Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Vidicon- v zasade mas pravdu ,ale ta strata kapacity nie je trvala , takze , ked sa baterka znovu ohreje je spat . a ja osobne nezimujem lebo v zime na lade je najvacsia prca.uz mi chceli zobrat aj obcianku. |
Ale vážne. Reťaz by si si mohol vyčistiť a namastiť. |
Vadim- naozaj si myslel všetko vážne(okrem toho polotieňa, palmový list, hnojenia) a ako hlboko mám dať tie handry???iba tak na povrch aby sa zapchal otvor??? |
leo Neregistrovaný |
Ja kedze mam kardan neurobim nic. Jedina vec je, ze ani ja nechodievam spat spinavy A benzinu tam ostane tolko, kolko ostane (ostalo?) po poslednej jazde sezony. |
s tym akumulatorom je to trochu diskutabilne: sice sa v zime pomalsie vybija, ale tak isto straca kapacitu. Myslim, ze pri teplote okolo nuly ma uz polovicnu kapacitu. Tak zalezi od konkretnej situacie, ako dlho budete zimovat. Ak kratko, tak je lepsie mat bateriu v teple v izbe na stole vedla fotky motorky... |
s plnou alebo prazdnou ,to mas v zasade fuk . voda ti kondenzuje v nadrzi pri vykyvoch teploty .takze sa skor zameraj na stabilnu teplotu. a len tak mimochodom plne nabita baterka v chlade vydrzi dlhsie ako v teple , ato z jednoducheho dovodu - vybijanie je chemicky proces a kazdy chemicky proces sa s nizsou teplotou spomaluje. a prestartovanie motorky v zime bez poriadneho vyhriatia je najlepsia cesta k oroseniu motora , a na jar budes tankovat akurat odhrdzovac |
Frodo Neregistrovaný |
trochu od veci, ale nie zas az tak moc. |
marekxxx, samozrejme, ze ked je sneh, tak nejazdim, ale ja zijem v BA a tu je sneh maximalne dva tyzdne a potom sa roztopi... a aj keby bol sneh cely mesiac (viac uz sotva vydrzi), naplnim nadrz a dost, mesiac statia nie je zimovanie... |
vidi a ty jazdis v zime ked je sneh? a na com? na tdmke alebo vfrke? este tak na nejakej krose ano, ale cestne gumy? s tym do kopca nevylezies |
suhlas s vidiconom... ja by som ju poumival, pretesnil vsetko, co cez leto tieklo a pichol do obyvacky |
Je pravdou ze sa vsade pise plna nadrz, aby nezhrdzavela. Ale moderne nadrze nemaju preco zhrdzaviet, a jedinym problemom moze byt skondenzovana voda, ktora sa potom vleje do karburatorov, ale tie komory sa daju vypustit. |
my, co nezimujeme, taketo problemi nemavame. Takze nezimovat a jazdit je dalsie riesenie... |
Jasne ze plnu, aby si potom v zime ked sa budes potrebovat dostat pod nadrz mohol nadavat na toho stareho uja co ti taky tazky beznin natankoval :o)) |
ja som motorku natankoval, umyl od blata a namazal retaz. Ved raz zacas to treba robit, pisali v manualu. Je pravda pizamo som jej nekupil este, budem sa muset polepsit... |
Ak je masina v garazi bez nahlych zmien tepla, prikryta pyzamkom, je to podla mna 1. Kazdy podla svojho gusta :o) |
v priruckach sa pise ze: vybrat baterku,nadrz naplnit benzinom,nafukat gumy,nakonzervovat kovove a chromove diely,vypustit karburatory,do valcov vstreknut olej,utesnit sanie aj vyfuk |
plnuu gloglogloglo... |
ja si myslim nieco podobne ako Vadim |
Ondrej: Ľudstvo si už od svojho vzniku odovzdáva skúsenosti. Napríklad, že k mamutovi treba pristupovať odzadu, aby ťa nepreklal (nie nepreklial) svojimi klami. Tieto rady už nie sú niekoľko tisícročí pravdivé. Presne tak, ako skúsenosti našich otcov s napĺňaním nádrže po okraj, liatim oleja do valcov, strkaním handier do výfukov, ženu ani kvetinou neudrieš, a tak podobne... |
Ja som pocul ze plnu.Lebo potom vraj z dnu chyta hrdza. |
Caute. Chcem sa opytat, ako mam odlozit moj FZR 600ku na zimny spanok?S prazdnou nadrzou, alebo s plnou po okraj? Su rozne nazory a neviem sa rozhodnut. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 261890 | Včera: 144411