Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahoj, |
Tazko nieco poradit, ked si to nevieme ani predstavit. Nieco z toho by si tam nedopasoval? |
alebo take cudo zo zadnej brzdy z enfielda dopasovat do predu niekde k bubnu? |
Re: romanesku: Určite by som to neriešil v kolese,ale hore na páčke. Kúp si mikrospínač - opačný - to znamená, že ked je zatlačený, tak nepušťa elektriku. Ked je vytlačený, tak je zopnutý. Na jawe su štelovacie lanká, to by som použil ako uchyt. Tam by som namontoval ten spinač s nejakym držiakom,tak aby bol spínač tesne pod páčkou a aby to aj nejako vyzeralo. Na zaistenie lanka sa používal taky valček. Treba vyrobiť dlhší,aby zaistil lanko a zároven aby vytrčal ku tomu spínaču. Treba to doštelovať a keď stlačíš brzdu, valček sa odtiahne od spínača a pustí elektriku do svetla. Takých spinačov je na nete 200 300. Dal by som tam nejaký vodotesný,chromový,tlačidlový napr |
Re: romanesku: ja som dávno namontoval synovi niečo takéto na bycikel. Ten spínač, ktorý tak je išiel k brzdovej páčke. Vyzeralo to podobne ako toto: |
Ahojte, ďakujem za zmysluplné návrhy, najväčšiu šancu dávam použitiu ,, bicyklovému!" riešeniu, a potom ,,Enfildovému" riešeniu. Použitie mikrospínača som zvažoval ako prvé, dokonca aj ovládaný ľavou rukou pri brzdení(pravou rukou - predná brzda alebo zadnou brzdou). Ale predsa len, brzdové svetlo by malo chrániť v prvom rade motorkára, preto to chcem mať aspoň na zadnej brzde - to už mám vyriešené. Je zaujímavé, že na motorkách veteránoch s normálnymi značkami vyrobenými pred r 1970 som takéto úpravy nevidel - nemuseli to riešiť. Možno je to len názor technika na STK a možno existuje výnimka alebo alebo nejaký vykonávací predpis, ktorý dotyčný technik STK nepozná. Preverujem to ešte na inej STK, ale aj tam sa tvárili ako pes nad fazuľou - museli sa zamyslieť a budú musieť oprášiť predpisy a výnimky a ... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 43995 | Včera: 247239