Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim, |
Kde to meras? |
Re: janoval: meriam na baterke , meral som dvomi profi merakmi, kontakty na baterke plne dotiahnute, regler fungel novy presne na tuto motorku, kabel + aj - som skusil aj priamo na baterku ak by bol poskodeny ten v kabelazi, ..regler he horuci po chvilke ale to je asi nornalne. Novy som dal unde ako stary, ten ostal na mieste na motore pri tlmici vyfuku ( to je origo miesto). |
Skusil by som merat napatie priamo na vystupe regulatora (cierny/cerveny), ked tam so zapnutym svetlom a pripojenou baterkou nameras 17V. Tak regulator nereguluje. |
Pokial si nekupil orginal, tak by som sa spytal tu, ci nemaju na tvoju moto, alebo barz aky funkcny regulator z hoc akej motorky… |
Re: janoval: skusim, ale kedze bude pripojeny k baterke tak neviem ci to nie je jedno...ale za skusku nic nedam. Ono ale pre mna je dost dolezite aby na baterke nebolo viac ako 14,4...kedze je gelova tak neviem zistit co sa v nej deje. U kyselinovej by som videl ci nevrie... |
Re: janoval: no kupil som druhovyrobu...nie je origo yamaha...preto by som rad este vyskusal nejaky stopercent funkcny... |
…tak nepripajaj uplne nabitu baterku. Na volnobeh by to nemalo davat vysoke napatie. Baterku vies nabijat (nabijackou) napatim do 14,5 az 14,7V. No pre dlhodobe sustavne nabijanie regulator dava okolo 14 ~ 14,3V. Ked pri merani (postupnym zvysovsnim otacok) na motorke napatie na baterke presiahne 14,5V tak to vypni skus iny regulator. |
Re: janoval: dik, , vycistil som kazdu kostru( aj tie co isli okolo) |
13,55 za jazdy je dobre cislo. Baterka asi nie je uplne plna, ked sa dobije, tak pojde aj na tych 13,8 alebo viac, co je fajn. |
A nemas nahodou zvod na kostru z cievok statora? |
Dakujem vsetkym za cenne rady. Problem vyrieseny. Stacilo vycistit vsade kostru, a hlavne plusovy kabel z regleru dat priamo na kabel k poistke a baterke. Prostw problem bol v spoji plusiveho kabla. Teraz volnobeh cca 13 5V a pri 90km/h 14,25 V..ah pri vyssej rychlosti, ktorou som samozrejne nesiel (140km/h) dava peknych 14,30V. S povodnym reglerom. |
Este si chvilu odsleduj to napatie, ked tam bol problem z kontaktami. Ak mas 12zasuvku, tak cinani do toho predavaju voltmetre, ktore sice nie su velmi presne, ale odchylku si vsimnes. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 161206 | Včera: 220884