Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Pekný deň mám nejeden problém čo sa týka motorky teda ak sa to tak dá nazvať tak dúfam že sa nájde nejaký odvážlivec čo si túto esej prečíta.V prvom prípade by som iba rád oznámil že som skôr teda aspoň snažím sa byť skôr kutil takže rady kúp si väčšiu motorku a podobne je pre mňa bezpredmetné ďakujem za pochopenie.Ale k veci jedná sa o motorku Rieju RS2 50ccm rok výroby 2004 z motorom Minarelli am6.Asik pred rokom sa mi to dostalo do ruky zakladal som už tému kde mi bolo všetko ohľadom môjho problému vysvetlené ďakujem.no až teraz som to všetko skompletizoval a na moje počudovanie ide to asik sto krát horšie ako predtým.Motor obsahoval pôvodný valec minarelli am6 aj klukovka bola pôvodná aj piest.Vymenil som klikovy hriadeľ za tento viď odkaz: www.maxiscoot.com/en/product/crankshaft-hpc-mk2-stage6-... . Ďalej valec som dodal tento : www.rrd-preparation.com/en/kit-50cc-cylinder-piston-cyl.... A klapky sania mallosi.inak všetko ostalo pôvodne.Vsetky ložiská vymenené kvalitné Značky KOYO.vyfuk tam bol už predtým leovince a koncovka VOCA všetko vyčistené vypálené nová vata v koncovke.karburator DELLORTO 17,5 hlavná tryska 90 volnobezna 34 skúšal som hlavnú 98 aj 92 aj 94 ale k tomu sa dostanem.Airbox pôvodný nova molitanova vložka v ňom!!A k problému nech robím čokoľvek karburátor atď podľa toho čo sem SE tu dočítal motor sa správa úplne inak ako s pôvodnými komponentami.Upozornujem žiadny tuning nepotrebujem nejde mi z toho vytlačiť Max ale teraz motor príde k 7000otackam a akokeby prestal ďalej ťahať 7000a dosť viac ani za otca.Ihlu v Karibiku som skúsil na všetky možné polia ktoré boli dostupné umiestniť nič úplne nič stále to isté a to nehovorím že dôjde na mierne stúpanie a div že ju nemusím tlačiť.hahahahah.Predtym z pôvodnými komponentami išla krásne vytočiť na ktorom kolvek prevodom stupni ak si dobre pamätám skoro do 10000otacok bo však viem že aj predtým nezvládala dobre aké kolvek stúpanie inak moja váha je smiešnych 72kg ale teraz je to extrém skrátka mierne stúpanie a je v prdeli !!to ozaj jej treba pomôcť aj očami.spojkove lamely kevlarove umiestnené presne podľa manuálu spojka reaguje dobre a radenie viac menej všetko.ale ten motor nemá absolútne silu.Ako je to všetko pomenene takže nejak to zaťažovať nechcem zvlášť ak je niečo úplne zle škoda by bolo komponentov ale naozaj mala problém sa dostať na 50km v hodine predtým s pôvodnými komponentami to na tachaci ukazovalo ďaleko za ty 80co je Max na tachaci.teraz som sa nesnažil nejak z toho vytiahnuť maximálnu rýchlosť ale vôbec nechápem v čom môže byť chýba že to ostane na 7000otackach a ani bohovi viac.Napadlo má CDI ale ak raz je odblokované keďže predtým to padilo na 50ccm slušne nerozumiem prečo by teraz malo spôsobovať problém...Keďže valec zdvych je taký istý.Pozeral som zakaždým aj sviečku a nech sem robil čo som chcel akosik stále bola mokrá.olej používam IPONE na dvojtakty taký ako sem používal aj pred výmenou komponentov.Najviac má dráždi že to nejde dobre v tých stúpaniach a hlavne to že dostať sa na 50km v hodine je boj predtým klidanko 1 potom 2 a pomaly že to nešlo 70km/h teraz ani za k.k.t prosto boj.Necakam zázraky samozrejme že 200 to nepoleti jen jedine o čo mi ide aby