Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravím. Hlavou mi vŕta myšlienka čo je lepšie na cross 2T alebo 4T?? 4T má menšiu spotrebu ale je ťažší 2T je to opačne. Ale ja chcem niečo pred čím budem mať rešpekt. Ešte by som rád vedel či 2T s objemom 125ccm je na 90 kg chlapa slabý. Neviem sa rozhodnúť, tak mi poraďte ak môžete. Ďakujem Tom |
nedavno to tu bolo: |
Takže som si počítal. A čo poviete na hus.610TE. Ževraj sú tokazové motorky ale mne sa páči lebo je obrovská a mne sekne bo som tiež dosť vysoký. Albo si nechám moju Hondu XR600 a hotovo, ale chcel by somniečo novšie tak do 50 tisic. |
MOKUSH Neregistrovaný |
TOMAS 600:Tiez chcem kupit nejake endurko a neviem co si vybrat. Napis mi nieco o tvojej moto co sa kazilo a tak... |
Husqvarny TE su endura, tak ako XRka. Husky TC su crossy, CR/CRxF su crossy, YZ, YZxF su crossy... Ked si prezil XR600 tak uz prezijes vsetko, co sa hmotnosti a obratnosti v terene tyka. 2T cross je zrac penazi, 4T je drziak, ja v tom mam jasno - YZ426F |
Na cross je najlepsia crossa. Ja mam KX 125 mam tiez 90 kg.Výkon stačí len treba tomu prisbôsobiť štýl jazdy nebáť sa tej mašiny nakúpiť chrániče a ide sa.125 ma 40 koní takže jeto O.K. Ak nemáš skúsenosť z jazdením crossu tak 125 ťa naučí.Ja jazdím Cross country viac menej rekreačne.Chcem si teraz kupit KTM 520, alebo 2T 250 ale nie preto že je 125 slabá chcem výskúšať aj niečo iné a nové. |
Mam jednu KX125 r.v.87 odislo mi na nej zapalovanie. Potrebujem tyristor alebo aspoň nejaku náhradu. Poradte mi to jedno výrobok alebo nejakého maníka čo to opraví alebo to nahradí niečím iným.Ja viem je to stará šlempa ale je to moja prvá crosska a načom by som sa vozil v nedelu do kostola. |
ak chces nieco do 50 fikov pred cim budes mat respekt tak sa mrkni po CR 250R rocniky tak 92-95 sa v tej cene uz daju zohnat. pokial nie su dorypane "odbornymi" zasahmi ako svina tak si celkom uzijes .a so zranim penazi je to zhruba nastejno ci 2 takt alebo 4 takt .len na dvojtakte sa ti neroztrhne rozvodka ani ventil a po poprekoprcani do 2T dvakrat kopnes a ides dalej a do 4T sa mozes nakopat az ta bude noha bolet . a s 95 kilovou masinou sa skace ovela lahsie ako so 125 kilovou -TE 610 |
Pionier je lahky skače sa znim dobre je aj lacny daju sa zohnat do 1000,- SK čo je celkom prijatelne ja osobne mam 3 chcem kupit 4ty. |
ja by som pre zaciatok volil 2T od 125 cm3 ako napisal kxbibo. nenarocny na servis a ked sa ti zunuje kupis nieco ine. potom uz budes mat ako tak jasno co chces a co nie. ja som verny 2T KTM 250 EXC uz nejaky ten rok. Spravna davka strostlivosti slusny vykon a ziadne problemy. |
Tomas600! vsšak teba poznám!! |
ak chces krosu co ma zaber aj odspodu tak kawinu KX . ma rovnomernejsi priebeh krutaku ako CR , hlavne kvoli zlozitejsej privere vo vyfuku a tazsej kluke. a ak sa chces vyblaznit so skakanim tak si v pohode kup 125 -ku . ta skace sama . jo a napr CR 250 - kamarat s tym jazdil enduro aj motokros , v endure vyhral svoju kategoriu a az na prerazeny chladic s tym mal celu sezonu pokoj . |
karol a ako sa spravala ta cr na tom endure nemenil dost spojku,ja som ties chcel kupit 2T na to enduro ale neviem sa rozhodnut |
on spojku nenicil , lebo ju prakticky nepotreboval. na poslednych pretekoch druzstiev uz myslel ze masinu odstavi bokom s roztrhnutym spojkovym lankom , ale ked videl ze veduci jazdec ide do dalsieho kola , tak tiez pokracoval aj bez spojky. ale tiez som mal CR 250/94 a mna spojka potrapila ,lebo som sa nechal ukecat na "original" plechy z hliniku a v jednom blatku tak po riaditka , som ju spalil na 5 metroch . este v ten den som isiel kupit kompletnu sadu lamiel s ocelovymi plechmi a ta uz drzala bez znamok opotrebenia cely rok a tiez som s tym siel aj kros aj enduro. ale na enduro si kup enduro motorku kvoli prevodovke. endurova ma vacsi rozostup . a este endura maju inu charakteristiku motora - lepsie beru odspodu. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 181335 | Včera: 121620