Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Sanie babetta 207 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuSanie babetta 207 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Motor, Karburátor.

03.04.2019 20:31

Sanie babetta 207

Zibi Diby - ZibiDiby
 Kustomizér 

Nazdar,

Potrebujem poradiť, mám babettu 207 a chcem na ňu dať toto sanie www.motozolzso.sk/simson/sanie-karburator...
Myslíte že bude pasovať?

Ďakujem za odpoveď

Upravené 1 krát. Naposledy upravil ZibiDiby (03.04.2019 20:32)


03.04.2019 22:32

Re: Sanie babetta 207

hruso25
 Geriatrik 

Ikona

Môj názor: namontovať to namontuješ, ale sú to vyhodené peniaze.
Budeš potrebovať dáku redukciu a možno kolienko.
Tomu motorčeku taký športový filter nič nedá, jedine hlučnosť sa zvýši a keď nedajbože zmokne zníži sa prietok vzduchu.


03.04.2019 23:25

Re: Sanie babetta 207

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Sanie na babette, to je taky oriesok..
Tam ak mas uz nejaky tuningovy karburator, sa nejaka hociaka filtrecna vlozka moc nevleze.
Koli kydaniu spiny od predneho kolesa, tam treba dat filter, ktory ma hribovy chranic, aby na to nekydalo spinu priamo.
www.aliexpress.com/item/Universal-Blue-35mm-45mm-Motorc...
alebo
www.aliexpress.com/item/high-quality-Motorcycle-Mushroo...

Kazdopadne stupne hlucnost.
Lebo to sanie cez kostru, je vlastne tlmic hluku.
Ale na tuning toho motora, nepomoze ani tak zvatsovat karburator a odlahcovat sanie, tam je dolezitejsie, vyrobit hrubsie sacie koleno, aspon 20mm trubka.
Alebo jakel, idelane nerez.
A to je uz narocnejsia robota, lebo do valca ide vcelku velka diera pod tou tenuckou trubickou od karburatora a tam je mozne zlepsenie vykonu.
Avsak po vymene filtra, musis ten karburator natryskovat, lebo bude davat hodne chudobnu zmes, ked sa strati saci odpor, cez kostru.
Cudujem sa, ze tie kolena niekto ako tuningovy diel nevyraba.


03.04.2019 23:30

Re: Sanie babetta 207

minomonster
 Kávičkár 

Ikona

Re: Merlin00: suhlas, a potom ešte koleno vyfukove, vyfuk nejaky vhodny, naj s komorou , takou dvojtaktnou....
aby bol vyladeny, lebo ked dobre sa nažere,, treba aj vyhodit von >:-) >:-) >:-)


03.04.2019 23:48

Re: Sanie babetta 207

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Babetta ma pri ladeni problem, ktory sa vola prevodovka..
Jednorychlostna je jasna.. Tam sa pri ladaku rozbehnes nohami, potom dej sa vola bozia..
Dvojrychlostna sa da poladit, menenim hmoty na spojke 2 st. a zvysenim tvrdosti pruzin na 1 st.
Ale nakoniec sa vysere obvykle predlohova hriadel, lebo nezvladne prenos "brutalnej sily" vyladeneho motora.
Chvilku to chodit bude, ale ta chvilka, sa stane velmi riedkou, ked je treba vyladenu babetu zastavit neucinnymi brzdami.

Dnes a roky, existuju "polotoovary" v podobe vyfukov hikone a podobnej zgerby, z ktorej sa da vyrobit dobry ladak na podobne stroje.
Lenze doba, ked sa dali najst bubny z pioniera, alebo jawy 90 na srotakoch, su davno prec.
Dnes upravovat a ladit tento stroj z neistou buducnostou legalnej prevadzky, je taky nudzovy pocin.
Ked uz ladit, tak motor na bicykel, tam je sice sanca na vyladenie cinskej pomsty mensia, ale aspon su dostupne lacne nahradne diely na tie motory a rovno v kralovskej kubature 80ccm.

Babetta je to, co je, nieje to zavodnik, je to ponik robotnika, alebo mula druzstevnika, na rozdiel od mopedov z variatorom, ako Puch a podobne zazraky, co sa dali ladit do nemoty, ale aj brzdili v zavratnych rychlostiach, to zavodnik nikdy nebude.


Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (03.04.2019 23:50)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 31441 | Včera: 189082