Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
existuje pristoj, ktory to dokaze zmerat, alebo sa to da zistit len rozobranim ?? |
Zdar, |
podpaleny ventil- spotreba oleja, strielanie do komina, nizsi vykon ale na silnom stroji to nezbadas.Daj si to radsej pozriet! |
Jasne daj si zmerat tlaky a ak su neni priblizne rovnake,alebo v tolerancii tak musis dat hlavu dolu a z vnutornej strany nalejes benzin a uvidis ktory ventil ti preteka a samozrejme si ich das zabrusit. |
Zdar chooper, |
JJANO Neregistrovaný |
Zdravim. |
Pokusim sa ti strucne vymenovat priciny podpalovania ventilov: |
Zdar, |
tlakomerom.Ak nameras na studenom motore nejakych 1.2MPa a viac je vsetko ok.Ak menej nalejes asi 2ccm oleja do kazdeho valca [ten utesni piestne kruzky] a zopakujes meranie. Ak sa tlak nezmeni su vadne ventily, ak stupne su to valce piesty kruzky. Pozor sanie musi byt otvorene,teda drzis otvoreny ,,plyn". U rovnotlakych karb. musis este okrem toho zdvihnut aj supatka,alebo uplne demontuj karburatory. |
jop... a ako sa to zistuje pri moto bez starteera??? |
dodatky: |
ventil sa nemoze upalit ale moze sa zlomit a padnut do valca to som uz videl aj ked na TATRE a nie na moto ale mozne to je podpaleny ventil je zly vyraz pre usadeniny spalovania na sedle ventilu ktore vznikaju zlym spalovanim do zmesi sa dostava olej a sposobuje to najme prasknuty stieraci kruzok takze iba zhodit hlavu a vylapovat sedla lapovaciou pastou sice pomoze ale pokial je to skutocne od prasknuteho kruzku tak iba na chvilu pokial sa ti zda ze motor netaha treba ho rozobrat a skontrolovat hlavne kruzky Upravené 2 krát. Naposledy upravil mlhos (10.04.2009 2:46) |
zmerať tlaky vo valcoch a pokiaľ budú veľmi rozhádzané, alebo všetky pod minimom , tak sa rozoberaniu aj tak nevyhneš. |
u konkurencie som nasiel foto znicenych ventilov : |
urcite nie podpaleny skor by ma zaujimalo kde je ta polka toho taniera pretoze ak spadla do valca tak je v riti nielen piest a valec ale aj hlava obcas aj moja nakladaky maju naftove motory sorry som myslel ze to je jedno |
pibroch - dobrý odkaz - na strednom a spodnom ventile vidno , že klobúky boli upálené a nie odlomené. |
mna zaujima jedna vec, v tom clanku pisu ze ventily nastavovat pri teplote 20 stupnov no kazdy na motoride pise ze nastavovat na teplom motore. kde je pravda? |
Pravda je v manuáli od výrobcu.. Niektoré majú predpísané vôle pri teplom , iné pri studenom motore. A vtedy sa aj nastavujú.... |
Ducklin, pravda je v tom, že na motoride píše každý...aj ten kto by nemal. Upravené 1 krát. Naposledy upravil veverak (13.04.2009 8:22) |
daj dolu hlavu...nalej tam olej (tam kde sa spaluje benzin) a pockaj zeci zospodku nebude tiect....mne len tak slabucko prelina ze za 12 hodin vidim len stopu na zeleze ze tam daco je |
Atomix Ty kde si cital olej? Tam si malm naliat technicky benzin alebo petrolej ty mudrlant. Sa bojis tam naliat nieco riedke, lebo ti to az presvita? |
nepresvita..neska som mal dolu ventily a su dobre len tam bol kusok karbonu.... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 52338 | Včera: 155783