Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Sytič GSX600F - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuSytič GSX600F - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém.

15.11.2017 21:12

Sytič GSX600F

Fitipaldi33
 Edvenčr 

Ikona

Ahojte, chcem sa spýtať na môj problem so sytičom. Mám nastavené ventily, podtlaky a neviem prečo keď štartujem za studena so sytičom tak buď vybehne na vysoké otáčky alebo zdochne. Nedá sa sytič regulovať. Nemáte niekto tým skúsenosti. ďakujem


15.11.2017 22:02

Re: Sytič GSX600F

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Tam je tiahlo sytica taka oska, ktora ma na sebe nastavitelne vidlicky, ktore tahaju za syticove ventily.
ked mas vypnuty /zatlaceny sytic/ musia vsetky vidlicky byt v takej polohe, ze ani jeden zo styroch ventilov syticovych nesmie byt podvihnuty, ale ani nan nesmie tlacit ziadna vidlicka na tej oske.
Druhy problem, ktory moze byt, ze niektory zo syticovych ventilov, ma vysypanu dosadaciu gumicku, alebo ma vylajbany deklik, ktory ho naskrutkovany ten ventil drzi v karburatore.
Potom ten sytic nefunguje spravne.
Inak moze byt, ze sa uvolnila niektora skrutka, alebo viac skrutiek na tej tycke, co drzia zafixovane tie vidlicky pre ovladanie ventilov syticov a sytice sa nevytiahnu a sytic ako celok nepracuje.
Pozri obrázok
www.suzukipartshouse.com/oemparts/a/suz/50d3fad8f870023...

vidlicka je cislo 69
Utesnovacia capica ventilu sytica je 54
ventil sytica-plunzer, je cislo 59
oska na ktorej su tie vidlicky, je cislo67


16.11.2017 20:43

Re: Sytič GSX600F

Fitipaldi33
 Edvenčr 

Ikona

Ďakujem ti, myslím si , že budeš mať pravdu práve s tou dosadacou gumičkou. Musím to prekontrolovať. S tiahlom sytiča to nebude to som kontroloval. Som zvedaví a dám vedieť čo som zistil. [dobre]


17.11.2017 20:15

Re: Sytič GSX600F

vagascan
 Kávičkár 

Ikona

Fitipaldy.. vdaka za otvorenu diskusiu... presne ten isty problem mam so svjou GSX 750 F.. a cakal som, ze sa to spravi po zostelovani karburatorov ... daj prosim vediet co si pomenil a ako to pomoholo , urcite mi to ulahci opravu. ..


24.11.2017 19:35

Re: Sytič GSX600F

Fitipaldi33
 Edvenčr 

Ikona

Ahojte, podarilo sa mi to opraviť. Na vine sú gumené klobúčiky na konci tyčky sytiča. Ja som to vyriešil tak , nakoľko som nemal nové a star é netesnili, že som dal dolu klobúčik (alebo ako sa to volá) a na tyčku som nasunul gumený o krúžok a osadil naspäť klobúčik. Urobil som to isté aj na ostatných karburátoroch a celé som to poskladal. Vyzerá to tak, že kvôli netesnosti mi sytič blbol. Po prvom naštartovaní som už vedel regulovať sytič. do budúcna asi budem musieť objednať nové klobúčiky a po prekontrolovaní tyčiek aj dva tyčky, nakoľko su na nich ryhy. Asi toľko, keď to niekomu pomôže. Ešte toľko, že keď som na každom karbci rozobral sytič, tak som to všetko vyleštil. S pozdravom [dobre]


24.11.2017 19:41

Re: Sytič GSX600F

Fitipaldi33
 Edvenčr 

Ikona

A ešte ďakujem pekne Merlin00 za nápady(návody), pomohlo my to [dobre]

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Fitipaldi33 (24.11.2017 19:49)


24.11.2017 23:32

Re: Sytič GSX600F

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Nemas za co.
Niekto iny nedavno, si kupil radsej druhu motorku, je to niekde v nejakom vlakne tuna.

Ak si kukal podrobne tie plunzre /syticove ventily/ tak si si asi vsimol, ze tie gumicky, ktore su pod ihlou, mozu byt uz trocha vymrvene. prinajmensom otlacene.
To je druha pricina, preco to zvykne robit psie kusy.
Ak ta gumicka na plunzri, netesni, tak palivo tecie cez ten syticovy kanal so sania a je vysoka spotreba, vysoka bohatost zmesi a nejde to niako nastavit.
ten plunzer ma funkciu jednak ventilu, ktory pri maximalnom otvoreni sytica umoznuje sat viac benzinu a zaroven brani sa otvarat supatkam na membrane.
V medzipolohe uz privrie prisun benzinu tou ihlou a zaroven membrany uz reaguju a motor sa po otvoreni plynu rozbene a po uzavreti sytica uplnom, uzavru tie plunzre kanal benzinu syticoveho kanala a umoznia membranam, dvihat podtlakom supatka, pri otvoreni klapiek plynu.

U niektorych plunzrov, sa to utesnenie da nahradit "O kruzkom", ale niekde sa to musi vymenit cele.
Tie dekliky, ak pustaju /pustali vzduch/ su zdrojom problemu, ale nie az tak velkeho, ale vplyv to ma, najma v polohe sytica niekde medzi.
Niekedy sa to da urobit "na veky" tak, ze sa zapichne, ale iba ak je miesto v tom sroube, drazka na tenky "O kruzok" a je po starostiach.
Ale je to robota pre hodinara a jemny sustruh.
Ten okruzok, nesmie tlacit na to tiahlo, musi sa to bezpecne vracat naspat, ten plunzer, silou jeho pruziny.
Obvykle repasacne sady, su z kvalitnejsieho materialu a vydrzi to podstatne dlhsie.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 235139 | Včera: 182666