Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ako sa ruší výfukový klapka na Yamaha MT01,chcel by som ju vyhodiť,mala by plynulejšie chod aj do zákruty.Poradte niekto čo máte MT01. |
Na odskúšanie stačí odpojiť lanká od servomotora a zablokovať ich v polohe plno otvorená klapka. Neviem, čo myslíš týmto "mala by plynulejšie chod aj do zákruty" |
Re: MARKAS: Ak chceš dočasne vyskúšať tak ako písal zeleno - máš návod |
Vyskúšaj ako píše ZELENO, ja som to tak mal na FZ1, alebo daj o zub menšie vývodové koliesko, štandard je tam tuším 17 zubov, tak tam založ 16 zubové a bude to plynulejšie, hladšie, silnejší spodok aj keď na úkor maximálky. Ja to tak robím na každú moto, vyskúšam štandard a potom "ladím" podľa potreby. |
Mne na FZ1 fungoval naj. homologovany ladak od Ternignoni aj s priverou ktoru sice ovladalo seriove servo ale jej nastavenie bolo ine. Otvorena odpojena seria je o nicom. Ale aj to je -ladenie- |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 89799 | Včera: 174844