Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute.....Ake mate skusenosti z brzdenim coprov cruiserov? Ktory podla Vas brzdi najlepsie a ktory najhorsie...zaujima ma realne brzdenie ,nie nejake dobrzdovanie pred krizovatkou.....dajte dajake skusenosti...dik |
Re: cruelbody: |
Hej..myslim krizovku... podla technickych parametrov mne vychadza ze dobre by mal brzdil intruder 1500 mladsie rocniky..ktore mali uz dva kotuce a na kazdom nie plavajuci strmen ale stvorpiestik...opravte ma ak sa mylim..dalej viraga 750,1100 rocnik 94 a viac co maju 2x kotuc a 2 piestikove strmene a nasledovnik dragstar 1100...najhorsie my vychadza tazzky mastodont intruder 1500 starsi rocnik s jednym kotucom a jednym jednopiestikovym plavajucim strmenom... ale to su len moje dohady na zaklade železa co vidim na tych motorkach.....ak mam niekde nepresnost tak ma opravte.... |
Zadnu brzdu neriesim ....nema vyznam...za 20 000 km som na nu sahol len ked sa pohynam dokopca... a ked som sa pred krizovatkou sparal v nose pravou rukou tak som dobrzdoval zadnou brzdou |
Re: cruelbody: nema vyznam? |
Cau..chcem pocut nazory.....chcem o tom debatovat..chcem si urobit obraz...nechcem tu preberat techniku brzdenia..lebo sa tu budem len vadit....bzdit zadnou v naklone? Zabudni.....Brzdim vela lebo brzdim zamerne..zaujima ma to a samozrejme jedna baba povedala to tu v tejto branzi plati desatnasobne |
Re: cruelbody: čo chceš debatovať ? Niekto si zvykne že fyzika funguje, niekto sa bude tomu čudovať. Všeobecne choppre /cruisery/ moc dobre nebrzdia. Čo na nich jazdime sme si už zvykli a jazdíme podľa toho. Intruder, dragstar, shadow... všetko jedno. Intruder 1500: Celková hmotnosť 535 kilo, jeden kotúč vpredu, jeden vzadu, pancierové hadice, brzdovka 660 menená každý rok a zvykol som si. Riešenie aby to brzdilo: komplet predný brzdový systém z Bandita 1200: 2 krát kotúč+ 2 krát štvorpiestik. |
Ja dám z opačného konca (snáď sem kamarát nechodí ) Najhoršie brzdí HD Softail Crossbones, resp. HD so springerom, jedným kotúčom vpredu a jedným piestikom zhora. (Softail Springer, |
Tak to už sú extrémy Petrovi Fondovi to tiež moc nebrzdilo... |
Re: biker15: chcem nazor..napr.taky jak si napisal.Otazka ....preco neupgradujes svoj jeden kotuc a jeden piestik na 2 kotuce a 8 piestikov ako maju mladsie modely? |
To si predstavuješ "Jak Hurvínek válku ." |
Brazel: dá sa to: spodok tlmičov a disk z 2001+ čo má dva kotúče a sada na prestavbu z bandita nieje z CZ problém. |
Re: biker15: ľahko sa povie a relatívne ľahko prerobi, len čo na to tie naše prijebane STK kde sa snažia byť papezskejsi jak sam pápež, ale to je u nás asi v každej legislatíve (ale ako sa hovori, tých pár hore si dovolí len to co im ti dolu povolia a nechajú si páčiť - to by som videl ako hlavný problem). Ale to v zátvorke je už je troch off topic. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (11.08.2019 0:04) |
Re: RadoR6: Takže STK hm, |
biker15 , veď je jasné , že všetko sa dá . Len rentabilita je preč . |
Re: brazel: no lebo mladsie rocniky to maju..tak sa to musi dat |
Re: RadoR6: teraz som bol na stk..taketo veci ich nezaujimaju..... |
cruelbody , jeden model . Pôvodne si sa pýtal CCC všeobecne , či nie ? |
Re: brazel: Brano....paci sa mi intruder 1400..len s tim jednym kotucom a jednym piestikom ta davkovatelnost nebude bohvie co.....inak cesi maju riesenie...stvorpiestik...vsetko pasuje..vymenis a ides.... ale aj tak......som rozmaznany z nahaca |
Re: brazel: v tomto pripade som mal na mysli konkretne intruder 1500..lebo tam bol urobeny pekny a zasadny upgrade...tusim od 2001... a preto ma zaujima ci to moze napr. niekto porovnat na tomto modeli...model z jednym piestikom a model z osmimi...vcera som dosiel za tmy domov ta uz som Ti nevolal spat |
14-ka Intruder má predný kotúč priemeru len 275 mm , brzdový výkon nevyriešiš výmenou strmeňa za štvorpiestik , to si len čecháčkovia nahovárajú , presne v štýle "Jen ať je to levný" Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (11.08.2019 9:11) |
Nuz niekto chce na moto jazdit a niekto chce brzdit.. |
Re: cruelbody: Re: RS955i: v poriadku. Len ma to tak napadlo. Druhá vec je, čo v prípade nehody a poisťovňa zisti ze tam máš iné brzdy/spodok vidlic ako dáva vyrobca. Urcite by to bolo ok ak by to bolo zapísané v TP, pripadne (tak ako tu v UK), o zmenách oboznámis poistovnu. No len u nás je to nemozne |
Ospravedlňujem sa , 14-ka Intruder má vpredu kotúč 296 mm (preberal som info zo zlých zdrojov) , nie 275/276 , takže tam by sa dal použiť plávajúci kotúč napr. od firmy EBC , model MD3032RS (ten sa dá kúpiť za 150-160 €) , v spojení s platničkami EBC , typ HH , teda FA103HH (25-30 €) + pancierová brzdová hadica , čo by teda nebolo až také finančne srdcervúce ... alebo aj dať vyrobiť medzikus a upevniť tam ten 6-piestik , čo som postol vyššie . Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (11.08.2019 10:00) |
Re: brazel: ja si myslim a nedporuje to fyzike ze ak mas kotuc nejakej velkosti hocijakej velkosti a pridavas piestiky tak sa to musi len zlepsovat...lebo... a to len predpokladam ze kazde predne koleso sa da dostat do smyku...ale ten cas medzi uplnym zablokovaním a stlacenim packy sa vola miera davkovatelnosti a ta je podstatna pre dobre brzdenie...samozrejme je pohodlnejsie brzdit jednym prstom nez to stlacat velkou silou celou rukou a to iste zavisi od pumpy co mas na riadidlach....iste su nejake z poriadnym nastupom... Co takto velke virago po r.v. 1994 ? Tam uz ma bud 2x dvojpiestik z plavajucim strmenom alebo 2 x stvorpiestik |
To s pridávaním piestikov nie je až taká jednoduchá pravda . Zlepšenie dávkovateľnosti áno . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (11.08.2019 10:24) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 240205 | Včera: 246366