Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahojte, |
Re: fizzy: pri 100kg by ti mala byt ta struna skor slaba. Zadny tlmic sa da nastavovat. Skus dat skrutku na jeden klik od minima, musi sa to potom hojdat ako volga. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (12.02.2017 9:34) |
Re: janoval: zadny tlmic mam nastaveny asi na minime, skusim to pozriet este.. oproti predchadzajucej moto (650GS) ktora sa hodala ako volga sa mi to zda cele o dost tvrdsie :D v predu neviem aky je olej, chystam sa ho vymenit a rozmyslam ze rovno dat tam progresivne struny |
Re: fizzy: TA 700 je dobra motorka a ak jazdiš solo nerobil by som velke |
Progresivne struny mne na 650tke pocitovo dost pomohli. Ale ja som mal opacny problem. Mne bol povodny predok makky, ked uz som bol trochu rozjazdeny, tak v zakrutach to nebolo ono. |
"Alebo sa to vykaslat a vymenit TA700 za lepsiu moto? :D" |
Re: Feror: terenny stroj nepotrebujem, chcem len trochu univerzalnejsi aby zvladol presuny po nespevnenych cestach, sotolinky a tak, ziadny tazky teren pozeram ze tiez jazdis s TA offroadovo, mas nejake upravy? |
fizzy - TA700 mne prisiel praveže dost mäkko od vyroby nastavený. Mám 80kg. Ked som siel sám solo, bez kufrov tak ok ale ako nahle som zobral kufre, pripadne spolujazdca bol koniec. So zadným tlmicom vies laborovať no chce to pevne nervy. Ja som mal verziu s ABS a riezil som to tak aby som nemusel za kazdým tlmic vyberat aby som ho pritiahol alebo uvolnil, že som odmontoval držiak baterie a vypalil som si specialne kluce na dotahovanie a uvolnovanie skrutiek na strune. No i tak som musel hladat kompromis pre jazdu solo, s kuframi, so spolujazdcom. Ten trápny šrobik čo mení prietok oleja som mal vzdy v strede. Ak chces aby bol zadok citlivejši daj ho na najslabšie. |
momul - na to rýchlo zabudni. Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (12.02.2017 21:00) |
..keby si chcel znizovat hmotnost tak odstranenim katalyzatora a lahsou koncovkou vyfuku usetris 7.5 kg na hmotnosti |
ako citam tak asi len mne sa zda seriovy podvozok tvrdy, mozno bude problem vo mne :D vyskusam dat do predu progresy a potom sa uvidi co dalej |
Re: momul: Jasné, nebudem Ti robiť hanbu |
Ked bude mat kufre od momula, tak nepotrebuje padaky . Tie kufre znesu uplne vsetko |
fizzy - oklamal som ta, neboli to wibers ale YSS. A objednával som to od kamarata 4moto.sk/ |
Krampus, Sano - ja som sa s nimi este nestrepal ale teba Viktorko som videl ako si si s nimi ustlal v čase ked bol TA este môj |
momul - ja som len skúšal či vydržia ... .... môžem smelo prehlásiť, že vydržia pád z 5km/h rýchlosti, z vyšších som ešte neskúšal a ani nestem. |
Tiež som na sériovom podvozku TA 700 niečo odjazdil, a teda tvrdy sa mi nezdal ani nahodou ... Prave naopak, ale lež sme sa dostali k nejakemu "riešeniu" tak sa moto predala ... |
kamos, co ma daco odjazdene s TA650tkou ked sa previezol tiez tvrdil, ze to mam nejake tvrde :D kazdopadne skusim vymenit olej a potom sa uvidi... Upravené 1 krát. Naposledy upravil fizzy (14.02.2017 15:41) |
Ja som mal na 650 podobný problém ako vačšina. Predok bol už akoby riadne vyplieskaný. V teréne som chytal už blatník. Vpredu mi menil za progresívne Wilbers-i Brazel a zadok tiež odchádzal. Keď som jazdil s polovičkou a vo vyššej rýchlosti som chytil nejakú jamu, tak to bola celkom pecka a polovička to neznášala. Tak som objednal aj dozadu progresívnu pružinu Hyperpro a dal urobiť repas tlmiča. Teraz je Transalpik ako loď, perfektne filtruje všetky nerovnosti. Síce mám pocit, že zadok trošku pohojdáva, ale je to úplne zamatové jazdeníčko. Škoda, že ho nemôžem prebehúť každý deň. |
Tak o tvrdom TAčku (akomkoľvek) som ešte nepočul...a to mi ich rukami prešlo dosť. Skôr ako začneš špekulovať tak ho prezuj. Kope ťa, lebo je obutý v lodičkách a on chce obuť pohodlné vibramy. |
Niekedy ked je tvrdý predok, tak sa len zavzdušnil-natlakoval, treba to spustiť. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 22268 | Včera: 226293