Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Mám Kawasaki kx 250 1989 2T a nejde mi naštartovať, motor bol kompletne rebuildnutý, pri prvom štarte mi naštartovala normálne len pri dalších pokusoch som nemohol a to som do nej kopol aj 50x s sytičom, a mal som natlakovaný pravý chladič a nebola v ňom voda skúšal som aj prečistiť karburátor, lebo som mal stále mokrú sviečku, nastavoval som aj šupátko ale nepomohlo tomu nič sviečka bola mokrá ako keby nedostávala vzduch ale ked som vyskúšal či ide zápáliť benzín na sviečke tak nechytil, benzín je nariedený správne potom som dal dole hlavu a mal som tak strašne veľa kondenzu neviem či to bol benzín voda, olej-benzín, alebo voda-olej,benzín-voda, potom som si všimol že v oblasti kde je uložená kľukovka tak som tam mal hladinu tekutiny, neviem čo to bolo ale bolo to čierne to isté ako som vylial z výfuku, rozmýšlal som nad tým že by to mohla byť tá voda s benzínom tak som som skontroloval hlavu či není prasknutá pretesnil motor a vyskúšal štart motoru bez vody nechytil nič ale odpaľoval presne ako predtým jednoducho citím som ako motor pár krát odpálil a potom zdochol aj ked som mal zapnutý sytič a mal aj pridané troška plynu, kontroloval som aj zapalovanie ktoré je nastavené správne ale pri štartovaní som si všimol že vždy ked odpálila tak sa pretočilo potom zapalovanie do protismeru, fakt si s tým už neviem poradiť našiel by sa tu niekto kto by mi dal dajaký typ čo by som mal skontrolovať |
Odpoved mas priamo vo svojej otazke. Len zatial asi malo skusenosti. |
Re: janoval: kupoval som na ňu nové bloky lebo blok od nakopávačky mi praskol pri páde, a v čom si myslíte že je ten problém ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil SatanDiabol (15.03.2022 19:02) |
tu si tykame |
Re: janoval: S momentovým kľučom som to doťahoval na 38NM ako je je to v manuali ale tak skade sa mi potom bere ten kondenz v dolnej časti motora pri kľukovke ked som tam nemal naliatú vodu v chladiacom systéme ? lebo to není čistý benzín ako je v nádrži lebo to ani nechce chytiť s zapalovačom, len mám pocit že mi ťahá olej z prevodovky |
Re: janoval: A je spravne. Dat do servisu moze byt uz kopa problemov. Priesaky. Netesnosti. Rozladena zmes. Zanesene kanaly. Elektrika . Stav vzduchove filtea. Prirub. Vole na kluke ked skladal bloky. 1989 je uz babicka. To chce vela lasky a umu. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 130141 | Včera: 222370