Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

BMW r1200gs 2005 netaha palivo štarter bucha - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuBMW r1200gs 2005 netaha palivo štarter bucha - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém.

19.04.2018 14:10

BMW r1200gs 2005 netaha palivo štarter bucha

mavorak
 Edvenčr 

Ikona

Zdravím, mam problém so svojou GSkou, pred týždňom som menil palivové čerpadlo pretože z nepochopiteľného dôvodu mi praskla rýchlo-spojka a tieklo odtiaľ palivo. Stare čerpadlo som vymontoval a elektroniku prehodil do nového palivového čerpadla a znova zmontoval. Po pretočeni kľúča sa palivové čerpadlo už nerozkrútilo a nielen to ale dokonca po zapnutí štartera sa štartér nerozkrúti len buchne ako keby bol vyšťavený akumulátor. Nestretol sa už niekto s takýmto niečim ? Dakujem


19.04.2018 14:54

Re: BMW r1200gs 2005 netaha palivo štarter bucha

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

No a ako je na tom ten akumulátor? Je OK?
Keď si to začal opravovať staré čerpadlo točilo?


19.04.2018 15:34

Re: BMW r1200gs 2005 netaha palivo štarter bucha

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Ak si si isty, ze baterka neumrela, tak po zapnuti kluca, skus prepnut par krat prepinac engine stop.
Niekedy tam prihniju kontakty.
Cerpadlo sa musi rozbehnut po zapnuti kluca, alebo vypnuti a zapnuti prepinaca engine stop asi na 2 sekundy. Ak sa roztoci motor, cerpadlo toci stale.

Ak si si neisty bateriou, tak pripoj startovacie kable a inu vatsiu bateriu.

Ak je v prdeli len kontakt tlacitka startera, alebo kontakt spojkovej packy, alebo kontakt bocneho stojanu, pripadne kontakt neutralu, tak ti nezhasne pri startovani /stlaceni tlacitka startera/ hlavne svetlo. /musi byt zapnute hlavne svetlo/ ..
Moze byt aj problem z rele, ktore spusta cerpadlo a aj rele spinajuce solenoid startera.
Obvykle to nebyva vydochnute rele, ale kontakty v skrinke.
V tom pripade nemusi potocit starterom, ale len sklbne, hoci bateria je v poriadku, alebo mas pripojenu bateriu externu.

Rele vylucis z obliga tak, ze si spravis kusok kablu, na starteri odpojis fast on, do solenoidu a prepojis ten kontakt na + svorku startera.
Ak starter toci, je chyba v rele v skrinke.
Ak starter netoci, bud je v prdeli bateria, alebo starter...

Cerpadlo ma poistku v skrinke. Ak je prepalena, spravil si niekde chybu pri pripojeni cerpadla.

Nadrz ma konektor, kade ide napajanie cerpadla a vyvod palivomeru.. Chce to kus odvahy, najdi si co je zem, resp. spolocna kostra palivomeru a cerpadla a najdi si co je + cerpadla..
Cez ziarovku v serii /12V 55W/ pripoj na cerpadlo +
Ak sa rozbehne cerpadlo, hladaj rele palivoveho cerpadla...


19.04.2018 18:37

Re: BMW r1200gs 2005 netaha palivo štarter bucha

mavorak
 Edvenčr 

Ikona

Ano pred výmenou to šlo aj ked sa priznám že presne pred tým ako som sa do toho pustil som to neskontroloval ale týždeň pred to šlo...
Awia ano skušal som aj druhe aku a nič bez zmeny :'(

Merlin00 napadol ma tiež ten prepínač tak som sa s nim chvíľu hral ale nepomohlo to ...
Je divné že sa to stalo v takejto kombinácii :-~ ...vyskušam prepojiť ten štartér a uvidíme čo to bude robiť-nerobiť :D


20.04.2018 21:13

Re: BMW r1200gs 2005 netaha palivo štarter bucha

mavorak
 Edvenčr 

Ikona


Video: youtu.be/wFf2GlZsch8 stručne video mojej choroby :-~


21.04.2018 10:35

Re: BMW r1200gs 2005 netaha palivo štarter bucha

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: mavorak: Čo ti to tam vyblikuje, nejako to nie je vidieť. Nechápem prečo by motor nepretočil štartér... Asi si niečo poskladal zle ale to je ťažko takto...
Keď otočíš kľúč čo je ten prvý zvuk (14sek) - to si už stlačil štartér?
Alebo je to čerpadlo? Nedokáže sa pretočiť? Je nejako zle zapojené?


22.04.2018 20:17

Re: BMW r1200gs 2005 netaha palivo štarter bucha

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

No podla toho videa, to vyzera na zdochnutu baterku, ale po zapnuti kluca a spinaca "engine run", nieje pocut ani cerpadlo..
Aspon ja ho nepocujem. Pocujem ABS.
Ak na starteri vypojis privod od rele, a prepojis ho kuskom kabla, od + svorky a nepretoci to, tak je asi problem v baterii.
Motor hadam kusnuty nebude..
Inak si pozri dobre poistky, lebo ak nahodou je spalena poistka od cerpadla, tak to nepojde pretocit.
Mam dojem, ale je to len dojem, tento typ sa mi pod rukami este na srot nepremenil, je to o par generacii novsia moto, ako mam ja..
Rele startera, je blokovane, ak za poistkou cerpadla, nieje stava.
Ale to by nemali zhasnut kontrolky, ani klesnut napatie, len by si pri stlaceni spinaca startera pocul cvaknut rele, ale nie supu, ako od kladiva.
Podla mna starter stavu dostane, ale v zatazi to cele zdochne.
Stalo sa mi podobne, kupil som si "novy" starter z druhej ruky, zabaleny novy, igelitak od BMW parts, len trocha zamoceny. vnutri sacok mokry.
Magnety odpadli presnejsie odhnili a zablokovali rotor.
Ale baterka zdrava, v zatazi len trocha pohasli kontrolky. Ale starter nepretocil.
Kabel od startera, ale jasne smrdel o tom, ze starter netoci.

p.s.
Cerpadlo resp. cerpadla maju obvykle kontakty napajania dobre odlisene, mensi a vatsi sroub, alebo mensi a vatsi fast on. Pripadne maju vlastny konektor.
Nikdy som nemenil original cerpadlo, vzdy len za "nejake" co som zohnal. Treba davat pozor, lebo cierne kable v nadrzi PTFE, sa lahko daju pomylit, prehodit.
Cerpadlo sa vie tocit aj opacne, ale nie moc dlho.
Ak ma v sebe este nejaku ochranu, alebo diodu, pripadne ine odrusovacie cleny, pripojenie na opacnu polaritu, je rychla smrt.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 285875 | Včera: 119126