Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Kúpil som opravnú sadu na kohút, t.j. dve membrány, pružinku a okružok. Membrány a pružina vymenené ale problém je, že kryt, pod ktorý patrí okružok, je prinitovaný, nie priskrutkovaný. Sú to nity v slepej diere, nie priebežné. Ako to rozobrať mi je jasné. Ale ako to potom poskladať? Narezať závit? Dať tam tenké trhacie nity a dúfať, že sa mi niekde dvesto km od domu neuvoľnia? Nemáte s tým niekto skúsenosť? |
Normalne opatrne odvrtat, narezat opatrne zavity a priskrutkovat. |
Ďakujem za odpoveď. Kúpil som druhovýrobu repasačnej sady za 20€ z CBR 1000F 90-05, membrány sedia. Do tej číny sa mi moc nechce, treba jazdiť, navyše ten kohút na prvom odkaze má evidentne menšiu maticu do nádrže. Ten druhý vyzerá OK, ale čo mi pošlú za mesiac, nevie nik. Skúsim to teda odvŕtať a narezať závit. |
No to si kupil lacno, tu repasacnu sadu. |
Tak som jasal predčasne, po odvŕtaní nitov som objavil tesnenie podivného tvaru, úplne iné, ako bolo v sade na CBR 1000 (00-05, nie 90-05 ako som písal vyššie). Takže, ak niekto oplývate nadbytočným, ale funkčným kohútom z Horneta prvých ročníkov, súrne ho kúpim! |
Tesnenie, alebo dosadacia guma toho otocneho supatka? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (25.07.2017 21:35) |
Re: Merlin00: Vďaka, zajtra dodám fotky, zdá sa, že je to komplikovanejšie. Použiť babettový ventil ma napadlo, ale bojím sa prietoku. |
Inak tam sa da prisposobit v podstate hociaky ventil a pumpa sa da dat externa, mimo ventilu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (27.07.2017 10:04) |
Chcel som vložiť fotku rozobraného kohúta, ale zdá sa, že vkladanie vlastných fotografií na tomto fóre si vyžaduje VŠ vzdelanie s doktorátom z oblasti IT. |
cinske palivove ventily obsahuju gumicky, ktore su vyrobene z kamena a pri prvom otoceni packou sa zacnu drobit a upchavat ventil a karburatory az pokial sa nerozdrobia uplne a ventil prestane byt funkcny a nebude sa dat zatvorit. |
Tym by som si nebol isty. |
Tak som problém núdzovo vyriešil, po odvŕtaní nitov a narezaní závitu som atypické tvarované tesnenie nahradil o-krúžkom, ktorý som do drážky v telese nalepil chemoprénom (aby držal tvar pred namontovaním krytu). Zatiaľ to funguje. |
Nejaky rok dozadu som dostal darom dve nefunkcne 207 a zháňal som pakne rozbehovej spojky trysky do karb.+ nejake drobnosti. |
Re: RS955i: Veď sú. Ale ten kohút na Jawu stojí +-250 CZK. Origo Honda (teda asi Keihin)tiež 250, ale €. Na skoro 50ročnom trabante mám 50ročný kohút a za desať rokov som raz vymenil korkové tesnenie za 20 CZK. |
Re: hycomat: Tak vlastne sudruhovia s NDR co su v sucasnosti v načalstve eurosajuza presadzuju stale vyssie a vyssie podiely etanolu v palive preto,ze su si vedomi nadcasovostou korkovych tesneni/ vsak špiritus a korkova zatka patria k sebe odjakziva/.A odsudili vsetky vehykle ryzojedov na istu smrt. NEPROJDOU!!!! |
Re: RS955i: Aj by som objednal, ale v PRC nevyrábajú kohúty so spodným vývodom! Bočný, šikmý, zadný, ľavý, pravý, ale NIE SPODNÝ. A keď už nájdeš spodný vývod, tak nie so závitom M22 na matici. |
Treba nurat aj na Alibabrakovi, je to ale dlhe hladanie. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 235660 | Včera: 182666