Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Dobry den, kupil som novy karburato na MZ 150 lebo stary uz tiekol z kazdej strany. Stary karburator je 24N2-2 a novy 24N2. Motarka nastartuje ale po pridani plynu sa mierne zvysia otacky, asi o necelych 500 a potom ju zacne dusit. Skusal som don dat aj vsetky vnutorne casti zo stareho karburatora, no vysledok je rovnaky alebo motorka ani nenastartuje. Najlepsi vysledok bol s triskou 115. 125 zo stareho karburatora nedrzi ani volnobech a 110 nerde vobec. Ihlu som skusal na 3 roznych vyskach ale to nic nezmenilo. A po zohriati motorka tiez uiz nejde. Stary karburator uz namontovat nemozem lebo koli novemu som musel zuzit hradlo a prilepit ho ku kartburatoru. Rad by som to nejako opravil lebo nove vyjde cca na 100€. Vopred dakujem za rady a napady. |
Nastav hladinu v plavakovej komore. |
Hladinu maam nastavenu podla navoda. Benzinu musi byt dost. Volnobeznu trysku som skusal vymenit tiez ale nepomohlo. A falosny bzduch to moze mat jedine zo zadnej casti karburatora ako je ta gumena cast do filtra lebo som to nemal ditiahnute a motor je tyrosku nakrivo tak tam je mala medzierka, ale podla mna je blbost aby to vobec nenanstartovalo alebo ked uz nastartovalo ani nezvysilo otacky. Podla mna aj ked je to zle nadstavene tak to musi aspon nieco spravit. |
A ten karburator je aspon podla stranky z ktorej som to kupival nemecka kvalita. No ten karburator uz v ponuke nemaju, asi im idem napisat. |
marek je otázka, že ked napíšeš, že máš správne nastavenú hladinu či je to pravda. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tryskac (28.08.2019 20:35) |
MZ sa mi podarilo rozbehnut, ale stale mam problem. Pod 3000 otacok to nevladze. Ked sa napriklad chcem rozbehnut pod tych 3000 tak ju to pridusi a potom sa uz nerozbehne ani na neutrali. Po pusteni plynu bud skape alebo staci chvilu pockat a potom znova ide. Na tryske 125 to bolo najsilnejsie, dusilo ju uz pri zaradeni rychlosti. 115 bola lepsia, no najlepsi ucinok mala 110. Vykon mi prisiel uplne rovnaky s kazdou tryskou. Vopred dakujem za rady. |
Ja tým novým akože "nemecká kvalita" neverím. Mal som dva nové karbce že vraj BVFká a nedokázal som to v simsone nastaviť. Teraz dávam do kopy jedného a ide len na starom karburátore. |
Koli vysokej spotrebe som sa rozhodol rozobrat motor, teda valec. No kedze nie som s týmito vecami skuseny, takze neviem usudit velkost opotrebenia tak sem pridavam par fotiek. Rad by som pocul vas nazor. Zistil som ze valec a hrdlo na karburatore spolu nesedia. Otvor v hrdle je mensi ako vo valci a je to cele posunute, takze to tam ani nezapada tymi otvormi do seba, na fotkach to nie je az tak vidno ale ked tam strćim prst tak to je dost citit. Bolo to tak ked som motorku kupil a aj nove hrdlo je rovnake ako to stare. A tiez som zistil ze jeden drziak motora co je pripevneny na kivnej vidlici je zlomeny. Mam sice druhy ale neviem ako sa to rozobera, podla prirucky na to potrebujem lis, tak neviem ci to nebude jednoduchsie dat dakomu privarit. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 91392 | Včera: 197704