Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Rozmýšľam o tom, že by som vymenil moje GS za novú Multistradu. Je tu niekto, kto presedlal z BMW na Ducati ? Aké máte skúsenosti s Ducati servisom v Bratislave ? |
poznám len jedného majteĺa Multistrady...a ten je naozaj viac v servise ako na ceste...a to nemyslím ironicky |
Re: vodak: tu je asi len jedno riesenie: |
Re: vodak: Multistrada je krasna, o tom ziadna debata. Na tvojom mieste by som este skusil posledne GS, lebo zmena oproti vzduchacu to bude velka, ale vodnik je k Multe uz blizko a ked skusis XR, tak ta mozno Ducati servis uz nezaujimat nebude Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (13.03.2018 23:28) |
Jednoznacne treba mat obe. Ja som vzdy chcel mat nejaky desmozazrak vlastny, aby som sa v tom mohol aspon rypat, aj tak to na jazdenie je skoda. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (14.03.2018 0:49) |
helou. neviem ako multa. ale ja som si ku Geese kupil 900 monstra prew okolokominovanie. A musim povedat ze tie talianky- speialne ducatky proste maju nieco do seba. Emocia je proste ina. Silnejsia.. a ten zvuk. hrkotanie, brblotanie, vibrovanie. to musis milovat. O kazovosti Ducatiek neviem, osobne si myslim ze je to uz skor prekonany mytus. Su nachylnejsie na servis, specialne desmo. ak sa zanedba, tak je zle. ved vyskusaj a uvidis |
Mam znameho ten presedlal z triumpha tigera1200 na multistradu..... jeho nazor co mi hovoril asi taky, ze tiger bol ovela pohodlnejsi na cestovanie a zase na multistrade sa viac vyblazni.... |
Nie je Ducati ako Ducati... Multistrada 1200 je jedna famózna a naozaj veľmi pohodlná motorka. GS je o kus pohodlnejšie, ale bola by blbosť mať GS a Multu... ak chceš byť s motorkou viac zžitý, viac ju cítiť, mať lepšiu odozvu a zježené chlpy pri každom výjazde zo zákruty, choď do toho. Pohodlná je až-až a vo verzii S s adaptívnym, resp. pri novšom modeli so semiaktívnym podvozkom je to riadna fajnovečka. Skus aj vodníka GS, je to úplne niekde inde ako vzducháč |
ja to poznám v opačnom garde |
Re: raptor : aký rok výroby bola Multistrada Tvojho spolugarážovníka ? |
Ja len podotknem, ze na vystave som si skusil osedlat multu, Prisla mi malicka(ja 193cm). Ten pocit malickosti som mal aj s tenere 1200. Pri GS adv to uz bolo o cosi lepsie. Ale absolutny TOP ktm 1290 SA R. Prvy moped, kedy som mal naozaj vystrete nohy a pocit, ze je to normalna velkost motorky Ani na mna nereagujte, to ja si tu len tak monologujem ani neviem preco. Aha, lebo multa je krpata. |
Mám dilemu a rozmýšľam, čo je pre chlapa v mojom veku lepšie : či mladá divoká frajerka ( multa ), alebo starý spoľahlivý kamarát ( gs ) ? |
vodák ak si normálny tak celkom iste sa lepšie trtká s mladou divokou frajerkou ako s kamarátom... prepáč ale toto sa nedalo nevyužiť |
stupacky od sedla su podla mna rovnako daleko na ktm 1290 SA S a R... mozno ine sedlo spravi taky dojem... mam 194cm a tiez riesim toto... |
raptor : Jasné, že som normálny, ale daj tomu ešte pár rokov a zistíš aj ty, že sa ti už nechce toľko ako za mlada. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 166227 | Včera: 179564