Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim vsetkych. |
Dobrá voľba , no osobne by som nahatú verziu až tak striktne nevyraďoval , lebo so slušným plexištítom by si mal lepšiu ochranu ako na vysnenej e-S-kovej polokapotáži . |
Ahoj, |
Nie zly vyber na zaciatok. Pred rokom som aj ja zacinal a dobre som spravil ze som to vybral, na rozjazdenie super stroj , ktory vela odpusta. Za 2 mesiace som najazdil 12tis. km , denne 500km vyjazdy no problem. Zhanal by som verziu s ABS, spoznas podla zltych strmenov. Combined abs je dost navykove. Mam najazdene 30 tis. km a moto je v stave novej opticky, na ventiloch nebola po tychto km ziadna vôla a olej vôbec nezere, lacna udrzba. Som z TN a cez Ilavu dost jazdim tak sa mozme dohodnut, len sa musi trocha oteplit Upravené 1 krát. Naposledy upravil mendo (13.03.2018 9:37) |
Vozil som sa síce len trocha na N-ku ale určite odporúčam. Ak by som mal znova začínať na moto tak ju beriem. |
Musíš vyskúšať. Ako ponukol brazel, CBF500, možno Ti bude vyhovovať /si menší/. Pre veľkého sú 500vky malé /ako 600vky/ krátka vzdialenosť posed-riaditka. |
S tvojou výškou dočiahneš z kazdej motorky. Som rovnakej výšky a nikdy som nemal problém ani na ostrých a veľkých endurách. Veď za jazdy máš nohu na stupačke nie na zemi. Ja by som do CBF500 nešiel. Skôr Fazer, Hornet, Kawa Z a pod.. |
No s tvojou váhou pôjde každá moto jak z praku... Ja bojujem s 95 kg a CBF 600 SA ide pekne za plynom. Pri 2x 100 kg čo som skúšal to už bolo trochu trápenie , ale kedže jazdím sám , rátam akurát batožinu, to je bez problému. Ja som mal podmienku striekačka a ABS. Spotreba 4-5 litrov, záleží od štýlu jazdy. |
Dakujem vam vsetkym za rady. |
Re: moog: ok, dohodnute |
- sada slusnych Pireli Angel GT, cca 250E + 20prezutie |
Ahoj, |
moog: Ja som kúpil ako svoju úplne prvú motorku tiež CBF600, ale N verziu. Mal som ročník 2009, t.j. už so vstrekovaním. Rozdielov oproti karburátorovej verzii je viac ako sa môže zdať. Motor na karburátorovej verzii vychádzal ešte zo starého Horneta, a ten vychádzal ešte zo staršej CBR600F. Motor so vstrekovaním má už v pôvod v podstatne novšej CBR600RR, a ktorý sa upravený použil aj pre 2007 Horneta. Takisto sa urobili úpravy na ráme a podvozku. Na tejto verzii si napr. vieš nastaviť predpätie vidlice. Čo sa týka mojej skúsenosti s touto motorkou, tak som na nej najazdil asi 6000km, čo nie je veľa, ale môžem povedať, že táto motorka má vyslovene "dobrácku" povahu, čo sa motora a ovládania týka. Samozrejme, keď človek nepoužíva rozum, aj táto motorka sa vie premeniť na nebezpečnú. Ja som mal inak verziu bez ABS, a brzdy mi prišli trocha tupé. Je síce fajn, že ma ako začiatočníka neprekvapili nekompromisným zákusom, ale trocha účinnejší nástup by im prospel. |
Ako radí JakubJ, neplať veľa. V styxe to musí byť drahšie, zarábajú si tym /tak skôr hľadaj súkromníka/. Tých moto je veľa na trhu a ak to budeš chcieť predať o 2 roky, tak to pôjde ťažko /ak nepôjdeš hlboko pod cenu ostatných predajcov - tak aby si na tom veľa nestrácal, ak teraz kúpiš za draho/. |
JakubJ: dik za rady, za taku cenu by som tiez bral hned |
moog , podľa tvojich doterajších výberov si naozaj horúci adept na ošklbanie . |
Brazel: nepovedal som ze ju idem kupit. Ak mi viete neaku overenu dohodit, budem rad. Zatial som videl dve v bazaroch, sukromnych predajcov som este neobehaval. Neponahlam s kupou za kazdu cenu, idem kupovat svoju prvu motorku, tak je jasne ze este skusenosti na co si dat pozor nemam. |
Táto druhá nemá Abs, moog ak chces vidieť ako má vyzerať masina v 100%stave tak sa zastav, máš to na skok . Tento rok plánujem obmenu tak bude na predaj |
ako Brazel piše, aby si nebol adeptom na osklbanie... |
moto treba vidiet na zivo,fotky velmi skresluju.Pred tym ako som kupil CBF som bol s vozikom v Jihlave po tigra. Penezi v keseni, podla fotiek topka ale skutocnost bola uplne ina. Odvtedy nechcem dovlecenky z Italie ani vidiet. Ked uz dovoz tak priamo od majitela, to uz clovek vidi ako bolo o moto starane. |
