Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravím, chcel by som sa spýtať či by sa našiel niekto najlepšie z okolia Žiliny kto by mi vedel požičiať riadiacu jednotku z hondy CBR 125R, ročník 2007. Som ochotný aj zaplatiť, prišiel by som aj s motorkou, len by som prehodil jednotky, vyskúšal, vrátil požičanú jednotku a zaplatil. Mám už dlhšie problém s mojou a myslím že príčinou je odpálený tranzistor v jednotke. |
Ak mas na tvojej moto, ECU, ktora ma CDI zapalovanie, toho jednoducheho typu, tak sa da zohnat nahradne, za cca 5-10USD. Aj take z nastavitelnym limitom, vypnutia zapalovania v max, otackach. Ak je to ten 4pinovy typ, da sa nahradit aj CDI z babetty. ale nieje to uplne easy. |
Merlin00 , riadiaca jednotka pri CBR 125 R (typ JC39) má toľko Pin-ov , že ja do toľko ani narátať neviem . |
No tak to je potom problem. Lebo asi ist do servisu je drahe, domaservis je narocnejsi, kablikov tam bude spusta.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (29.04.2020 12:52) |
Áno, ako píše brazel, je to typ JC39, ktorý má presne hentu jednotku, ktorú som našiel najlacnejšie za +- 50€, a keďže už som do motorky napchal nemalé peniaze, bol by som rád keby som to mohol najprv vyskúšať s inou jednotkou, a ak problém zmizne, kľudne kúpim novú. Problém je v tom že čerpadlo nevypína a motorka po zohriati nevie udržať otáčky a vypína. Včera som vyčistil sviečku, čo značne pomohlo, motorka ide už takmer dokonalo, ale stále ostal problém so štartovaním za studena a držaní otáčok za horúca. |
"čerpadlo nevypína" - toto by nemalo sposobovat problemy s chodom motora. Pri cerpadle je pretlakovy ventil, resp. regulator. Ak je v poriadku cerpadlo, regulator a vstrekovac tak motor musi slapat. |
Podobny problem som mal s Husqvarnou. ani nie tak za studena, ale po zohriati zdochla. Vymenil som cerpadlo a motorka ide ako za mlada. |
Re: janoval: Pokiaľ viem, cbrka nemá niečo ako regulátor, všetko ide cez jednotku. Dnes som bol motorku previesť a po zohrati vôbec nechcela chytiť, musel som roztláčať a ledva som došiel domov. Skúšal som aj čistiť sviečku ale moc nepomohlo. V minulosti mi jeden "expert" s motorkou pomáhal a skúšal zapájať čerpadlo vo vode, čo viedlo k odpáleniu poistky, ktorú potom nahradil len kúsom kábla a opäť to skušal vo vode, preto si myslím, že je niečo odpálené v jednotke, keďze poďla schémy ide čerpadlo rovno do jednotky. |
Re: Hraboss: Janoval nemal na mysli elektronicky regulator tlaku, ale taky "bypass" vetil-regulator, co je na takom sulci v nadrzi, kde je cerpadlo, filter, plavak atd.. |
Re: Merlin00: Nádrž som mal otvorenú viac krát, aj všetko z nej vybraté a nič ako ten filter/regulátor som tam nenašiel. Po otočení kľúčika mi čerpadlo točí stále, aj bez motora. |
to "cerpadlo, filter a regulator, plus palivomer, by malo byt vsetko v jednom sulci. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 59818 | Včera: 125140