Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim, |
Re: duris86: nevie, lebo sa v nom vrti permanentny magnet |
Re: janoval: Ahoj, vdaka za odpoved. Takze budem musiet napasovat nejaky rezistor. |
take nieco neries,a uz vobec nie ziadnym rezistorom. to nema vyznam. H4 ma cca 45w, a ta cinska led ma kolko? 30w ? neries to. navyse regulator sa sice zahrieva, diody a tyristory nejake to teplo vyprodukuju. hlavne teplo vznika vo vinuti alternatora, kedze sa reguluje skratom, a moznost chladenia vinutia je obmedzena narozdiel od regulatora. ale vazne rozdiel par watov vobec neries. vykon alternatora je zvycajne niekolko stoviek watow, cize stale pracuje v rezime spalovania prebytocneho vykonu. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 17642 | Včera: 228723