Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravím motorkári, mám Kawasaki KLR 600 s TP a chystám sa na nej okrem poľných ciest aj na asfalt, lenže predná brzda je tam dosť slabá. Vymenil som nové brzdové obloženia, brzdový kotúč tam je ešte dobrý (hrubý viac ako 3 mm), ale stále to nie je ono a často brzdím už očami. Viem, že KLR 600 aj prvé verzie KLR 650 A majú len jednopiestikové predné brzdy, lenže novšie KLR 650 C majú už 2- piestikovú brzdu, ktorá je vraj o dosť lepšia. Otázka znie, či sa dá na KLR 600 takáto brzda prerobiť, alebo zohnať celá predná vidla s brzdou, či aspoň tá pôvodná vylepšiť aby to brzdilo lepšie. Neviem, či by mala nejaký účinok pancierová hadička a prijmem každú radu. Ďakujem. |
Pancierova hadica pomoze, ale zas zazraky necakaj. |
Pancierova hadica pomoze, ale necakaj zazraky. to bolo napisane. |
Vďaka za rady. Takže myslíte, že by som si pancierovou hadicou a inou páčkou, trebars aj tou čínskou citeľne pomohol? Môžem to skúsiť, nakoľko to nie je až tak drahá položka. A ešte sa chcem opýtať, má na brzdenie výraznejší vplyv aj kvalita brzdovej kvapaliny a obloženia? Pozeral som totiž aj na sintrované obloženie na moju KLR 600: EBC FA067HH, ale je dosť drahé oproti klasickým organickým čo mám a neviem, čo by to nejak zlepšilo účinok brzdenia. |
Kvapalina na to vplyv nemá ale je dobre ju meniť aby si ju neprehrial. Obloženie spravi veľa. Možno viac ako ta páčka. Inak z tej brzdy už veľa nedostaneš. |
mäkšie brzdové obloženie robí zázraky, len na KLR ti neviem poradiť, ktoré to je. V dobrej motopredajni sa opýtaj |
Re: marcek291: Ak povodne platne niesu sinter, tak by som tam sinter nedaval. |
Teraz tam mám nové sintrované brzdové obloženie GOLDFREN AD a zatiaľ nepískalo ani nevydávalo zvuky, ale keď sa mi zodrie, tak skúsim priplatiť za niečo kvalitnejšie, asi to - EBC FA067HH a porovnám. V prvom rade si musím zaobstarať tú pancierovú hadicu, lebo tá pôvodná hadica čo tam je je ktovieaká stará a možno že nastane zlepšenie. Každopádne ďakujem za rady chlapi Upravené 1 krát. Naposledy upravil marcek291 (02.05.2017 21:46) |
marcek291 , ak sa naozaj zberáš na cestu , kľudne tam daj to EBC HH , po zabehnutí to bude brzdiť o dosť lepšie ako organické , ktoré jazdíš teraz . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (02.05.2017 21:50) |
Brzda je slaba znamena, ze brzdi prijatelne ale po ostrejsej jazde prestava brzdit? Alebo od prveho brzdenia musis vyvijat velku silu na packu, aby to ako tak brzdilo? |
Motorka brzdí vpredu po celý čas slabšie, brzdila tak so starým obložením a nevyriešilo to ani nové GOLDFREN AD. Skúsim v prvom rade poriešiť tú pancierovú hadicu keď tvrdíte, že by to mohlo pomôcť a uvidím, čo to spraví. Tie AP Racing obloženia pozerám práve na ebay, že sú pre KLR 600 len štandardné organické a idú okolo 40€. |
Poobzerať sa po vrakovisku po nejakom funkčnom a hlavne lepšom brzdovom strmeni + vyrobiť nástavec na strmeň + väčší kotúč (tak 270 by mal stačiť). |
Jednokotuc ti brzdit nebude zbytocne vyhodene peniaze za kazdu upravu,mozes vymenit predok za predok s dvoj kotucom a si na cene rovnajucej sa polovici hodnoty motorky...KLR nie je stavana na 130 km rychlost pri normalnej jazde ti stacia brzdy ktore mas. |
8814 - to mas odkial ze jednokotuc brzdit nebude Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (03.05.2017 13:52) |