to šlo plynulo.Inak baví ma to sa vtom hrabať rád sa učím nové veci lebo nejde jen o jazdu ale aj o tu technickú stránku takže aká kolvek rada kde by mohol byť pes zakopaný je pre mňa obohatením skúsenosti.Dalej otvor na valci na výfuk bol menší k valci boa redukcia tesnenie priložené k valci som samozrejme osadil potom tu redukciu a nakoniec výfuk do redukcie ale teraz mi prska pomedzi redukciu a výfuk skúšal som všetko možné ale furt to tam prska potom to smrdí.cim by sa to dalo utesnit??nejaké nápady?skúšal som pastu na výfuky nič bandáž na výfuky nič dal sem tam eskapasku kovovú nič furt si to sviňa nájde miesto kade SE to tlačí ven fakt neviem ako na to nejaké nápady skúsenosti??Ďakujem každému kto mal energiu a silu si toto prečítať pekný deň. |
Re: krampus: tak priznám sa že toto ma nenapadlo ani sem to neskúšal ďakujem vyskúšam uvidím.A teda ak sem to správne pochopil takže ak teraz používam sviečku NKG BR8ES tak mám skúsiť NGK BR9ES áno?0 |
Re: Tomas1986: Teplejšia sviečka je s nižšším číslom, teda NGK BR7ES. Ak máš možnosť, vyskúšaj českú Brisk N15 C, alebo nejakú, čo dávali dakedy do pionierov PAL N7. NGK-čky nemajú radi bohatú zmes. Brisky majú opačné značenie tepelnej hodnoty, väčsie číslo je teplejšia sviečka. Ešte z popisu nie je jasné, či si tam dal nový len valec, alebo celý KIT, teda aj hlavu a piest. Hlava má väčšiu kompresiu, píšu 1:12. Možno by to chcelo chudobnejšiu zmes, teda skúsiť trysku pod 90. Ono tie príznaky príliš chudobnej a bohatej zmesi sú pri jazde veľmi podobné, zo začiatku to ako tak ide a potom nič, darmo pridávaš plyn. Mohol by si skúsiť aj naštartovať motor bez filtra a skúšať pridatie a odozvu motora pri rôznych polohách prekrytia sania rukou. Naladiť 50-ku je oveľa ťažšie, ako veľkú kubatúru. Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeleno (02.05.2023 12:02) |
Re: zeleno: vďaka za ďalšiu odpoveď.Tak skúsiť môžem aj tu BRISK niekde to hádam zoženiem.Ospravedlnujem sa moja chýba neuviedol som predtým áno jednalo sa o celý Kit piest valec hlava.vsetko montované presne podľa návodu utahované na dané momenty.Skusal som aj nahodiť tento vzduchový filter namiesto pôvodného: www.minibikemania.sk/vzduchovy-filter-airbox-racing-kar... .žiaľ rovnaký efekt len sa mi zdal viac hlučný!!!čo sa týka predzapalu priznám sa to je pre mňa španielska dedina ale pozor aj na to som skúsil nahodiť pre mňa najdostupnejšie riešenie a to v podobe viď odkaz: www.rrd-preparation.com/en/accessories-various-parts-bo... .a dal som si pozor ako správne tento kolicek osadiť presne tak ako je písané!!No vtedy som sa dostal len na 5000otacok bol som presvedčený o Tom že tam je kameň úrazu a dal som pôvodný samozrejme nový pre motori minarelli am6.ano aj menšia tryska ma napadla ale karburátor dellorto PHBN 17,5 LS je od výroby osadený troškou hlavnou 90 a vedľajšou 34 tak mi prišlo to nelogické ale veru ešte sa musím veľa učiť..Áno naladiť to je veľký problém ale ja mám rád výzvy a ak nie som otravný s pomocou skúsenosti ľudí z fóra verím že pri trpezlivosti sa to podarí. |
