Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Cavte. Na bawe r1100s mam dost silnu oxidaciu povrchu motora. Farba sa lupe na viacerych miestach. Tzn, je tam silna oxidacia hliniku, podobne, ako ked sa lupe farba na hrdzavych miestach kovu. Ma niekto skusenost ako to zastavit? Je mi jasne, ze farba musi dolu az na hlinik. Ako potom zastavit oxidaciu tak, aby sa proces znova nenastartoval pod lakom? |
Re: dasto: Obycajnou oxidaciou (za pritomnosti kyslika) sa hlinikove zliatiny hentak neposkocudzuju. Korozia nastava spravidla za pritomnosti chloridov alebo sulfidov. Alternativne este galvanicky, co sa mi na bloku motora moc nezda. Opieskovat, ocistit/odmastit a na novo nalakovat a malo by byt po probleme az kym sa nater znovu niekde mechanicky neposkodi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (28.11.2021 13:35) |
Sol je svina...vacsinou ona sa vie pekne zazrat do alu.zliatin. |
Re: w4tch0: moto je dovoz z sch a tam musela byt vonku. Rebra hlavne na pravom valci zvrchu maju farbu napuchnutu rovnako aj zpredu od zvodu. Na bloku zasa v miestach, kde su napr klipy a bol poskodeny lak, tak to kvitne. Cez zimu bude zabavka velka. Celkovo ma vela oxidacie na inych castiach. |
Re: dasto: neber to ako šlendrian. |
Na toto trpia najma celorocne prevadzkocvane moto, napr. silovych zloziek, kd sa dostane sol, pod lak. |
Re: Merlin00: je dost mozne, ze jazdila aj v zime, to sa clovek nikdy nedozvie, no stav by tomu aj napovedal. Ved prave, na valcoch je dost velka teplota, hlavne okolo vyfukoveho zvodu, tam len tak nieco drzat nebude a prave v tych miestach to pojde dolu uplne cele. Nepotrebujem vzhlad ako origo, to pri tak starej moto a km nema vyznam, len nechcem holy hlinik po oruseni, on zasedne a bude to este skaredsie. komaxit by bol financny nezmysel. Tie motory sa robili aj v ciernej, tak aj nad ciernou matnou som uvazoval, len to je potom ako past na oko a k zbytku farby moto sa cierna vobec nehodi, mam ju strieborno zltu. |
Vyfuk sa dokaze zohriať že zhori farba. |
dofal.sk/farby-na-vysoke-teploty/8094-body-ziaruvzdorny... |
Motory v pohode staci nalakovat konvencnou farbou...napr ako na auta...ci hladku alebo metalizu...S fabriky to hadzu len na zaklad a natuzenu metalizu. A drzi to slusne. |
Re: RS955i: Ty si si dal nastriekať, ja som si nastriekal sám fixírkou, vypálil v plynovej rúre v šporáku, doteraz mám na linoleu v kuchyni pár červených kvapiek. Držala tá červená ako sviňa na hliníku bloku, aj na liatinovom valci. Len hliníkovú hlavu som mal tuším nenastriekanú, ale vyleštenú. To bolo obdobie Egli - všetko červené, tú žltú som potom nastriekal na červenú a držala tiež, veď pamätáš... |
riesenia, aj ked len docasne : |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 162487 | Včera: 179832