Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Cawte na mojej FZ1 mam standard pneu 120/70 R17 190/50R17 Upravené 1 krát. Naposledy upravil borisbasa (24.05.2017 12:33) |
rátaš s tým, že pri nehode to bude veľký prúser, keď budeš mať obutý iný rozmer pneu? |
Pneu budem obuvať v Rusku a budu použite pre Rusko, Mongolsko a Japonsko. Velmi rád by som obul taký rozmer ako mám mať ale nenašiel som. Potrebujem pneu ktoré budú dobre aj mimo asfalt. |
tak to snad bude OK..s TKC mám len pozitívne skúsenosti, aj čo sa týka prilnavosti, aj nájazdu km..problém bude utrafiť rozmer na ráfik, ktorý máš ty.. |
dozadu 180/55 R17 by sa mala dať obuť fyzicky ? |
zadok myslím že obuješ určite, predok neviem, ale ak by bol problém iba blatník, asi by som prerobil blatník byť tebou..pozmeniť úchyty, prípadne ho uchytiť uplne inak.. |
To je daka misia, reality sou alebo napad po par stakancokoch, ist na FZ1 takuto cestu a riskovat s takym obutim moto? |
kanko, pozri pár cestopisov, kde všade už boris s FZ1 bol...predpokladám, že precestoval s tou moto viac, ako my dvaja dohromady s našimi super turistickými motorkami |
kankoXF: Ono to je docela jednoduché. Moto som kupoval keď som ani len netušil že budem jazdiť niekam za hranice. Mám ju rád, má toľko km že, je nepredajná, a ani by som ju nechcel predať. Okrem jedného poriadneho tripu za rok najazdím možno 500km. Čiže kupa napr supertenere alebo afrika je maximálne zbytočná záležitosť. A okrem toho to až taký extrém nie je.Jazdí sa na kadečom od Vespy cez Peraka po 350ku. Jediné čo by som prijal iné je zdvih pruženia a objem nádrže. |
Re: borisbasa: 120/70 R17 nieje problem www.pneu-moto.sk/sk/conti-tkc70-gdpq.htm |
No a ktoré by ste mi odporučili? Pretože rád by som také, ktoré po mongolsku môžem dojazdiť na asfalte a niečo aj vydržia. Pretože potrebujem od miesta prezutia aspoń 10000km nájazd. |
Re: borisbasa: asi by som ti poradil nejake "GT" ... MPR4GT alebo AngelGT s tym ze moc neblbni ... na fz1n dokazes aj GTckovu gumu spapat za 3000km .. ale dokazes na nej odjazdit aj 10.000km ... v blate ani jedna fungovat nebude |
no ja som zatial mal stale iba pilot road a posledne 2 sady som mal pilot road 4 gt momentalne mam na nich 15 a ešte 5 daju. Ja som len chcel niečo čo mi do mongolska pomože aspoň trochu. Aby som uplne nezastavil keď bude pršať. |
cital som cestopis typka co siel na GSXR okolo sveta ... pisal ze ked bolo velmi velmi zle ... omotal gumy spagatom aby sa vyhrabal z blata ... na asfalte spagat nefunguje (prederies narobi skody), v blate mu to pomohlo .. |
Dik, a bude mi to vobec k niečomu. Budem mať výhodu v teréne oproti pilot road GT4 ? |
predok iste podrzi viac v terene ako cestna guma zadok je trochu horsi na ukor vydrze tam v strede niesu drazky preto tak nezabera ako TKC 80 ale ta na zadku 6000 a je ponej uprimne cestna moto je na cestu ale kazdy mame nieco tak drzim palce mozno vyskusat jazdu pred dlhou cestou aby si nebol prekvapeny |
este jedna rada nedaj na reci ze do terenu treba podfuknut je to kravina lepsie sa jazdi ale rozbije to gumu max.predok 2.3 zadok 2:6 aby to kostra vydrzala a supravu na defekty nie sprey |
Re: borisbasa: rozdiel medzi TKC70 a GT4 v terene je asi ako jazdit po zasnezenej ceste na zjazdenych letnych alebo dobrych zimnych gumach. To sa ani nemozes vazne pytat. |
motopanet : Dik mozno by som šiel aj do TKC 80 ale bojim sa zase čo s ňou bude na asfalte. Vraj sa južná trasa Mongolska dosť asflatuje. Vlastne ani neviem koľko km ma čaká mimo asfalt. Potrebujem najazd 10000km. toľko ma čaká od prezutia do cieľa. |
Menton: Preto som sa pytal lebo som sa dočítal tie TKC 70 su 40percent mimo asfalt a 60 percent asfalt. A to mimo asfalt je skôr myslené za sucha. |
Re: borisbasa: ano, TKC70 su nieco medzi cestnou gumou a stuplom, preto maju vydz, ale aj podrzia na horsom povrchu. Je to kompromis, podobne ako Scouty a tusim aj Mitas nieco take robi. Asfalt v Rusku je rozbity a spinavy, to nie je Europa. Okrem toho sa vobec nespoliehaj na sucho. Podla tejto statistiky pre Magadan tam v lete cca kazdy treti den prsi. To vtedy nebudes mimo asfalt jazdit? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (25.05.2017 10:36) |
Re: Menton: Re: Menton: V Rusku som bol 2x viem aký majú asfalt. Niekde OK niekde KO niekde nič. NA sucho sa nespolieham prave preto existuje tato téma a snažím sa to riešiť a aspon trochu sa na to pripraviť. Do Magadanu nejdem a dažďu sa nebojím. Pár dní som si už od rána do večera za dažďu odjazdil. Bojím sa brodov a blata. |
TKC 80 na asfalte výborná pneu, drží ako pribitá..ak budeš jazdiť rozumne, tak 10 tkm spraviš na nej.. |
Re: Menton: Jazdil si aj K60 Scouty aj TKC70? Ktora zadna vydrzi viac? Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (25.05.2017 11:22) |
Re: janoval: je to porovnatelne, Scout vydrzi mierne viac. Nastastie, ma v nasom rozmere plny stred a ten dobre odolava aj dialniciam. Aj na sotoline, ci v piesku podrzia Scouty trochu viac, ale zas zubatejsi predok aj viac huci a trasie. Ber to, co ma Milanko skladom |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 31442 | Včera: 132586