Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
motozdar bikers,,,poprosím majitelov fz1 alebo ludí ktorý tomu rozumejú aby mi vysvetlili čo sa dá nastavit na našich prístrojovkach prepínaním tých tlačitiek,,,ja viem akurát na tom nastavit čas a pozriet si denný trip,kolko km som najazdil,nulovanie km,,,viac neviem,,,,na yt je plno videí,furt tam niečo nastavujú,tu je jedno z mnoha |
tak už mám odpoved od brata čecha majitela fz1n -Stáhni si manuál, kde zjistíš odpovědi co se tam dá nastavat a co ne, ale pravda je taková, že pokud nemáš verzi z Francie (max 100 koní) ,tak vlastně není co pořádně nastavovat. Osobně bych do toho nešahal, protože pokud máš klasických 110kw, tak nemáš jak výkon zvednout. FZ1 má výhodu že jeho motor jde docela snadlo nastavit aby jsi byl s hodnotama někde jinde, ale je to otázka peněz! Pokud Ti stačí výkon co máš, tak dej laďák, pokud máš prachy, tak celej výfukovej systém + pak uprav sání a nech to odladit a budeš někde kolem 145koní na zadním kole. Pak to jde ještě dál, ale to už jsi rámcově tak na 50tis kč a je otázkou jestli se Ti to vyplatí |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 129175 | Včera: 219021