Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Kawasaki ZXR 750 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki ZXR 750 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
27.01.2023 19:49

Kawasaki ZXR 750

marek99
 Jogurťák 

Chcem si zaobstarať "classic bike" v podobe Kawasaki ZXR 750, konkrétne H1 rok 1989.
Klasické superbajky sa mi veľmi páčia, najviac práve toto Kawasaki H1.
Dá sa povedať, že motorku už mám kúpenú (zarezervovanú) a riešim aktuálne prevoz.

Trošku predstavím mašinu, jedná sa o veľmi zachovalý, pomaly až zánovný, komplet originál, po troch majiteľoch so servisnou históriou a originál 71 000 km. Motorka je povodne z Nemecka, tam mala aj prvých dvoch majiteľov. Posledný majiteľ motorku už vôbec nejazdil, len ju mal v zbierke ale motorka je plne funkčná, pojazdná.

O motorke mám naštudované ale rád by som sa dozvedel niečo z praxi, najmä ma zaujímajú skúsenosti ľudí, ktorí ju reálne jazdili alebo znalcov tohto stroja. Budem vďačný za popis jazdných vlastností z praxe a prípadných problémoch tohto stroja.
Ďakujem


28.01.2023 11:44

Re: Kawasaki ZXR 750

VORman
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Re: marek99: nech sa paci 8-) www.zxforums.com/threads/zxr750-h1-h2-engine.94626...


30.01.2023 19:13

Re: Kawasaki ZXR 750

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Ked to budes mat na vystavku, ako posledny majitel, nenalievaj do toho benzin, max vymen olej a kochaj sa. Kochaj sa pohladom.
V momente ked do toho natankujes palivo, das baterku, zistis, ze je to supersport vyrobeny pred 30 rokmi.
Nielen ze ta vsetci chcu zabit, este aj ta moto ta bude chciet zabit. zabudni na ABS, alebo podobne nezmysli.
Ked dojazdis, odstavis, zalepia sa karburatory, no z najvatsou pravdepodobnostou akceleracne pumpicky, potom to nepojde do vyssich otacok. V lepsom pripade rozborka a pristup na houno, alebo sa to rovno zadrie.
Ku vsetkemu je na houby pristup, diely sa zhanaju tazko, ale aspon su patricne drahe.
Nikdy som nevidel malo jazdenu potvoru.
Vzdy to bolo nieco tesne pred smrtou, alebo po smrti, ked sa to kuchalo na diely.
Ak to este jazdilo, jazdilo to tak, ako sa o to nikto nestaral pred tym.
Niekde som cital, nejaky prispevok, ze to niekto repasoval a pomohol tomu vstat z mrtvych nejakou uplnou GO, ale stalo to mrte casu a mrte penazi.
Takze smelo do toho!
Potom sem dufam napises, ako to trha asfalt, alebo ako to vystalo jamku v garazi.
Alebo daj fotku trencli pred a po jazdeni, to je dokonale autenticke, hnedy pasik nebude povazovany za hanbu, ale dokonaly vysledok radosti, ktora vznikla zelenym nadsenim a presla do hnedej.



30.01.2023 21:09

Re: Kawasaki ZXR 750

marek99
 Jogurťák 

Re: Merlin00: viacmenej všetko toto som absolvoval aj na mojej aktualnej Ninje :D
karburator sa zaniesol a nešlo to cez 100 km/h a samozrejme ani moja sučastna nema abs.
toho stavu sa bojim, nikdy nevieš čo presne kupujes, :-( tiež niekey rozmýšlam ci mi toto treba :-) ci nekupiť radšej za tie peniaze ZX6 z roku 2007 ale nejako ma viac pritahuje klasika



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 225676 | Včera: 124909