ja som siel podobne pre moto-príves a peniaze vo vrecku. vyhliadol som si viacero v nejakej rozumnej vzdialenosti. |
moog: hej, ja som kúpil celkom dobre, ale aj tak by som ti poradil vynechať bazáry, a radšej kúpiť od súkromnej osoby. O pár príspevkov vyššie ti mendo predbežne ponúka jeho moto, ste blízko seba, dohodnite sa na stretku...Jeho moto má podľa fotky v profile aj ABS, a to by som ti rozhodne odporučil. Mne sa v prvých týždňoch jazdenia asi 2x stalo že som prebrzdil, a len šťastím som nedal gebulu... |
A čo táto ? motocykle.bazos.sk/inzerat/83866614/Honda-CBF600SA.php oplatí sa ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil moog (20.03.2018 21:30) |
Vyzerá v pohode. Ak bola kupovaná na SK, tak pýtaj aj faktúru a 2-3 kľúče /neviem, koľko k tomu dávali originál/. A v kľude aj zľavu /ako bolo spomenuté, ak to chceš na rok, tak sa to bude zle predávať, je ich veľa a stratíš, ak na viac rokov, tak prežiješ/. |
moog , už si s ňou aj naspäť ? |
Tak dik za rady, dufam ze mendo s nou pocka |
Len tak pre zaujímavosť , ty by si čakal , ak by ti niekto iný (ako ten , čo má prísť o desať dní) stál pred tebou a búchal peniazmi o stôl ? |
Juj nebite ma pan kapelnik |
Ahoj, ak si este nekupil napis mi spravu, mam na predaj svoju CBF. |
Ahojte. Upravené 1 krát. Naposledy upravil moog (22.07.2018 8:42) |
Prajem vsetko dobre s Hondou a vela peknych km. Vrele odporucam pre zoznamovanie sa s moto zdemontovat ten kredenc zo zadneho nosica. Bez neho zistis ako to ma jazdit. Zdar. |
Ale čoby, nič si nezmeskal;) Navozis sa ešte dosť , hlavne stastlivo |
Re: moog: Je krásna děvčica, bude ti robiť veľkú radosť, dobre si vybral! Užívaj si, ešte na to je kopa času. |
Snáď prvý čo zháňal moto a potom aj dal vedieť čo kúpil /bude info pre ostatných, čo nebudú vedieť čo tiež kúpiť/. Motorka dobrá, s tým si človek aj zajazdí aj poturistikuje. |
Diky za rady, najblizsiu jazdu samozrejme dam bez toho kufra vzadu. Zatial som bol len na DI prihlasit a nasledne som siel do prace takze som kufor potreboval. |
Užívateľsky veľmi príjemná moto-na výlety, a keď sa vie aj vie byt ostrá - v rámci výkonu. 5 rokom mi robí radosť. Keď sa s ňou zžijes zistis ze pekne ide do zákruty, motor ma krásny zvuk- aj napriek origo výfuku.keď ju podržís ku 10 tis. a viac tak ,naskakujú "zimomriavky".... Ťahá od spodu, na 6 úplne s citom na plyne 50-60 km, netreba stále radit, v 6 -7 sa chytajú sadze a vyššie som popísal už.spotreba okolo 4 litre. Kedže jazdím sám, som spokojny aj keď mam bagaz, pre dvoch by som už asi volil 1000 cku - kvôli rezerve výkonu, ale samo ze aj z dvomi to pôjde ale už treba viac rozmýšľať...... |
zdravim Vas....ja tiez planujem kupit tuto moto rocnik cim vyssi tym lepsi z ABS..ak by ste nahodou mali pre mna nejake relevantne info tak by som bol vdacny dik |
ABS je duálne , vypínať sa nedá . Jedine poistkou ale načo by si to robil? |
Re: mendo: dik..len sa pytam..... a dualne ABS znamena ze ide na obe kolesa? |
Re: brazel: no vyzera to ze combined je to ze ked rukov zmacknes packu tak brzdi zadne aj predne a rozdeluje sa ucinok brzdnej sily. to znamena ze pri nudzovke zadna nebrzdi vobec..no nezda sa mi ze by take daco mala cbf 600 r.v.2008 ale..... |
Re: brazel: ale mozno sa mylim |
Mala , mala , C-ABS , ako príplatkovú výbavu . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (09.08.2018 18:14) |
Ja veteranista nie uplne rozumiem naco je nutne ABS na moto.Sere ma to na aute ked mi to nrdovoli brzdit... |
Ja mam na mojej CBF Combined ABS a myslim ze to funguje opacne - ak stlacis pedal zadnej brzdy tak sa sucasne aktivuje aj predna brzda. |
moog , skoro správne |
CBS a Dual CBS sú rozdielne. |
Takže priamo od prameňa |