Re: Tomas1986: Trpezlivosť je hlavný predpoklad úspechu, hoci neraz je tam pokušenie rozbiť to kladivom. Viac stlačená zmes pri väčšej kompresii horí rýchlejšie a potrebuje menší predzápal. Bohatá a chudobná zmes horí dlhšie a vyhovuje im väčší predzápal. Vymotať sa z toho bludného kruhu potrebuje čas, navyše vyzerá, že platnička statora nemá drážku na zmenu jeho polohy, ale len pevné otvory a zmenu predzápalu riešia vyosením klinu. |
Re: zeleno: pozdravujem včera po práci mi to nedalo a siahol som ten magnet a áno stým zapaľovaním SE nedá pohnúť.No takže keď nebude iná alternatíva zrejme prikročil aj k variantu a urobím tam dierky.No ale zatiaľ pôjdem na to najednoduchsim spôsobom karburátor vrátim trysku hlavnú 90siatku vedľajšou sem nemenil ihla je na strednej pozícii a zdmeram sa na tú sviečku.pizeral som tu BRISK N 15C porovnával som rozmery a dĺžka závitu v prípade sviečky Brisk je ak som našiel správnu 12,7 a v prípade NGK BR8ES je dĺžka závitu 19mm tak aby som niečo neposral alebo neplytval financiami.Prikladam odkazy na porovnanie.: www.allmoto.sk/swieca-zaplonowa-ngk-br8es . To je NGK a tu je Brisk : www.autokelly.sk/Product/BR-N15C/185174?gclid=EAIaIQobC... . |
|
Re: mariom: diki.no tak ono skôr jednoduksie je vŕtať do platničky statora tak ako nepísal Zeleno.A tento kolicek mam nie je originál je vychyleny ten sposobuje zmenu časovanie bez akéhokoľvek zásahu len sa vloží do jamky v klukovka v smere rucickovych hodín pre Skorsi predzapalu a v protismere pre neskorší sa mi zdá alebo je to naopak z hlavy neviem ale mám návod ktorý som dostal k tomuto kliniku.Vyssie som písal že som skúsil aj túto alternatívu mám teda klasický kolicek aj tento vyoseny.Problem pretrvával stále tak či onak. |
Re: Tomas1986: Ak má sviečka NGK dlhý závit, tak aj Brisk musí byť s dlhým závitom. |
Re: zeleno: Áno áno ja som to pochopil ako by ťa úprava mala vyzerať len som sa nesprávne vyjadril skrátka tak aby sa stým dalo hýbať doprava doľava v osi áno existuje aj také zapaľovanie pre ten motor trošku sem to pozeral veď uvidím.diki za odkaz na sviečku doposiaľ sem riešil vždy len NGK tak zato sem trošku mimo z toho ok napíšem ako co ďalej. |
Re: Tomas1986: Pozeral som fotku toho kitu www.rrd-preparation.com/en/kit-50cc-cylinder-piston-cyl... ten kompresný priestor vyzerá dosť malý. Ak máš poruke starú hlavu, mohol by si dať foto len tak na optické porovnanie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeleno (03.05.2023 17:04) |
Re: zeleno: Jasne môžem nafotiť môj ale akurát sa zberam na nočnú blee..!!!!ale posielam odkaz kde je presne ten čo mám aj ja.Ano čo sa týka toho klinu dostal sem k nemu návod všetko som urobil tak ako bolo písané.tusim že som sa dočítal že sa dá použiť aj s 50ccm valcami.tak neviem viem že v protismere hodinových ručičiek na zvýšenie predstihu a v smere na spomalenie ale som z toho nechcem sprosto napísať co sem z toho.... Tu je odkaz na presne takú hlavu jak sem mal: en.50factory.com/parts%20news/80243-original-cylinder-h... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tomas1986 (03.05.2023 17:13) |
Re: zeleno: jasan vyskúšam aj ten spôsob na zistenie hlavnej trysky ale skúšal som fakt všetky možné ale sadu mám od 90 po 108 skončil som pri 96 tak uvidíme. |
Re: Tomas1986: Opticky to vyzerá rovnako, musel by sa zmerať kompresný priestor olejom. Ak budeš objednávať sviečku, zober aj túto najteplejšiu www.bbn.sk/z50521-brisk-zapalovacia-sviecka-l17c-1321-s... mala by si poradiť aj s bohatšou zmesou. |