690 brzdi s jednym korucom excelentne, urcite lepsie ako niektore motorky s dvoma - napr s porovnani s fzs1000 ktoru som mal urcite a ta mala vo svojej dobe ocenovane brzdy. Vyvoj je poznat aj na brzdach. |
Ono KLR vždy brzdil slabo. Kedysi som tam dal mäkšie a bolo to oveľa lepšie ale životnosť cca 700 km. Také čo vydržia zase nebrzdia. |
155kg motorka s 220mm kotúčom v predu a jednopiestikom bola už ako nová pravdepodobne pred 30 rokmi na tom s brzdami dosť biedne. |
Neviem, či by mi dorobený brzdový strmeň s nástavcom prešiel cez STK, a ak by som sa aj do niečoho takého pustil, odkiaľ zháňate diely z moto vrakoviska? Normálne na internetových bazároch alebo sú na Slovensku také vrakoviská? Lebo som o žiadnom aspoň v mojom okolí nepočul. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marcek291 (03.05.2017 20:01) |
Re: bacaono: jediný mu radíš správne. väčší kotúč, alebo iné prasa. nič iné tam nepomôže. nech zabudne aj na platničky, aj na hadice, na brzdovku a na páčku už úplne. ked mu je to evidetne moc slabé, týmito úpravami len zbytočne vyhodí peniaze a výsledok bude o trochu lepší, ale nie tak dobrý jak by bolo treba. |
Re: ChesterTT: je to hovadina, na starom endure robiť zložitú prestavbu bŕzd. /ide vari na preteky??? / |
Re: FOGY: je zložitá, ale pri lacnej kúpe 2 či 4 piestiku z búračky a šikovnom majstrovi to môže mať za pár korún. či je to rentabilná vec? absolútne nie. ale ked si chce motorku nechat dlhšie a po všetkých ostatných stránkach mu vyhovuje.. why not? |
Chester> vymenou oblozenia na 990tke sa potreba sily tlacenia na packu znizila o odhadom 50%. |
Re: matus: si prešiel z blata na race nissiny? inak si to nevím vysvetlit.. ked o polovicu, tak so si jeden z miliona tipujem |
Tá KLR je rok max 1990. Tam sa neoplatí dávať veľa peňazí do takej prerábky ktorá by stála min tretinu ceny motorky ak nie viac. Nevieš ako by sa správala predná vidla. Treba tam dať iné hadice, obloženie a voziť sa. |
Re: matus: no ja som mohol robit čo som chcel a viac ako 10% to podla mna nebolo. naozaj pomôže len iné prasa. 50% musí byt ozaj rozdiel medzi totálnym šitom a TOP platničkami na road race.. otázka čo na to kotúče.. |
Chester, mal som tam doteraz original dosky - 10 rokov, 60.000km. Boli asi v polovici. Bol som s tym vzdy spokojny, aj ked bolo vzdy treba viacej tlacit na brzdu aby riadne brzdila..nikdy nebol problem vadnutie, len ten tlak na packu. Ostry nastup mi nikdy nejako nechybal kvoli terenu a navyse som si myslel, ze je to dane konstrukciou strmena. |
jop. AP racing - top komponenty. ty si tam mal asi vyslovene blbé a nevhodné (fabricky nie prvý raz u KTM) brzdové doštičky. |
Re: raptor: myslel som samozrejme tovarensky 'KLR kotuc. KLR ma makky predok ak tam chce dat lepsie brzdy treba ho stvrdit.Mal som KLR tiez som spekuloval vylepsoval a za chvilu som bol na cene BMW... |
8814 nejak si od brzd premostil k podvozku... mal som zato ze zastavas nazor ze jednokotuc nebrzdi Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (04.05.2017 21:38) |
Díky všetkým za rady, skúsim to najprv "najekonomickejšou cestou"a prvé čo vymením bude stará (ktovie koľko ročná) gumená brzdová hadica za novú pancierovú a značkové brzdové obloženie, buď niečo od AP Racing alebo EBC FA067HH, ktoré majú dobré hodnotenie, viď tu: lnk.sk/jV46 |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 69951 | Včera: 162499