Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdar. |
a ty chces co ? jazdit na volnobeznych otackach? |
To nenacipujes, je to dane koncepciou motora. |
joscu - - o 2 zuby, ale nie viac, väčšiu rozetu. A budeš prekvapený. Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (26.06.2022 22:45) |
lacnejsie mas vyvodove koliesko.staci o jeden zub menej. |
Merlin - nema nahodou BMW F650 ten isty motor? Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (29.06.2022 19:26) |
Re: dando: Len ci ta motorka tych 110 bude vladat potiahnut na tej 5ke potom ked je dole taka slaba Odpor vzduchu rastie s druhou mocninou rychlosti. |
Re: dando: První kousek ukázala továrna v třiadevadesátém, ale bohužel šlo o stejně usedlou motorku jako ty předchozí. I když v Mnichově si rozhodně slibovali něco jiného. Šlo totiž o výsledek projektu s názvem Eurobike, v rámci kterého se dali Němci do holportu s Aprilií a rakouským Rotaxem. Ten dal do hry dvouvačkový jednoválec s obsahem 652 kubíků, Aprilia výrobní kapacity a BMW tehdejší nadání k nudnému designu. V rámci projektu nabízeli Italové Pegaso s motorem s pětiventilovou hlavou a lepším projevem v horních otáčkách, Němci měli trochu jiné plasty a čtyřventil s dvěma svíčkami v hlavě válce, který táhl líp ve středním pásmu. |
Re: w4tch0: |
Ako som pisal, chces to iste, alke co taha od viac v strednych otackach, skus si F650. |
Re: dando: Ako keby si nechapal ako to funguje... to ze ma silny vrch je v tomto pripade irelevantne. Ked to sprevodujes do tazka lebo chces jazdit 110 na 4000 otackach tak je rozhodujaca sila ktoru ma ten motor pri tych 4000 otackach. A kedze zataz bude v dosledku sprevodovania vyssia, budes muset zrejme castejsie podradovat. Aby tych 110 isla aj do kopceka alebo o dvoch ludoch... a hucat budes tak budes este viac. |
O 4 zuby "do rýchla" to je teda dosť, máš vlastnú hlavu, vlastné názory. |
preco stale rozeta dame vyvodove o zub plus a motorka pojde teda rychlejsie. cena rozety cca 40e cena koliecka cca 15e.potom pokial ideme saskovat s rozetou,tak musime saskovat aj s dalsimi clankami. clanky budeme musiet najdkor doplnat. |
...... preco stale rozeta .... správne, ak chce až o toľko zmeniť prevod, tak stačí o zub zmeniť vývodové. |
ci to bude fungovat neviem |
Nakoniec som nieco objavil. Upravené 2 krát. Naposledy upravil dando (10.07.2022 22:29) |
www.motorkari.cz/tema/?t=122616 |
Re: honda: Re: honda: |
Re: dando: Upravené 1 krát. Naposledy upravil OKOzMI (11.07.2022 18:26) |
nezmenis , je to taky motor, riešil som to na F 650 GS , otvorený vyfuk zmena prevodov, jedine co bolo lepsie ze motorka netrhala v terene a dala sa vyuzivat 3 . Inak ked zmenis prevody pocitovo to bude este horsie . Kontroloval som aj ci je to otvorena verzia, je to len zmena prevodu na plyne, proste kozi dych , takze uplne zbytocne sa trapis |
Re: picaso: |
Re: dando: |
Re: OKOzMI: Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (12.07.2022 21:04) |
Re: dando: |
Re: dando: to ze striela do vyfuku znamena ze si rozhasil zmes , nie ze si vylepsil priebeh motora. Mozes vyhodit cely airbox doladit zmes, no bez brzdy to bude na prd a s tym motorom aj tak kuzlo neurobis |
spravis to aj bez brzdy,ak si sikovny a mas skusenosti. |
Re: OKOzMI: Upravené 2 krát. Naposledy upravil dando (18.07.2022 22:12) |
Re: dando: |
Re: OKOzMI: Re: OKOzMI: |
12.07.2022 21:03 |
tak vstanem z mrrtvych.. jediná dobrá rada, čo tu padla je "predaj to do piče a kúp si inačí stroj" |
Re: dando: |
boze ty si trkvas. naco vypisujes svoje tupe sprostosti. |
Re: dando: |
Re: OKOzMI: Stenly,,,ser nato,,,,sam vidis,ze tu to nema zmysel |
Re: OKOzMI: Upravené 5 krát. Naposledy upravil dando (07.08.2022 19:22) |
Re: dando: |
Re: OKOzMI: čau. ja viem, že benzín je drahý, ale navrhujem stretko na pol ceste niekde v brezne. tam dáme hlavy dokopy, chcem vediet aký je to pocit byť súčasťou rozumnej hlavy.. |
Re: ChesterTT: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 144247 | Včera: 204056