Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Potrebujem radu ludi z fachu. Vysvetlím celu story. |
Nerozumiem tomu, ak sa jedna o CRF 250, ako sa da dat olejova filtracna vlozka naopak. |
motor je zrely na generalnu opravu. To ze sa prehrieval sveci o tom ze sa pridieral na pieste (kruzkoch), trpeli tiez ulozenia vaciek, vahadla ventilov a loziska ojnice. Ak nemusis dalej na tom uz nejazdi. Ale niesom mechanik, takze pockaj na dalsie nazory odbornikov. Ale nechapem ako ho mohli zalozit opacne. |
este doplnim. Rozhodujuce je kolko oleja pretekalo cez opacne zalozeny filter. Ak tam nejaky olej tlacilo, tak to nemusi byt az take zle. |
Filter je HF112 ktory nie je symetrický. Jedna strana je zaslepena a opiera do nej pruzina. |
Len také rýchle zamyslenie, kedže som to uloženie filtra nevidel v reále nemusí byť úplne pravdivé. |
Ak Ti "technik" od Hondy povedal, že tlak oleja tú pružinu pretlačí, tak je idiot.
Pod toto sa podpíšem hocikedy . Dôvod úpravy: Ešte by ma celkom zaujímalo , kto tam ten filter vkladal ? Kokso , dnes je servisák každý . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (04.08.2017 9:20) |
Re: erbe: No povedané bolo všetko, dúfam že tam ten olej šiel a moto je v pohode... Drž sa... |
Merlin> ten obtokovy ventil na pripad zavady na filtri je v kazdom motore? |
Brazel, mýlil som sa, ten technik nebol idiot, iba zakríval neodbornosť servisáka a dúfa ,že zákazník to zhltne |
tryskac , ja teda mám od servisáka tak ďaleko ako Fabia od Ferrari , ale však keď dá človek dole dekel , tak vidí . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (04.08.2017 13:33) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 189417 | Včera: 213503