Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahoj, |
v prvom rade je to oproti DT “ ostry” stroj, ktory potrebuje svoje nastavenia. Ja som mal |
nic neriesim ci je leto zima, sadnem jazdim. V prvom rade von karbec, vycistit, je jednoduchy. KEd sa ohreje ziaden dym, tu trochu podymovala, uslo mi oleja trochu viac do benzinu. Vykonu strasne to ma, trochu plynu a ide po zadnom. Olej do benzinu davam uz roky Shell Advance VSX 2T. Masina je par mth po vymene piestu, ojnice, lozisk. Za dva roky som nalietal 360mth. Valec bez poskodeni, akurat isiel do neho posledny piest aky sa da. Masina je 2007. Co sa robilo v minulosti s nou netusim, ja som po tych mth co som nalietal dal vsetko pomenit. Inak fachala, prevencia. |
Re: copo: Upravené 3 krát. Naposledy upravil palec456321 (21.06.2019 22:55) |
Daj to niekomu kto sa naozaj v 2t vyzna . Rozhasit 2t je velmi jednoduche . Biely dym moze byt vela oleja zla zmes a uz aj voda . Ked nevidis rozdiel medzi 125 a 300 tak je nieco na 300 spatne . Alebo si este nepridal . |
Re: palec456321: motorka ide jak besna, treba ju dat urcite urobit niekomu kto sa vyzna. Tu pojazdenie s Dodisom co vsetko vyhrava, ja gas on ktm 690. Tu napriklad vo videu ma moj gas problem s priverou, ovladanie som mal odpojene, prasknuty uchyt a masina bola besna obstojne Video: Gas Gas EC 300 a KTM 690 R?t=89 ] |
Som tu po dlhej dobe tak mal som rozobratý karburátor a boli tam trysky jedna 185 a druhá 46 myslím si že motorka nejde dobré kôli tryskám sviečku som nekontroloval keďže som sa tam veľmi nemohol dostať tak keď budem mať čas zhodim nádrž a pozriem sa ale tipujem že bude čierna keďže mi nespalena zmes tečie z výfuku a z prepadu čo je na valci motorka už stojí skoro mesiac a stále nájdem nejakú tú vytečenú nespalenu zmes na stojane. Môžem sa spýtať aké trysky by ste mi odporučili veľkosť alebo skôr ale vy používate. |
Daj hlavnú trysku 178 a ihlu na druhý zárez z hora vtedy mi to išlo najlepšie túto motorku nastaviť je kumšt záleží od celkového stavu motora v akom stave sú klapky stačí malá netesnosť a môžeš špekulovať koľko chceš tá motorka má obrala o 5 rokov života 5 premarnenych sezón tak som to hlboko pod cenu predal a od vtedy ina ako japonská motorka cez dvere mojoj garáže neprejde |
Takže vybral som sviečku ako som čakal bola celá čierna takže chcel by som kúpiť sadu trysiek ale mám taký problém že neviem akú a odkiaľ kúpiť keďže ani neviem aký mám ročník motorky.. kupoval som ju ako 2006 ale na motorke sú poprebijane čísla a plasty 2006. Po dlhom pátraní a zisťovaní som presvedčený že to je 2002 a karburátor tam je keihin pwk ale neviem či sa tie trysky kupujú všeobecné na všetky karburatory alebo sú trysky iné.. podľa ročníka potreboval by som poradiť.. Na mojej starej DT som to riešiť nemusel ale teraz na gas gas je cítiť že to ide dosť zle a hlavne po cca 10-15min. jazde len tak na pol plynu spotreba cca 1-1.5l čo si myslím že je dosť. Potom ešte menil som prevodový olej bol totálne čierny a to som si myslel že je to len prevodový tak že čierny nebude no neviem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil palec456321 (14.07.2019 22:26) |
Tak dal som tam trysky 178 a 40 a ide to úplne rovnako inhla je na 2 zareze zhora ale ihla je N1EF môže to byť kôli ihle? |
Jedine ak by bol zle nastavený karburátor zmes alebo vzduch nadmorskú výšku tu máme 180m.n.m. a ak by som išiel do hôr tak Max 1000m.n.m. |
Podľa to čo píšeš môžu byť zodraté gufera na kluke potom nasáva olej z prevodovky preto kvape nespaleny olej z výfuku a z prepadu vyfukovej privery preto motor dymí motorka vtedy nechce ísť od otáčok a má slaby výkon |
Po dlhšej dobe som si našiel čas a pozrel sa konečne na tú motorku takže k ihle bola na prvom zareze z hora a to som kontroloval viac krát :/ dal som ju na druhý zárez poskladal karburátor trysky som dal 178 a 40 iné som nemal objednal som sadu trysiek ešte neprišli.. vymenil som prevodový olej aby som mohol zistiť či gufero je prasknuté či žerie olej. Tak po poskladani a zapnutí benzínu stále tiekol benzín cez prepad ktorý bol na plavakovej komore asi sa zasekol plavák po opätovnom rozložení zložení už bolo všetko ok tak motorka chytila na sitič na 3. Kop po asi 1-2 mesiacoch ale nemala pravidelný voľnobeh prišla mi taká pridusena a keď som sitič chcel vypnúť teda zatlačiť tak mi motorka zdochala a už sa nedala naštartovať pri startovani sa z výfuku dymilo ale asi 15kopov potom už ani nedymila skúšal som vytiahnuť sitič pár krát pridať pred kopnutim a počas kopnutia keď som pridal tak to malo taký praskavy zvuk ale žiadnu tendenciu chytiť naštartovať neviem kde by mohla byť chýba jedna vec má napadla že je sviečka zaliata alebo špinavá od oleja ale pred mesiacom som ju mal vybratu a čistil som ju.. vôbec sa mi nechce znova rozoberať polku motorky preto aby som sa dostal ku sviečke ale asi to bude nutné |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 145342 | Včera: 168321