Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

čo je lepšie na cross? - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiučo je lepšie na cross? - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
18.11.2004 11:09

čo je lepšie na cross?

tomas600
 Bahniak 

Ikona

Zdravím. Hlavou mi vŕta myšlienka čo je lepšie na cross 2T alebo 4T?? 4T má menšiu spotrebu ale je ťažší 2T je to opačne. Ale ja chcem niečo pred čím budem mať rešpekt. Ešte by som rád vedel či 2T s objemom 125ccm je na 90 kg chlapa slabý. Neviem sa rozhodnúť, tak mi poraďte ak môžete. Ďakujem Tom


18.11.2004 13:42

Re: čo je lepšie na cross?

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

nedavno to tu bolo:
motoride.sk/page.php?view=phorum&tema=lentak...
tam najdes presne svoju odpoved...


18.11.2004 13:58

Re: čo je lepšie na cross?

tomas600
 Bahniak 

Ikona

Takže som si počítal. A čo poviete na hus.610TE. Ževraj sú tokazové motorky ale mne sa páči lebo je obrovská a mne sekne bo som tiež dosť vysoký. Albo si nechám moju Hondu XR600 a hotovo, ale chcel by somniečo novšie tak do 50 tisic. :-)


18.11.2004 22:38

Re: čo je lepšie na cross?

MOKUSH
Neregistrovaný

TOMAS 600:Tiez chcem kupit nejake endurko a neviem co si vybrat. Napis mi nieco o tvojej moto co sa kazilo a tak...

DIKES


19.11.2004 12:07

Re: čo je lepšie na cross?

Husqvarny TE su endura, tak ako XRka. Husky TC su crossy, CR/CRxF su crossy, YZ, YZxF su crossy... Ked si prezil XR600 tak uz prezijes vsetko, co sa hmotnosti a obratnosti v terene tyka. 2T cross je zrac penazi, 4T je drziak, ja v tom mam jasno - YZ426F ;-)


19.11.2004 12:49

Re: čo je lepšie na cross?

tref
 Turista 

Ikona

Ja odporucam 2t, a 125 je v pohode. :-)))


22.11.2004 18:16

Re: čo je lepšie na cross?

Na cross je najlepsia crossa. Ja mam KX 125 mam tiez 90 kg.Výkon stačí len treba tomu prisbôsobiť štýl jazdy nebáť sa tej mašiny nakúpiť chrániče a ide sa.125 ma 40 koní takže jeto O.K. Ak nemáš skúsenosť z jazdením crossu tak 125 ťa naučí.Ja jazdím Cross country viac menej rekreačne.Chcem si teraz kupit KTM 520, alebo 2T 250 ale nie preto že je 125 slabá chcem výskúšať aj niečo iné a nové.


22.11.2004 18:21

Zapalovanie

Mam jednu KX125 r.v.87 odislo mi na nej zapalovanie. Potrebujem tyristor alebo aspoň nejaku náhradu. Poradte mi to jedno výrobok alebo nejakého maníka čo to opraví alebo to nahradí niečím iným.Ja viem je to stará šlempa ale je to moja prvá crosska a načom by som sa vozil v nedelu do kostola.


22.11.2004 21:43

Re: čo je lepšie na cross?

ak chces nieco do 50 fikov pred cim budes mat respekt tak sa mrkni po CR 250R rocniky tak 92-95 sa v tej cene uz daju zohnat. pokial nie su dorypane "odbornymi" zasahmi ako svina tak si celkom uzijes .a so zranim penazi je to zhruba nastejno ci 2 takt alebo 4 takt .len na dvojtakte sa ti neroztrhne rozvodka ani ventil a po poprekoprcani do 2T dvakrat kopnes a ides dalej a do 4T sa mozes nakopat az ta bude noha bolet . a s 95 kilovou masinou sa skace ovela lahsie ako so 125 kilovou -TE 610


23.11.2004 15:43

Re: čo je lepšie na cross?

Pionier je lahky skače sa znim dobre je aj lacny daju sa zohnat do 1000,- SK čo je celkom prijatelne ja osobne mam 3 chcem kupit 4ty.
jazdil som na aceton aj na domacej slivke ale ten smrat je neznesitelny ked sa riedi raciolom doporučujem presadnut na pekač
je zvzknuty na tvrde zaobchadzanie na zadnom kolese mam miesto duše hadicu predna vidla je zkrižovana ked odjebeš vyfuk da sa jednoducho pridrotovat motorka stvorena pre kros.


24.11.2004 14:35

Re: čo je lepšie na cross?

maco
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

ja by som pre zaciatok volil 2T od 125 cm3 ako napisal kxbibo. nenarocny na servis a ked sa ti zunuje kupis nieco ine. potom uz budes mat ako tak jasno co chces a co nie. ja som verny 2T KTM 250 EXC uz nejaky ten rok. Spravna davka strostlivosti slusny vykon a ziadne problemy.


25.11.2004 11:44

Re: čo je lepšie na cross?

tomoiq
 Edvenčr 

Ikona

Tomas600! vsšak teba poznám!!
čo ťa XRka omrzela?, mal som cez leto doma CR250, vozenie v teréne je rozhodne lepšie ako na mojej XL-R, ale musiš si zvykať na 2T, v nízkych to netahá, vo vysokých ťa to ide zabiť, vkuse to hrabe..., reve to ako besné (130dB), žere si to tiež svoje, ale každopádne je to väčšia zábava, o údržbe nevravím(nebola to moja moto) ale meniť ti bude treba toho dosť, ak jej budeš dávať kapky...za 50K nič svetoborné nekúpiš, tiež som mal takú dilemu, ako ty moto 60K, zvolil som ťažší 4T, ktorý by sa nemal dosrať, i ked v tvojom prípade smola, ale to sa može stať každej mašine...zdar


25.11.2004 22:45

Re: čo je lepšie na cross?

ak chces krosu co ma zaber aj odspodu tak kawinu KX . ma rovnomernejsi priebeh krutaku ako CR , hlavne kvoli zlozitejsej privere vo vyfuku a tazsej kluke. a ak sa chces vyblaznit so skakanim tak si v pohode kup 125 -ku . ta skace sama . jo a napr CR 250 - kamarat s tym jazdil enduro aj motokros , v endure vyhral svoju kategoriu a az na prerazeny chladic s tym mal celu sezonu pokoj .


30.11.2004 16:15

Re: čo je lepšie na cross?

karol a ako sa spravala ta cr na tom endure nemenil dost spojku,ja som ties chcel kupit 2T na to enduro ale neviem sa rozhodnut


30.11.2004 21:33

Re: čo je lepšie na cross?

on spojku nenicil , lebo ju prakticky nepotreboval. na poslednych pretekoch druzstiev uz myslel ze masinu odstavi bokom s roztrhnutym spojkovym lankom , ale ked videl ze veduci jazdec ide do dalsieho kola , tak tiez pokracoval aj bez spojky. ale tiez som mal CR 250/94 a mna spojka potrapila ,lebo som sa nechal ukecat na "original" plechy z hliniku a v jednom blatku tak po riaditka , som ju spalil na 5 metroch . este v ten den som isiel kupit kompletnu sadu lamiel s ocelovymi plechmi a ta uz drzala bez znamok opotrebenia cely rok a tiez som s tym siel aj kros aj enduro. ale na enduro si kup enduro motorku kvoli prevodovke. endurova ma vacsi rozostup . a este endura maju inu charakteristiku motora - lepsie beru odspodu.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 181335 | Včera: 121620