Re: Tomas1986: daj to sempostimages.org a vrchný link daj medzi úvodzovky po stlačení kotvy/odkaz na externú URL/, alebo druhý zhora po stlačení obrazu /Vloženie obrázku z URL/ |
Re: Tomas1986: Ak je tam aj malý rozdiel, postimg.cc/SYGdz20c na takú drastickú zmenu chovania motora to nemôže mať vplyv. Zameraj sa najskôr na zmes, sleduj odozvu motora na otočenie plynu /naprázdno na stojane/ pri rôznom vytočení skrutky zmesi voľnobehu od štvrť po 2,5 otáčky, s filtrom aj bez. Cez voľnobežnú trisku ide benzín furt a je rozdiel 90 hlavná + 34 voľnobežná, alebo bez nej /zakrútený šróbik/ Keď bude filter von, prikrývaj postupne prívod vzducu do karburátora rukou a vrkaj s plynom, ako to kedy pôjde. Musíš skúšať, toto sa cez internet nedá. Predzápal 1,4 a 1 mm nie je až taký rozdiel, aby to nemalo výkon. Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeleno (04.05.2023 11:39) |
Re: Tomas1986: Ešte by som potreboval fotku starého valca a piestu zo spodnej strany a staré tesnenie pod valec. |
Re: zeleno: postimg.cc/p9ybMj1R .nech sa páči môže byť alebo nejak inak? |
Re: Tomas1986: Už rozmýšľam trocha dopredu, či by nebolo treba na spodku piesta na strane sania urobiť účkové okienko pre piaty prefuk postimg.cc/jDZ46DMX a postimg.cc/d7NnFhd1 Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeleno (04.05.2023 19:46) |
Re: zeleno: keby sa dalo pivo poslať cez internet tak všetkým zúčastneným by minimálne jedno pristálo na stole ..No laboroval som ako to šlo pokus omyl skúsil som aj bez vzduchacu zakrivaať rukov prísun vzduchu samozrejme keď sem nechalk malú strbinku odozva na plyn minimálna a bez filtra to bolo asik také ako snim....Na rovinke trojka plný farba sviečky ťažko rozpoznateľné priložíme foto nadstavovať som karbec ako blázon keď som mal dojem že to ide ako tak skúsil sem od garáže ísť na cestu fakt mierne stúpanie že aj miminko v kočíku by samocinne vyšlo hore rýchlejšie ako ja takže ten problém bude niekde inde napadol má výfuk nasiel som tému užívateľa Dano203 kde mal tento istý problém ako ja a vyriešil to vyčistenie výfuku no ale výfuk bol vyčistený a predtým ťahala aj s nevycistenym ale to sú už len také konšpirácie!!!sviečku sem zohnal Brisk L15C zajtra dôjde dva kusy L17C nemali ale to objednám inde.v manuálu Rieju bolo písané skontrolujte vzdialenosť elektródy sparovimy mierkami skontrolovane na chlp presne ako uvádza manuál...takže čo sa týka zásahu opisaneho to je na mňa priveľa ale za pokus všetko stojí samozrejme.Ale napadla ma jedna vec mám originál valec originál piest originál hlavu a na komplet všetky nové tesneienia originál minarelli am6.Ako nerád by som pristúpil na túto možnosť ale myslím si že nemám čo stratiť zhodiť tento valec nahodiť originál.co to povie len mi bude ľúto tesnení tie zakaždým treba vymeniť za nové v prípade že aj s originál valcom a hlavou a piestom by to zas šlo na ch.ja!!!!Ako že aj keď som úplný amatér ale teda +- Ten karburátor bych už za tu dobu snáď trafil aspoň trošku uspokojujúco alebo to fakt neviem a dám to do servisu nech skúsia naladiť karbik čo to povie.Napada má klukovka hádam nemôže byť na vine!!!to už by bola totalka pre mňa hahahahah.Ja si myslím že za pokus to stojí...No nerád bych to zhadzovali ale to ako poslednú možnosť uvažujem takže tak.chcem iba aby sa vedelo že každé písmeno ohľadom tejto chchrle si vážim vrela vďaka. |
