Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim Páni |
Najskor ste nastavili ventile ked boli v strihu . Treba spravit este jednu otocku kluky aby boli ventile volne . |
Re: FIPOBB: ja som to robil tiez na TA700 presne podla manualu a ziadny problem, neklepal ani predtym ani potom. Takze si spravil niekde chybu, bud ako pise mariom, alebo zmena vole pri dotahovani? |
Otazka je, v akom stave je rozvodova retaz, napinak, voditka. |
mariom: Vahadla boli volne bola tam vola ked bol piest v hornej uvrati |
ventile neklepu to co si ludia predstavuju pod klepanim ventilov je detonacia paliva nastav si zapalovanie |
Nakoniec aby to nebolo od toho novodobého biobenzínu. |
Re: Pirrates: aj mu poradis ako to ma nastavit na TA700? |
Do servisu vycistit valce od karbonu ktory sposobuje samozapaly to je tym lacnym benzinom alebo nastavit rozvody evidentne zapaluje vtedy ked nema najhorsi motor je ten napadnuty domacim kutilom Upravené 2 krát. Naposledy upravil Pirrates (21.04.2020 20:27) |
Pirrates - autor otázky nenapísal, že motorka má natočený milión km. |
Pirrates : z tým domácim kutilom súhlasím asi vieš o čom hovoríš |
FIPOBB - mal som a zase mam TA700 a na oboch som si robil niekolko raz ventily. Tak isto dvom kamarátom s TA700 a nikdy s tým problém nebol. Podla toho čo opisuješ si všetko spravil správne. Isto klepkaju ventily? Nemoze to byt niektorá rozvodovka (španovák). Sproste sa tie veká skladaju a zakladajú...nemohol si pri zakladaní veka zatlačit na ten výsuvný kolík štanováku rozvodu? Ono by sa mal aj tak pomocou strunky dospanovat ale... |
momul : skusil som taky experiment , ze som sacie ventily nastavil na 0.08 mm a vyfukove na 0,10 mm vsetko som zlozil a motorka ako pises sepot kvetin absolutne ticho , dalej zhodil som hlavy dolu vratil spat hodnoty podla manualu a klepkot je zase spat , skusim to vratit zase na tie mensie hodnoty ale myslim si ze ta motorka nebude fungovat dobre nakolko su tie vole dost male ci uz pre vyfuk alebo sanie , ale ako vravis skusim sa este zamerat na ten sponovak retaze ale tento pokus ma nejak utvrdil v tom ze bude nieco z ventilmi |
Ak je v poriadku kompresia, je nastavena spravna hodnota vole, medzi vahadlom a stopkou ventilu, nesmie to robit klepotave zvuky. Pricina moze byt napriklad vo vytahanej rozvodovej retazi, alebo ohoblovanom voditku, pripadne zaseknutom sponovaku. Neviem kolko ma moto najazdene realne, existuje este kopa horsich moznosti, napriklad opotrebovane hnacie ozubene koleso na klukovke, pre rozvody atd. |
Re: FIPOBB: na tvojom mieste by som dal 0,10 sacie a 0,15 výfukové a budeš to mať tiché a budeš aj v tolerancii . Najprv som si myslel ,že si ich nastavil o otáčku kľuky skôr ... |
Re.:marek750 - hodnoty vôľ ventilov by som nemenil, výrobca vie prečo na ten kt. motor určí hodnoty. |
Rovnako si myslim, ze mensie vole ventilov, su skor na skodu, ako k uzitku. |
Re: krampus: to je mi jasné, ale predpokladám že aj TA700 má bežné hodnoty pre sacie ventily 0,10 až 0,15 a výfukové 0,15 až 0,20 mm takže by bol ešte v norme. |
štrkotať môže aj iná reťaz, ak ju má (to merlinove videjko na konci ponúka ďalšie videjká, a tam je nejaká výmena reťaze olej. čerpadla). |
Ak ta moto, prestala naozaj strkotat, po nastaveni mensich voli ventilov, je celkom pravdepodobne, ze je vytahana rozvodova retaz, alebo zaseknuty sponovak. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 282818 | Včera: 218215