Pani, este by som mal otazku k mojej novej moto. |
Pred kupou CBF som uvažoval ci dať iný výfuk ale po prvom štarte som od toho upustil- aj origo ma na prekvapenie hrubý -dunivý zvuk až-až .vo vyšších otáčkach ani nehovoriac. Tiež ma to prekvapilo- ale pre niekoho iného to môže byt malo a chce otravovať okolie viac..... |
tak uz aj ja som si kupil toto moto... S kovu verziu |
Tak gratulujem. Pre mna takisto zatial trva stale WAU efekt po presadnuti zo 125 skutra. |
Re: moog: kuri dobre a ma fasa zvuk....ten seriovy vyfuk sa mi fakt paci... |
no problemik sa mi vyskytol...ked mam v nadrzi menej ako 8 litrov tak pri prudkej axceleracii pri vysokych otackach strasne cuka akoby vynechavalo palivo...Ak natankujem doplna tak tento problem zmizne....uz 2 taketo cykly som zazil....nemate nejaky tip? ono pri prudkej axceleracii vo vysokych otackach ked je poloprazdna nadrz tak ten benzin sa tam riadne kyve...hmm.. |
To kývanie trošku, ale to nebude mať vplyv, kedže ventil je na spodu v strede a to by si musel ísť v kuse na zadnom, aby tam nič netieklo. Aké to má čerpadlo, elektronické či podtlakové? Tam je dosť rozdiel. |
Re: nevo: r.v. 2008 tam asi budu vsetky rovnake....pred startovanim zabzuci |
No vidíš , máš prvú osobnú skúsenosť . Nezávidím ti tú prácu , ale pri kúpe ďalšej motorky už asi mrkneš aj do nádrže . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (07.09.2018 16:01) |
demontovat nadrž , dve kila malých matic, šróbikov, jedno velke Wd, priviazat o miešačku a točiiiiiiiiiiiiiit a točiiiiiiiiiiiiiiť |
no..pred podobnymi vecami neujdem ..proste mas motorku mas sem tam nejaky problem |
Re: brazel: no je velmi zachovala lebo sa s nou malo chodilo...co je vlastne teraz nevyhoda |
Ale veď ja ti ju neohováram , ešte že čo ... , nádrž zvnútra zhrdzavie , keď motorka dlhšie stojí s poloprázdnou . |
Re: brazel: v servisnom manuali je to dost podrobne vysvetlene jak sa to zmontuje dole ale iste je tam aj nejake uskalie |
tak vsetko vycistene,hrdze som z toho vysypal asi do decoveho pohara....cistil som to potom z kyselinou citronovou v piatich roznych polohach kedze som to nechcel cistit z cerpadlom a plavakom....plavak ma nozku pozinkovanu a ta by sa rozpustila.cela praca trvala od stvrtka rana do piatka polnoci... zatial vsetko nasvedcuje tomu ze som to spravil pravdepodobne dobre... a ako som pisal vyssie zadrhel bol FUEL FEED HOSE ten quick fitting...dalej ma prekvapilo ze na cerpadle nebol FUEL PUMP CHABMER to je tacierna guma na konci....tak keby ste to chceli robit na svojej zeleznej frajerke mozem poradit |
parkrat som rozoberal japonec nadrž a tušim tam moc nedavaju klasicke palivove filtre, ale iba sitko . ak je to inak , rad primem info. Upravené 1 krát. Naposledy upravil minomonster (16.09.2018 18:03) |
Re: minomonster: |
Re: minomonster: |
|
Mam to podobne- od 4 pri kľudnej jazde po 4,5 pri svižnejšom style, merané pri tankovaní.Palivomer ide dlho dolu pomaly a potom sa rozbehne rýchlo. Jazdím podľa km - cca 300 tankujem. |
Re: moog: Re: moog: Re: moog: Re: moog: Re: moog: Re: moog: Re: moog: Re: moog: Re: dany01: Re: dany01: Re: dany01: Re: dany01: Re: dany01: Re: dany01: Re: cruelbody: Re: moog: kamarát čau ,mám cbf 600 SA,už nejaké roky , čo sa týka výfuku ixil, mám ho tiež,homologizaciu má na štítku odspodu výfuku,s tichou vložkou nemáš problém jazdiť vonku,ak by si chcel papierový certifikát tak ho mám,ixil oh6057, môžem ti ho poskytnúť, dôvod prečo som menil výfuk bol že nemá katalyzátor,ten mi na Origo výfuku pálil oblečenie a topánky,mal som predtým cbf pc38 s karburatormi bez katalyzátora a nejak som si zvykol sedieť ,keď som vymenil za pc43 neustále som sa o ten jebly katalyzátor skvaril,ixil to vyriešil Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lofo (18.09.2018 23:06) |
Ahojte. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 24644 | Včera: 167526