Re: Tomas1986: Robil som kamarátovi takéto čudo www.bikes.cz/2010/keeway-tx50-supermoto 1,4 kW, kúpil to ako moped, nepotreboval ŠPZ. |
Re: zeleno: postimg.cc/PLXhnZhK .sviečka z dneska netuším či je to ok ale už to nieje také celé čierne ale stále to isté 7000 a dosť ok ozvem sa až dosiahnem nejaký pokrok.pekny deň. |
Re: zeleno: Takže takto ihla vytiahnuťa úplne hore čiže poisťovacia segerka je na úplne spodnom zareze dal sem tam jen na skúšku 108trysku a čuduj sa svete dala sa vytočiť koľko jen to šlo nejak sem nesaskoval aby ste to nejak extra moc nezatazilo...v kopcekoch to bolo lepšie ale predsa len by to chcelo správne naladiť ten karburátor.takze podľa mojej mienky asik bola malá tryska alebo výška ihly bola na prd.Co má vydesilo bola kontrolka teploty motora a smrad ako keby sa pálila guma...Mám na niečo podozrenie takže či chcem alebo nechcem hlava pôjde dole dúfam že tesnenia budú v poriadku alebo objednám nové ale musím skontrolovať termostat mám podozrenie že sem ho nedal správne ja viem písal som že som robil všetko podľa návodu ale aj majster tesár sa utne no nie??a je v ňom taká malá dierka na obrúči ktorou je aj uchytený k hlave mám ten dojem že sem ho nainštaloval tak že ťa dierka je zapchata hlavou...A keď už bude hlava dole vypustím olej a dostelujem spojku bo akosi moc to búchalo keď sem podradzoval.niekde som čítal že je to normálne ale to boli pekné rany tfuj pochybujem že to má robiť až taký kraval...Takže tak ďakujem za cenné rady Dúfam že už podobnú tému nebudem.musiwt založiť.prajem pekný deň. |
Re: Tomas1986: farba sviečky je už v podstate dobrá, pri tom ladení karburátora ber do úvahy, že ihla reguluje zmes tak do pol plynu a jej výška je dôležitá pri prechode do vyšších otáčok, potom to už je na veľkosti hlavnej trysky. Samozrejme, výška hladiny musí byť správna, to má byť pri nastavovaní prvé. Nenapísal si číslo tej sviečky. |
Re: zeleno: áno áno našiel som tému kde sa rozoberal ten simering od zapaľovania pre pokoj duše keď už to budem mať rozprplane pozriem sa na to a dám taký s kovovou obrubou lebo teraz je tam ten gumový či to náhodou nerobí aj to 3,85 eura a mal by to mať aj u nás v MT v All4moto takže 3,85 má o zem nehodí...Tak sviečku sem nechal tu NGK BR8ES mali prísť te Brisk ale žiaľ pán sa neozval tak počítam okolo pondelka utorka ono to už teraz nehorí podstatné je že viem že výfuk za to nemôže to sem rád.Hlavne musím skontrolovať prečo SE to prehrávalo a chladiacej tam bolo dosť.Tesnenia som našiel náhradné takže za to že vypustím chladiacu mrknem na tú hlavu jak sem to tam dal ten termostat to zas nieje taká veda.a pozem ten simering ku všetkému sa viem dostať aj bez toho aby sem.musel zhadzovať motor to ma teší....A keď bude všetko ako má byť tak sa povenujem tomu karburátor ihle tryskam sviečkami bo už viem že inde teda problém byť nemôže takže len nadstavovať nadstavovať a nadstavovať.stym simeringom veľmi dobrí postreh fakt tu ste ľudia čo sa vyznáte klobúk dolu. |
zeleno: |
Re: zeleno: no to radšej nie bo kebyže sa pustím skladať raketoplán to by bolo dotazov že by sa to ani na internet nezmestilo hahahahaha.veru kto umy ten umy kto neumy ten čumi. |
