Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Chcel by som Vás poprosiť ak s tým má niekto skúsenosť čo to spôsobuje. Dnes bola riadna teplota, ale motorky jazdili ako nič, ale ja som stál minimálne 20x, nakoľko motor normálne zhasne a je mu jedno či je to na rovine, alebo v neprehľadnej zákrute. Proste motor skape, nejaký teplotný snímač dá pokyn odstaviť motor a ja stojím. Počkám pár minút, potom v pohode naskočí a ja jazdím ďalších cca 15 - 20km a motor znova chcípne. Neviete mi poradiť, čo mám na motorke vymeniť?! |
Re: LOFTY: prepáč, ale problém popisuješ ako gynekológ či rezbár. |
obvykle to vie sposobit v teple nejaky zly kontakt, alebo vyhriata poistka. |
Re: Merlin00: Máš pravdu len, počkaj kým dá viac info, lebo ho môžeš dopliesť. |
Daj nove palivove cerpadlo a mas po probleme. Vlastna skusenost to iste sa dialo v mojom pripade, ja som tam dal z aliexpresu , moto slapala styri roky a potom som predal |
Ďakujem za rady. Tie kontakty batérie sú určite OK. Keď sa mi nechcelo čakať na prirodzené ochladenie, tak som z kufra vybral fľašu z vodou, pooblieval regler a plast okolo nalievacieho hrdla nádrže a motor vždy naskočil momentálne ako nič. Takže logicky to môže vypadávať to čerpadlo paliva. Tá diagnostika by to mohla odhaliť??? |
Tryskáč, v priestore pod sedadlom nenosím zásadne nič ako mi stadiaľ pred rokmi vypadlo kompletné originálne servisné náradie. |
Re: LOFTY: nemyslel so pod sedlom vzadu, ale vpredu nad regulátorom čerpadla. |
Re: tryskac: Ďakujem Ti za rady, bude to ako si písal. Zaujímavé, že sa to udialo len vtedy, keď teploty boli nad 30 C, pri nižších teplotách ani raz, ale to je asi prejav vadného reglera. |
....napatie vyššie ako cca 16,5 V, alebo a pravdepodobnejšie nižšie ako cca 9,5 V. ..... |
A ešte doplním, umiestni ho na pravú stranu zad.blatníka, teda nie pod sedačku a bude to OK na dlho. Teda, pokiaľ ju nepredáš. |
Re: krampus: On je umiestnený na pravej strane trubkového rámu nad hnacím kolieskom reťaze, tak tam by mohol myslím aj zostať. Síce sa hreje čiastočne od motora, ale zároveň je chladený náporom vzduchu za jazdy. Tento diel by mal byť odolný voči teplote. Ďakujem za rady priatelia a týmto uzatváram celú záležitosť. |
Zdravím vás motoridaci. Síce nerád, ale som tu znova. Jedná sa o nasledovné. Vymenil som regler a rok bolo všetko v poriadku. Teraz v týchto horúčavách sa závada začína prejavovať znova. Moto scípne, ako keby som za jazdy vypol kľúčik. Ako som si všimol, robí to hlavne vtedy, keď už mám len pol nádrže paliva, ktoré je prehriate. Akonáhle zastanem na pumpe a dotankujem, zase môžem ísť 100km bez obáv. Ale ako náhle sa palivo ohreje a ja niekde v križovatke uberiem plyn, tak hneď skape. Musím vypnúť kľúčik, znovu zapnúť a pokiaľ idem v otáčkach tak musím pri zastavení vkuse akcelerovat aby nescipla. Ako písal Vašo Nemcik hore, zrejme je to problém toho palivového čerpadla. Na porazenie toto už |
Ak si si istý, že dobíjanie je v poriadku, tak pri scípnutí skús otvoriť nádrž. |
Mna podobne zlostila Husqvarna, tiez za horuca zdochla, po vymene cerpadla sa problem stratil. Kupil som tu, kym este boli UK v EU www.fuelperformance.co.uk/index.php?route=product... |
Re: tryskac: Dík za radu "tryskac". Ináč som si všimol, že vždy keď skape, tak po naštartovaní palivomer ukazuje nesprávnu hodnotu stavu paliva /menej/, ale po pár km naskočí reálny stav. Včera som mal už nervy z toho, tak som zhodil sedadlo a malým kladivkom oklepkal /mierne/ palivovú jednotku aj čerpadlo a síce som už dlho nejazdil, ale nezhasla mi ani v nízkych otáčkach. Ona na 6-ke keď idem pod plynom ani raz neskape, vždy len keď idem 4 - 3 - 2 - 1, tak ju vypne. Myslím, že Vašo Nemčík to hore správne vystihol. |
Regulátor na 800gs nie je mechanický, ale polovodičový - na základe info zo snímaču tlaku na vstrekovacej lište prepína napätie do motorčeka čerpadla mám pocit, že 12 alebo 8 voltov. |
Ked pod plynom ide a skape pri dobrzdovani alebo na volnobeh, tak to mozu byt aj male vole na ventiloch. |
Ahojte, |
Re: pali654: Ďakujem za radu Pali. To čerpadlo 0580454094 určené pre Chrysler bude s istotou správne?! |
Re: LOFTY: Ahoj, no bohužiaľ originál je možné kúpiť iba celú zostavu čerpadla s plavákom atď. ktorá stoji z pamäti cca 400€, takže som vyberal náhradu samotného motorčeka podľa tech. špecifikácií - rozmery, prúdový odber, tlak, prietok, čo spĺňa presne toto číslo dielu od BOSCH (možno ho používa aj Chrysler). Každopádne v F800 funguje bez problému a sedia parametre. Ak by si sa rozhodol meniť samotný motorček a paliv. filter tak odporúčam naštudovať pár videí z youtube, nakoľko odpojiť palivovú hadičku od motorčeka nie je úplne "easy" ale dá sa to. |
Re: pali654: |
Re: tryskac: Ja som vsadil na BOSCH, už to mám za 24€. A filter značku Mahle za 18€. Kopa euríčok ušetrených. Niekedy je aj výhoda, že predávam ND. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 71485 | Včera: 243314