Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Tem na colortune tu je viacero. No bez vyjadrenia, ci to niekto z vas aj realne skusal a nieco nastavil. Je tu niekto s pozitivnou skusenostou? |
Pouzival a aj nastavil. |
Re: dasto: Re: dasto: Ano skusal aj nastavil (ale bez lambda sondy si to len mozem mysliet), konkretne som tym nastavoval XRV 750, XJR 1200, GSX-R 750. Ako vsetko chce to prax, a nevzdat sa hned pri prvom nezdare, lebo to nie take jednoduche ako to vyzera na obrazkoch ktore je mozno vidiet na internete. Napr. tie farby nie su take pekne jasne ako na reklamnych obrazkoch, v skutocnosti je to treba robit najlepsie v tmavom priestore, v takmer uplnej tme (nebrat doslovne). Pripravit si kopu casu, a aktivne chladenie motora lebo to nejaku dobu trva, o dopalenych prstoch ani nehovorim (samozrejme zalezi od sikovnosti jedinca a manipulacneho priestotu pri vyberani sviecky). Najdenie spravneho nastavenia nie je take jednoduche a treba okrem zraku aj pozorne pocuvat motor (vycistene karburatory a nastavene ventily su samozrejmost). Najma pri CV karburatoroch je zmena farby horenia takmer nebadatelna, az skoro pri uplnom zavreti skrutky pre nastavenie bohatosti zmesi badat ako mizne modry odtien a naopak az skoro pri uplnom povoleni skrutky je mozne pozorovat silno oranzovu farbu, takze hladanie idealu je problem (preto to chce tu tmu, cas a pocuvat motor). Ale da sa to. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 38377 | Včera: 226293