Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Kawasaki KLE predný kotúč. - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki KLE predný kotúč. - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
09.11.2018 20:26

Kawasaki KLE predný kotúč.

Kellyx
 Jogurťák 

Zdravim. Idem si dať vyrobiť predný kotúč a potrebujem jeho rozmery hlavne rozteč dier a ich priemer .Ostatné miery 300/130/5 mám. Ďakujem za info. Keby som bol doma tak si to pomeram.


09.11.2018 20:47

Re: Kawasaki KLE predný kotúč.

Explo
 Kávičkár 

Ikona

Sorry, ale prečo si ho ideš dať vyrobiť a nekúpiš si hotový??


09.11.2018 20:59

Re: Kawasaki KLE predný kotúč.

Kellyx
 Jogurťák 

Re: Explo: No áno objednať sa dá ale ceny kolo 100€ a dá sa objednať že my ho vyrobia za podstatne nižšiu cenu tak asi tak


09.11.2018 21:03

Re: Kawasaki KLE predný kotúč.

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Otazka je z coho to vyrobia.
Pilovy kotuc od dedka z gatru, co to dostal, ako cenu utechy do dochodku, nieje idelany matros.
Po rezani laserom, ale aj vodnym lucom, to treba este tepelne upravit a stale to nebude uplne dobre.
to radsej cinu, za 60, ked uz.
www.aliexpress.com/item/BIKINGBOY-Rear-Brake-Disc-Disk-...

to sedi od 500,cez tengai, az po klr 650


09.11.2018 21:50

Re: Kawasaki KLE predný kotúč.

Explo
 Kávičkár 

Ikona

No ako myslíš. Ale nieje to dobrý nápad, šetriť na brzdovom kotúči tým, že si ho dáš vyrobiť.
Predsa len sú to brzdy.

Vieš podrobnosti z čoho ti to budú vyrábať?? (Opracovanie určite nieje problém, to si spravím v práci aj ja sám)


10.11.2018 5:47

Re: Kawasaki KLE predný kotúč.

RS955i
 Skútrista 

Ikona

Re: Merlin00: preco tepelna uprava po VL?
Oni klamú??? www.watercut.sk/sk/vyhody/

Dôvod úpravy: bol

Upravené 1 krát. Naposledy upravil RS955i (10.11.2018 5:52)


10.11.2018 6:56

Re: Kawasaki KLE predný kotúč.

Kellyx
 Jogurťák 

No robia ich asi vo veľkom keď tak pozerám. Ale nakoniec asi kúpim radšej starší v slušnom stave oreginal z takého modelu


10.11.2018 8:14

Re: Kawasaki KLE predný kotúč.

minomonster
 Kávičkár 

Ikona

Re: Kellyx: dedemu zavolaj.
Merlin-. musel som si to vyggoglit >:-)

Video: www.youtube.com/watch?v=pbbo4juTFcU

Dôvod úpravy: v nom by som nechcel skončit ;-) :-~

Upravené 1 krát. Naposledy upravil minomonster (10.11.2018 8:15)


10.11.2018 12:17

Re: Kawasaki KLE predný kotúč.

picaso
 Edvenčr 

Veru volaj dede moto. Ma vela pouzitych dielov.


10.11.2018 16:42

Re: Kawasaki KLE predný kotúč.

zdeno255
 Kávičkár 

Ikona

Len niekedy nevie čo pýtať a zarve cenu skoro ako za nové.


10.11.2018 16:50

Re: Kawasaki KLE predný kotúč.

Kellyx
 Jogurťák 

No tak som písal e-mail a budem čakať. Nakoniec si asi kúpim nový a bude klid.


10.11.2018 18:26

Re: Kawasaki KLE predný kotúč.

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Re: RS955i:
No neklamu, ale ak si uz dakedy nejaky kotuc robil z materialu, ako je pilovy kotuc, tak to isto vies.
Tam ide o to, ze sebestarsi, alebo sebenovsi material, ma nejake pnutie.
Ked z toho vyrobis kotuc, to pnutie sa musi povolit.
Je dokonca uplne jedno, ci budes rezat vodou, alebo laserom, napriklad hlinik, ktory sa reze laserom blbo, alebo aj medeny plech, /plech od 10mm a viac/ musis popustit , alebo minimalne nechat "vystarit" pri urciteje teplote v peci, rovnako aj plexisklo, polykarbonat, dokonca aj PVC.
Ono totiz aj v tabuli materialu, ako je PMMA, PVC, PC, je stale pnutie, ktore po reze moze sposobit praskanie.
A u tej uhlikovej ocele, z ktoreho je vyrobeny pilovy list, je pnutie ovela vatsie, ako v plastoch a makkych materialoch, ako je Cu, Al a pod.
Navyse pri brzdeni sa to zohrieva a nasledne chladne, nedajboze, ked si tak svistis, dakde dole kopcom a na konci je velka mlaka a splechne ti na kotuc voda.
Pre tieto a ine radosti, je dobre po vydlabani toho kotuca, ho nechat "starit" popustit.
A to sa nerobi ani tak plamenom, ale ponorenim napr. do taveneho luhu, ca 300°C na niekolko hodin./zelezo, ocel/ do glycerinu, napr. Al 160°C atd..
Material tak neutrpi a rovnomerne sa vnom odstrani pnutie.

Cabelkova methoda a pd..


10.11.2018 18:49

Re: Kawasaki KLE predný kotúč.

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

p.s. tam ide aj o to, ze ak material po "luhovani" sa uvolni, neda sa vylestit. Je to vlastnost ocele- oceli roznych typov. To je pre kotuc mozno dolezitejsie, ako jeho pnutie.
Je to velmi komplexny proces u zeleza z trochou uhlika, takmer neuveritelne veci sa v tom deju.


10.11.2018 20:12

Re: Kawasaki KLE predný kotúč.

cruelbody
 Turista 

Ja osobne povazujem vyrabat si sam vlastny kotuc za maximalne uchylne...nikdy to nebude take jak ma byt ani na 20 percent...metalurgia je velka veda... to nieje nejaka posrata sociologia.....


10.11.2018 21:11

Re: Kawasaki KLE predný kotúč.

minomonster
 Kávičkár 

Ikona

mne by sa pačilo videjko , ako to vyrabaju, len tak zo zvedavosti a potom skusenosti jeho po km, najazd, dole kopcom ....
rozmyšlam, či na jutube je nejake videjko, homemade disc brake


10.11.2018 21:17

Re: Kawasaki KLE predný kotúč.

Kellyx
 Jogurťák 

No videjko neviem. Premýšľam že posetrim cez zimu a kúpim nové na brzdách experiment nepotrebujem


10.11.2018 21:28

Re: Kawasaki KLE predný kotúč.

Explo
 Kávičkár 

Ikona

Re: minomonster: Na to video až strach pozerať. Každý klinový remeň z iného desaťročia a o bezpečnosti pri práci ani nehovorím. Vypínač hneď pod pílou :-D

Inak

mihne sa tam aj motocyklový kotúč 03:25


Video: www.youtube.com/watch?v=nXVh9v-9kAk


Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Explo (10.11.2018 21:30)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 35387 | Včera: 181377