Re: Tomas1986: Vidím, že si už na dobrej ceste a že sme ťa popostrčili správnym smerom. Trocha viac rozhľadu, vytrvalosti a cieľ by sa mal dosiahnuť. |
Re: zeleno: tak poprvé prajem všetkým pekný deň.Ale čo sa týka mojich zručnosti stoja za hovno dobre že som dnes po rannej zhodil tú hlavu valca chýba ktorú som si myslel že som urobil sa mi potvrdila na zahraničných fórach som sa dočítal aké fatálne následky to môže a aj spôsobilo celý priestor pre chladenie je zacmudeny a hneď sem vedel ktorá bije keď som vypúšťal chladiacu kvapalinu za prvé bolo jej menej lebo ju spálilo tesnenie pri priestore sviečky netesnilo tak ako malo aspoň to sem sa dočítal a zmes sa dostávala do chladiaceho priestoru valca ja sa divím že sem neod.ebal toho viac myslím že áno ale na to ešte len prídem ale už je veľa hodín a po dvanástke v práci mám toho dosť hnevám sa sám na seba!!!!!Chybi sa stávajú áno ale toto je z mojej strany cez čiaru!!!Dúfam že koliesko vodnej pumpy som nezodral celkom neviem ako presne funguje chladiaci systém ale mám veľké podozrenie že budem nútený polit motor.Nerad by som!!!ale teoreticky voda tam prúdila až keď sa otvoril termostat alebo ja už neviem skrátka jedna vec je istá a to už vie aj taký amatér ako ja zmes oleja s benzínom nemôže sa nachádzať v chladiacom priestore valca.Alw inak osobne si myslím že výrobca toho kitu to neurobil najlepšie čo sa týka tesnenia okolo spaľovacieho priestoru viď foto..Také tesnenicko ako pod má .....!Ale vinim samozrejme len seba.Ak sa nič viac nestalo nahodim tam ten valec ale dám pôvodnú hlavu to je podľa mňa najrozumnejšie riešenie že to tak robia a slape to ževraj fajn toľko iba čo sem sa dočítal.Prajem pekný zvyšok večera. |
Re: zeleno: postimg.cc/jLkRgKC4 .tade to to tlačilo zmes do chladiaceho priestoru valca. |
Re: Tomas1986: Primárne tesnenie hlavy a valca vytvára dosadnutie plochy o plochu, ten Ó-krúžok zachytáva len zvyškový pretlak, prípadne, aby nepresakovala voda do valca. Hlavnou príčinou bola zrejme vysoká teplota chladiacej kvapaliny-prehriatie valca, natiahnutie upevňovacích skrutiek valca, čo malo efekt, ako keby si mal povolenú hlavu. Pri normálnej teplote 80-85 stupňov by sa to neudialo, to tesneníčko za to nemôže. Ak budeš dávať starú hlavu, treba skontrolovať jej rovinnosť, zvykne by trocha prehnutá, teda v miestach šróbov dosadne skôr, ako inde. |
Keď si nalieval chladiacu kvapalinu do systému tak si povolil resp. vytiahol šrób na hlave motora ? Mal by mat medenú podložku . Ten je potrebné vytiahnuť a dolievať kvapalinu až pokiaľ nezačne vytekať kvapalina . Inak sa tam nedostane kvapalina a valec vlastne zostane súchý a dôjde k prehriatiu nakoľko voda sa dostala len po termostat a okolie spalováku je suché . Vzduch namiesto kvapaliny nedokáže nahriat termostat na teplotu otvorenia a ten je stále uzatvorený . Podľa všetkého sa to skôr uvarilo tým že tam nebola voda . To tesnenie hlavy O-krúžkom nie je zlé riešenie . Pokiaľ neskrúti hlavu tak meníš len gumičku a nie celé tesnenie . |
