 a na zadnom 8, čo technik skonštatoval, že super. No aby to nebolo také jednoduché, tak pri pokuse o štart sa ozvalo len suché ttrrrrr a bolo vymalované. Normálne som nechápal, nakoľko mi mašina pri odchode na STK naštartovala na brnk. Taxíkom do garáže po auto, naspäť ku motorke, demontáž baterky, šup do obchodu s baterkami, tam mi ju premerali s tým, že je KO a odtiaľ lahší o 95€ ku motorke. Montáž novej baterky do motorky, tú následne odviezť domov, taxíkom po auto a pekný deň za nami |
Pekne. Nezavidim. |
Re: janoval: Nee. Vpredu kotúč a vzadu bubon ( Honda VT 750 C Shadow 2009) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jeff (11.08.2023 7:06) |
Uz som to tu asi pisal, ale napisem este raz. 2 uplne rovnake motorky, kupene v jeden den, ale jedna prisla s plavajucimi a druha s pevnymi kotucmi v predu. Ta s plavajucim mala pri prvej TK mensi najazd km ako ta s pevnym. Kazdy si moze domysliet ako to asi dopadlo… |
Co tym vlastne chcel zakladatel temy povedat? Ziadna ot, nic. Na meranie nerovnomerneho brzdneho ucinku pri STK tu je stara a sporadicky ziva tema. |
asi tak,pravdu vravis |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 57818 | Včera: 125140