Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte, sry ze teraz riesim 4kolku, ale vyskytol sa zrazu problem s ktorym si neviem dat rady uz tyzden. Jedna sa o Goes 520 2016, stvorkolka sla bezproblemov az mi posledne 2 mesiace obcas pri stlaceni startera len zacvakalo nejake relatko pdo sedadlom, no stale na druhy pokus starter tocil bezproblemov. Teraz po kratkej jazde otocim klucik a nic - pristrojovka zhasne (kedze pri stvorkolkach treba mat stlacenu brzdu, inak nenabehne). Vsimol som si ze ak pri otocenom kluciku co i len zapnem parkovacky, vsetko mi zhasne, niekedy na sekundu dve a nabehne, niekedy ani nenabehne - nameral som baterku cca 12.8V v pokoji, po otoceni klucika zrazu vsetko padne a kolise v rozmedzi 5-8V, comu nechapem absolutne - na stvorkolke sa nic nerobilo, nenasiel som ziadnu predratu kabelaz, poistky su v poriadku, siel som podla schemy ale nenasiel som nic chybne (jedine ma este napada startovacie rele, ale parametre odporu su v norme podla servisneho manualu). |
ak teda je baterka OK, skus odpojit štarter a s dobrými štartovacími káblami priamo na štartéri skús pripojit a naštartovat, ak pôjde a bude točit, tak toto je v poho, a hladaj chybu inde, rele, kable, spinačka, všetko, ak nepôjde, tak maš vybavený štarter a štartovaci segment. |
Re: minomonster: Vyskusam, ale starter ide, kedze s velkou baterkou zacal tocit ale nepretocil hornu uvrat. Ako vsak vysvetlim ten ubytok napatia po otoceni klucikom? Mohlo by toto sposobovat startovacie rele? Teoreticky privod + z baterky cez to rele do spinacky ide, len sa mi to nejak nezda |
Skontroluj si všetky kostry a kontakty. Po akom čase si na baterke nameral 12,8V ? Ak dás baterku z auta cez kábel štartuje? |
Re: zdeno255: po tyzdni statia bolo na baterke 12.8V a cca stale tak drzi, baterka nema ani 2 roky takze by sa patrilo aby daco vydrzala. A skusal som aj cez kable aj iba s novou baterkou a sice uz pristrojovka po otoceni klucika nezhasla, ale po stlaceni startera spravil starter pol otacky a koniec, uz len cvakalo relatko. Pri nastartovanom motore rucnym startom meriam na baterke cca 13.3-13.5V cize dobija |
Tak ako si pokročil? Na tom štartovacom relé treba zmerať aj odpor spínacích kontaktov. Zmeral si? Kostra či že mínus je tiež dvôležitá . Treba tiež premerať činný odpor mínusového vodiča. Mal som prípad keď štartér nevládal točiť . Meraním som zistil veľký prechodový odpor kostriaceho vodiča . Po výmene za nový vodič štartér točil vraj lepšie ako ten originálny. Jednalo sa o čínsky Kymco skúter . A ešte jedna vec má ten štartér voľnobežku ? Môže byť vadná . Treba to preveriť. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 231708 | Včera: 174472