Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte kolegovia, potreboval by som radu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janox1 (28.07.2020 15:21) |
Hupe je hore dole plava je zo strany na stranu hupanie moze robit krivy kotuc prednej brzdy alebo ovalny rafik plavanie zle dotiahnute tlmice loziska v krku 8 rafik |
Na trandovi som mal podobny problem. Pri 55 jazda ako na uzovke, potom klud a pri 110 sa mi tak roztriasli rajdy, ze bol problem sa na tej moto udrzat. Continental trail attack predna, made in korea, vyreklamovana, poslali novu a problem zmizol. |
1) Aj ja poznám prípad, kedy chcel ísť reklamovať pneu kvôli "plávaniu" moto. |
Kurňa, práve som obul na mojho stroma 2006 tie isté pneu a zrepasoval som predné tlmiče,aj novú reťazovú sadu som dal.Sobotu sa to chystám zabehnúť,odhadujem nejakých cca 700km,tak uvidím.Kúpil som ju 5ročnú.Na tacháči mám 120tis.ja som na ňom urobil 72.A to som posledných 5rokov viac garážoval ako jazdil Upravené 1 krát. Naposledy upravil Milany (28.07.2020 23:55) |
Re: Pirrates: Neviem, kotúče nevyzerajú byť krivé, i keď je pravda že pri prudkom brzdení to zatrasie, ale len v určitom bode .... |
Re: xtremo: Ano mam aj kufor... ale robilo to aj bez neho... |
Re: janoval: Gumamy to pravdepodobne nebude, boli tam obute Pirelli scorpion traill 1, boli jak nove neojazdene len uz mali 5 rokov ,.. Tak som ich vymenil za nove Trail 2 a robi to stale.... Ja si myslim este to moze byt lozisko v krku ale zas ani riadenie neni nejake povolene ani nepuka ani nic... potom uz len zadny tlmic na repas mi napada este... |
Re: quanto: Robilo to aj na starych Pneu... |
Velmi jednoduch zistis, ci su loziska v krku zle. Daj na hlavny stojan a ked das rajdy rovno a "zaskakuju", proste citis taku polohu, do ktorej zapadnu, tak v loziskach su uz vytlacene jamky od valcekov... |
Ak to plávalo aj na starých gumách nie je to gumami. Tiež si nemyslím, že by to mohol robiť krk riadenia v jeho ložiskách som mal vydraté také válovy, že pri brzdení prednou dole kopcom bolo treba značnú silu na pohnutie volantom, no neplávalo to. Plávanie- klučkovanie okrem ložísk v kolesách môže spôsobiť voľná os kyvky alebo jej ložiská. No ak pláva - hojdá sa hore dole, tak je to nízky útlm odskoku. Neviem čo sa dá na stromčekovom podvozku nastaviť, no mohol si napr. pritvrdiť zadnú pružinu, lebo batožina či jazda v dvojke a tlmenie odskoku je potom slabé. No čo je pri Tvojom nájazde tiež možné, že zadný tlmič už slabšie tlmí. Čo znamená, že teleskopy sú po repase? Tiekli a vymenili sa guferá a olej? To nie je repas iba pretesnenie , ak bol starý olej hustejší ak nový, tak sa tlmiaca sila teleskopov tiež iba znížila. |
Ložiská uloženia kyvnej vidlice vymeniť + repas zadného tlmiča + repas/výmena uloženia pák. |
ak prekontrolujes veci ako pisu chalani,napr. vid Krampus, hod kuken mrken na utlm prednej vidlice,tipujem ze stelung na utlm vstrom nema tak jedine mnozstvo a viskozita oleja a pruzina, pohupovanie predneho kolesa moze byt aj slabim utlmom...co moze sposobit prilis tvrda pruzina k danemu utlmu a naopak- prilis slaby utlm k danej pruzine..skus Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (29.07.2020 23:37) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 28390 | Včera: 143248