Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
zdravím doma mám javu teraz mám príležitost kúpit Kawasaki 125 dvojtak neviem pomer benzímu a oleja poprípade aký je najkvalitnejší olej do benzínu chalan čo ju predáva lieva tam vraj olej odoka zato asi aj zle štartuje dakujem |
Nezáleží na znacke, ale mal by byť čo najmastnejsi. Označenie je MAS v hodnotách od 1 do 5 a čím vyššie cislo, tym mastnejsi olej. Samozrejme od mastnoty závisí aj množstvo v benzine. Pri mastnejsom sa dava menej a nemusí sa už dávať "od oka". Každý výrobca to ma na štítku na zadnej strane flase. Šťastné mazanie |
Lenže čím je olej mastnejší, tým viac zadrbe sviečku a výfuk karbónom, ja osobne potom miesto sviečky používam kahanec. Kahanec je odojnelší voči nespáleným zvyškom mastnoty a netreba ho tak často meniť. |
Re: Plazivec: o tom som tiež počul. A knot? Aký hrubý používaš knot? Tiež dôležitá vec. Pri veľmi tenkom knote hadze príliš tenkú iskru- zevraj optimálna je veľkosť 3(malé kubatury môžu aj tenké knoty) , zmes dobre nevyhori a tiež zanasa sviečku. Počítam z v tom tvojom harleji máš minimálne zváračsku elektrodu. |
Re: RadoR6: Knot používam najhrubší. Nejaké rečičky o veľkosti, že nezáleží, sú len rečičky. Najhrubší a najdlhší knot aký sa tam vleze. Treba vyskúšať. Optimálny je taký, čo ešte moc nedre o valec, inak vznikajú na valci poškodenia. |
Prezradim vam tajomstvo. |
Re: Merlin00: No tak keď už sme sa posunuli zo súčasnosti do histórie, tak pridám aj ja trošku skúseností. Do jawa 05 jednohrb, sme s úspechom používali detský olej Aviril baby, ovšem vyžadoval miešanie s Nubianom - olej na opaľovanie. Fugovalo to tak, že aj keď ten detský olej vytvoril organické anizotropické úsady, Nubian ich opálil, takže vo výsledku síce šiel smrad z výfuku jak keď sa páli kožka, ale motoru to ani za mak neuškodilo, naopak, po zhodení hlavy bol povrch piesta pekne do zlatohneda opálený, kdežto pri použití iných typov olejov bol vždy čierny, až chlpatočierny. |
No ak Plazivec pripustas, ze olej Aviril, zmiesany z Nubisanom, dokazal mazat 2t motor a nezadrel sa, tak potom asi motorovy olej M8AD paramo, tuto funkciu zabezpeci aj bez anizotropickych usad. |
Re: Merlin00: Nielenže mazal a nezadrel, ale aj pekne opálil! |
Amatérí :D Upravené 1 krát. Naposledy upravil Undefined (16.02.2017 9:37) |
Re: Undefined: |
takže velmi nedoporučujete MT2 kov riedit benzím do Japoncov že? |
Re: vilmon: Nuž, prečítal si si tlačenú verziu seriálu "Vtipnejší vyhráva". Aký máš dať olej do 2takt japonca nájdeš v manuáli motorky, nemyslím značku, ale špecifikáciu. Japonec = norma JASO. |
Do japonca M2T môže ísť, ak má na fľaši toto označenie: |
Olej z nasich koncin M2T alebo 2T, je uplne obycajny hnusny olej, SAE 40, alebo SAE 50. Alebo nieco medzi tym. v podstate najstarsia trieda letnych olejov, ale.. |
Pekne. Chvíľu vas tu človek nechá bez dozoru a už to zacalo. Intelektuálna debata.... turbinator sem, anizotropne usady tam... to sa neviete vyjadrovať jak ľudia? Sak aspoň link hoďte nejaký na prekladač alebo slovník cudzích slov. Alebo mi to vysvetlite, ale po slovensky . |
vilmon by ti mohol byť otec , keby si ťa urobil nie v 15-ich , ale tak vo svojich dvadsiatich + . |
Re: brazel: to už vieš ty lepšie, je z tvojho kraja. Ja len tak +- odhadom keďže má tam napísané že jazdí od 15 (na čom /na kom? ) a nejak zahmlena fotka tam hore v okolí tváre, xichtu,gesicht,fejs....pre linguistikov. A prečo by nemohol mať pokracovatela rodu v 15tich? Pre určitú skupinu populácie je to u nás normalne |
Ja som za mladi ako nadejny chemik testoval vlastnosti olejov a masti pri roznych podmienkach /potom mi v ruke explodovala ampulka so zluceninou M2T a TNT, odvtedy sa venujem pornoherectvu/. Pre moju jawu sa najlepsie osvedcila takato zlucenina: 13 litrov binzinu 95, do toho 3,9 deci nafty, potom pridam obycajny najlacneji slnecnicovy olej ,co stoji v tescu 2 eura 5 litrov, 1,3 deci ale pred vliatim do benzinonafty ho treba na sporaku zohriat na 160 stupnov a nechat v takom stave 15 minut. Do nadrze sa vlieva teply az horuci, nie vrely. Nadrz mam z tejto zmesi cistu akoby vysla z tovarne, karbec cisty a bez vody a necistot, sviecka mi vydrzi asi 4 roky a 40 tisic km a vyfuky sa spinia len minimalne a samotny spaleny dym je priehladny a prijemny na ovonanie, splna s prehladom normu Euro4. Takisto jemny narast vykonu, ne vela, cca 10-15 percent. Recept poslem v PDF na vyziadanie. |
Re: Tripuce: "prijemny na ovonanie, splna s prehladom normu Euro4" |
Re: janoval: Re: janoval: ABS som si dorobil velmi jednoducho, kupil som si nalepku ABS a dal na blatnik. Nikto nikdy nezisti ze je to ojeb, lebo ako vsetcio vieme, jawe sa nikdy koleso brzdenim nezablokuje, mozno na bananovej supke pohodenej na lade na ktorom je olejova skvrna. |
Re: Tripuce - škoda, že toto všetko nevedel môj tato v 63-ťom, keď sa vybúral na Jawe v poslednej zákrute pred Dvormi nad Žitavou smerom od NZ |
Ten správny olej je záhada , píšete tu o všeličom . Tak kurňa ktorý je ten najvoňavejší? Shell Raciol alebo Motul Heliol? Syntetickú repku alebo minerálnu slnečnicu? Použitý po rezňoch alebo po karfiole? |
Re: Qubo: záleží od toho do akej spoločnosti chceš na motorke ísť. S olejom po karfiole môžeš ísť barskde, ale zo sniclovym moc nepotešís vegetariánov a veganov. |
Re: Romanka: Romanka, ty si od zitavy? ja byvam tiez nad zitavou, na jar davame jazdu! predvediem ti co dokaze dym! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 24788 | Včera: 178803