Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Nazdar jazdci, akurát sa vraciam z pracovnej cesty zo Štiavnice, mám za sebou dnes asi 400km. Idem po diaľnici smer Nitra, je tu krásna široká cesta so zákrutami, fúka bočný vietor. Idem zhruba 130km/hod, teraz v pravotočivej zákrute mi nešli zrovnať riaditká a normálne ma to ťahalo do zvodidiel, nebola to zle vybratá zákruta, iba som nevedela zrovnať, boli ako zaseknuté. Keď som ich zrovnala, tak sa celé predné kolo roztriaslo z prava do ľavá mi ho hádzalo, udržala som ho a teraz kávičkujem na pumpe a rozmýšľam čo to bolo. Som ľahká a aj motorka nezvládla bočný vietor, či iná chyba jazdy? Nie že ma tu zvozíte |
A to ako na tej novej motorke, čo sú s ňou stále problémy? |
Po 400 km, plus okolnosti t.j. rýchlosť jazdy-zákruta-vietor tipujem psychickú únavu/stuhnuté svaly. |
No už som doma , už som išla max 110. Jazdim veľa, týždenne okolo 1500km tak som zvyknutá, ale možno to ozaj bola únava. Riaditka som zrovnala pri stovke, asi pribrzdením sa roztancovali. A nemôže byť, že v tom sklone by sa oprel vietor do boku motorky a bránil mi zrovnaniu ? Myslím, že koľaje to neboli, lebo som zápasila s riadidlami. Inak áno, je to tá nová motorka |
Nemas povolenu osku kolesa? |
Tamika - môžeš prosím, nejako bližšie vysvetlit Tvoj popis problému? |
Re: kemo: išla som po dialnici , nie sú tam ostré zákruty, dajú sa krásne prechádzať, išla som v pruhu pri zvodidlách, klopila som jemne zákrutu na pravú stranu, z ľava do mňa riadne fučalo, prešla som asi pol zákruty a riadidla ostali vytočené do prava k zvodidlám a smerovala som k nim, nejak som šklbla a v tom sa rozhojdali, ale už som išla rovno a prestali sa trepať pri znížení rýchlosti na 100km. V predu mám medzi riadidlami dokúpenú tú mäkkú výstuhu a za riadidlami tú kabelu originál, mala som v tom náradie a stavebnú prilbu, vzájomne sa to tam prieči, rozmýšľam či sa to nemohlo zašprajcovať a to mi bránilo otočiť riadidlami a to rozkolísanie tým šklbnutím a brzdením. Potom už nič 70km, ale išla som pomalšie. |
Rozmýšľala si ísť do servisu? Ja to tak robím, keď niečo neviem opraviť/doladiť. |
Re: BranoVFR: Ahoj, no dnes mi nervy pracujú na plno a premietam si včerajšok a totálne som vystrašená. Nebudem robiť úvahy či to bola zakliesnená kabela,alebo vietor, musím dať skontrolovať motorku, či je poskladaná a dotiahnutá ako má byť. |
Točím riadidlami v rýchlosti 13km/h. Pri 130km/h a v tých diaľničných zákrutách NETOČÍM riadidlami. |
Re: egres2: Toto včetko má pre mňa logiku čo si napísal, tie riadidlá dám pre istotu skontrolovať a nebudem plniť tú kabelu toĺko a potom si uz dam pozor na vietor a zakruty. |
Čím to je , že ked napíše baba, tak sa nikto nespýta : |
Tamika isiel som teraz z Leba do O.Polhori 804km a tiez uz po ccz 500km som mal taky pocit ze dako v zatacke som unaveny a este vyjazdene kolaje aj vietor bol dobry aj odhadzovalo do boku pri obiehany kamionov. Pauza bola na pumpe odych a lepsie |
No prišla som od suseda, jazdil okruh a opravuje na pretekoch motorky a aj doma, tak vedel o čom hovorím. Tlmiče a gumy skontroloval, sú v poriadku. Povedal, že vietor ma mohol tak vyklopiť, za kabelu ma zvozil, keď nevedel nájsť kľúčik , povedal tiež únava a koľaje. Ale hneď našiel inú chybu, tak zas mám hlavu smútku a motorka pôjde do servisu, asi pôjdem za ladvinku . Inak som rada, že sa mi to stalo včera a mám novú skúsenosť a už budem dávať na tieto veci pozor. Potichúčku si popod nos zašepkám, zlatý terén, milované bahno, ale cesta ma viac baví |
Re: Tamika: ako moze mat nova motorka stale nieco dojebkane ? To ako odisla od predajcu ? |
Re: picaso: Čo mám na to povedať, šetrila som na ňu, išla som ju pozerať na výstavu do IT, chcela som ľahký štíhli stroj do terénu a na cestu, je mi ideálna na presun v práci a mám iba starosti s ňou. |
Re: Merlin00: práve na novej by som skontroloval všetky skrutky a fixou porobil bodky pre rýchlu kontrolu (ne)povolenia |
Re: Skalaaa: skala chces povedat ze nova moto ktora je podotahovana na preane momenty z tovarne mam fixkou kontrolovat ci sa mi nepovoluju srobky ? Pochopim niekde na kolesach a retazi. Ale tlmice krk riafenia motor kyvky ..... sak to uz nie je jawa. Ci ? |
Re: picaso: mne keď v KTM servisovali motorku tak ju poznačili farbou na rôznych uchytoch a svorkach. Nakoľko u LC8 sa napríklad dokážu povoliť skrutky na spojke a len jedna uvoľnená dokáže urobiť riadnu galibu, tak som si ich sám poznačil farbou a sem tam ich vizuálne skontrolujem. Ukážka kryty tu (nemienim sa trápiť s vytváraním úložiska pre obrázok a následným pridávaním sem. www.cjdesignsllc.com/products/cj-designs-clutch-covers... |
I keď by to mohlo byť. Aj keď si kúpiš bicykel, povedia, že prídite za mesiac na kontrolu podoťahovania všetkých skrutiek /môže sa pri skladaní na niečo zabudnúť/. |
samozrejme, nosit cokolvek vacsie ako kameru alebo gps na riadidlach je koledovanie si o pruser, to este kocka dobre obisla ze to ustala. |
Re: nevo: mikrospánok to nebol a kabela je ten Tank Bag v predu a nemám ho tam správne uchytený, teraz som to pozerala na druhej motorke. Dali mi ho tak v Blave na motorku a tie poondiate popruhy ma šľahali na nohy. Už je všetko ako má byť a myslím, že tie riaditká blokol Tank bag. |
Akurát ma napadlo, že minulý rok som išla po tomto istom úseku, len na opačnej strane, mala som dodávku Ducato maxi 3l a chcela som odbočiť na Hronský Beňadik a dodávka prestala brzdiť, tak som zastala až v Novej Bani a to sa mi dostal gumenný koberček spod nôh až hore pod brzdu a tam sa zašprajcoval, ale to som zistila až potom. Určite sa to nestalo iba mne, že |
Re: Tamika: ten usek bude zakliaty. Proste sa mu vyhybaj a jazdi dalej |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 144777 | Včera: 204056