Re: mariom: tak klamať nebudem ale o Tom v manuálu ani slovo... Ach jajj to iba po prstoch mi klepnúť.A tak ale valec bol od chladiacej kvapaliny.Ja som sa dočítal len ako som písal že termostat som zle umiestnil má na svojej obrúči dierku cez ktorú to má pretekať voľné ale bohužiaľ mojou chybou som ho nainštaloval tak že ťa dierka bola nepriechodná a že to spôsobuje chybu.ciital som to na zahraničnom fore takže aj ten preklad bol aký bol Aj keď dobre tomu nerozumiem bo voda sa dostala po termostat ale skrátka že ťa dierka je veľmi podstatná a má byť voľne priechodná.Alw nevylučujem žiadnu možnosť vyznáte sa takže ako sa hovorí držím ústa a šucham nohami.ale za čím si stojím je že ten o krúžok mohly urobiť ako na pôvodnej hlave ale samozrejme isto mal výrobca toho kitu vážny dôvod to urobiť tak ako je to spravené...To mi je jasné Ďakujem |
Re: Tomas1986: Tá dierka na termostatoch je na to, aby sa teplá voda dostávala na telo termostatu postupne a ten sa otváral plynule. Pri rýchlom otvorení by voda mohla unikať cez prepadovú hadičku chladiča. Ak bola upchatá, termostat sa otvoril opozdene od celkového |
Re: zeleno: no však niečo také tam písali aj na Tom fore čo som dnes čítal ohľadom toho termostatu aj že potom je veľký tlak v hadickach aj v expanzke no niečo vtom zmysle bo ono to holandcinu či jaký to bol vlastne jazyk prekladá tak kaejako takže zhruba tak nejak.poskladam jasne kedy uvidím bo teraz musím murovat jadro v byte takže nebude moc času do toho chodiť do práce a ešte aj priateľke sa venovať hahahah ale dám vedieť.Dobre ľudia ešte raz vrela vďaka všetkým nejdem vás toľko vyčerpávať mojimi neustálymi otázkami atď.Vdaka ozvem sa až to zas nebude fungovať a keď zas niečo pokaslem.dufam že nie. |
Re: zeleno: pozdravujem na nejaký čas som vás nechal vydýchnuť ale dnes sa mi podarilo to ísť otestovať hlavu som nasadil všetko vyčistil nové tesnenia nainštalované vrátil som do Karibiku 90satku trysku a ihla je na strednej pozícii ten termostat je uz správne vyzerá že to funguje správne hadičky teplé chladič tiež nejaký nezvyčajný smrad zapachajucej gumy ako predtým som nezaregistroval ani kontrolka teploty nezasvietila "zatiaľ" tak myslím že tu problém už dúfam nebude že by som piekol valec !!!!!a však pri testovacej jazde to isté kopčeky Nula bodov a 7000ticsic otáčok Max aj keď zaujímavé že viac menej jen pri záťaži bo dolu z kopca klidanko aj 11000 občasné na jednotke sa jej chce aj nad 7000 ale preradím dva 7000 preradim 3 : 7000 a potom to zlenivie div že to nezastane úplne.Skusil som tu NKG sviečku po vybratí bol okraj sviečky mokrý take ako čierna vodička.Dal som tu BRISK sviečku koplo to na prvú šup a sem tam akoby chcelo prekročiť tu magickú hranicu 7000 otáčok žiaľ ani za boha vybral sem ju okraj zase mokrý čierna akoby vodička a elektroda čierna celé je to tam.nejake také vodnate ja len dúfam že zas nebude v chladiacej olej s benzínom najbližšie dni to preverím tak dúfam že nie ale skrátka stále toto isté.....Už potom jedine to guferko od zapaľovania mrknem keď bude čas prekontoelujem tesnosť vzduchového filtra atď.Skusal som aj pozrieť klapky nasávania tam som nejakú poruchu nevidel žeby boli klapky zlomené opotrebované nemôžu byť sú tam nové tak ja už neviem skúsim jen to guferko a ak nepomôže zrejme prístupom ku kroku že tam mrdnem aj pôvodný valec piest aj hlavu jen klukovka ostane vymenená ak nepomôže tak jedine na diely predať hahahha prajem pekny deň |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 62015 | Včera: 134645