Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Pozdraven bud Jezis Kristus, az na veky. Priatelia, veriaci v jednu stopu (pokial nemas skrizeny ram). Potrebujem poradit. Nema niekto niekde excel tabulku s modelmi motoriek a ich parametrami? Ak nie, nebol by dobry napad nieco take vytvorit? Teraz k veci. Chcem si kupit motorku (druhu ale primarnu). Ucel: chodenie do prace 40 km, sem tam mesto, sem tam sturec . Meriam 1,9 m a vazim do 100 kg. Pacia sa mi nahace. Moja priorita aby bola lahka a primerane agilna, ideal okolo 600 cbm. Cena do 3000€ ale idealne menej. Teren vobec na to mam inu motorku. Prosim poradte zbludenej dusi. Nehladam konretny kus, len mi poradte aky model. Zdravas, amen. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tripuce (13.05.2017 16:53) |
Ahoj, ja som toto riesil, akurat, ze nove som hladal, ale motorky si vyberaj skor vyssie ako nahace. Ja mam 195cm a 110 kg a lepsie su adventure stroje. Tu je moja tabulka ktora mi pomahala rozhodovat sa. |
Ahoj, diky za tabulku, je super. Nechce sa ti tam nahadzat vsetky modely od roku 2006? Hentake ja nechcem su to tazke kurvy. Taky hornet vazi tusim 170kg. Rozmyslal som aj nad moteadom ale tie ich uzke sedacky ma odradzaju. |
Hornet ti bude asi maly...ja mam cca 176 cm cize vzhladom na teba som stupel a jazdil som Fazera Fzs 600 a spomienky len tie najlepsie pohodlie, agilita, vzhlad s ladvinkou sa dalo aj 300 km za den a pride mi od horneta o cosi vacsi...teraz mam kvazimotarda suzuki drz 400 sm a uzka sedacka je v pohode, ten posed je este pohodlnejsi ako na fazerovi dokonca aj ladvinka si pochvaluje takze sedacky by som sa nebal akurat si zacinam tykat s pumparmi...ma to malinku nadrz...osedlaj uvidis |
Ja som robil na hornetovi vodicak a odvtedy sim nenarastol a citil som sa celkom ok na nom. Akurat mi trplol kokot trochu . Motrad by som skusil veru. Len vacsinou su na trhu ktm a husquarna co su znacky pred ktorymi som bol varovany. |
Motard ma vyssi fun factor...oproti nahacovi mensia vaha, lepsia obratnost a manevrovatelnost a viac laka na vystrajanie...moja drz-tka ma napr interval vymeny oleja pri 6000km to mal aj fazer takze to je to iste...neviem ako ine ale asi to maju kratsie...bol som aj mimo asfalt ale tam rozhoduju skusenosti jazdca co je velmi individualna zalezitost(ja som zacinal na ceste takze v terene som "zesraty" ) ale presiel som aj take useky kde by som fazera ani vo sne nechcel vidiet...a na nase cesty je lepsia makksia terenkoza ako tvrdy podvozok |
1,9m /100kg plus veci .... skus najst yamahu FZ1, zacianuju od cca 4000 a myslim ze ta neomrzi ... |
Na toto netreba ziadnu excelovsku tabulku. Staci vo vyhladavacoh zadat cenove rozpätie 2500-3500 a vyradit stare vrazdy, zaradit do vyberu sympatie, lebo bez tych to nejde, a sam uvidis ze tam toho priliz na vyber nezostane. Potom sa uz pri tych par zostavajucich kusoch trafit do prieniku ponukanych vlastnosti a ocakavani a zistis ze v lepsom pripade ti na konci zostane iba par kuskov, v horsom vobec nic. |
áber forzicht! Pacho ist kajn klajner man! Pacho ist ajn ozruta!! načo ti je obratná malá lahká motorka ked na tom budeš vyzerat jak osa na bonbone? kúp silnejšie železo, detto ked na tom chceš chodit do roboty, tak niečo s nižšími otáčkami, nech je to pracant. |
Re: ChesterTT: v zasade mas pravdu fzs1000 sa mi paci napr ale ten vykon mi je fakt na nic. A za tu cenu dostanem rocnik 2000 ale 600vku aj 2008 takze ppzeram aj na to. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 265797 | Včera: 111660