Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Mám Yamahu XJ6 Diversion r.v. 2000. Keď naštartujem (na sytič), motor sa rozbehne na cca 2000 otáčok, po pár se(kundách) otáčky idú na cca 2500-3000. Jemne uberem sytič asi tak o 1 milimeter, otáčky klesnú na nejakých 1000-1500. Za pár se-kúnd sa zase zvýšia na povedzme 2000-2500. A takto po milimetroch posúvam páčku sytiča (t.j. stále uberám) a otáčky si chodia hore - dole. Čo tomu je ? Dík za rady. Keď sa motor zohreje, krásne ide do otáčok a voľnobeh je v poriadku. |
na zaciatok ... nemas XJ6 ale XJ600 |
Tak chlapci mením typ - xj600s diversion - problém stále rovnaký. |
Ked otacky robia neplechu, tak je za tym casto falosny vzduch... |
že by opisal pracovny cyklus sytiča - Upravené 1 krát. Naposledy upravil richard74 (25.01.2017 18:41) |
Nie je to moje prve vehicle so syticom, ale takto divne to nikdy nefungovalo. Mohlo by to byt netesnostou a falosnym vzduchom, aj tak na jar pojde na servis... |
Určite to nechať dlhšie zahriať a potom pomaly sťahovať sytič, ja to sťahujem na 2krát, raz aby to moc nehučalo a potom komplet /nie po milimetri/. |
Ja som mal podobný problém na Banditovi 600. Pomohlo synchro karburátorov. |
Vďaka za rady. To synchro karburátorov určite vyskúšam, pretože mne tie otáčky behajú hore - dole na sytič, aj keď zrovna nehýbem s páčkou... |
Skus nastartovat studenu na sytic a napis ktory valec ti neodpaluje |
Re: milovin: Ja som ti to hovoril: nejazdi na motorke po meste v zime.... Priznavam, ze neviem ako sa sprava moja moto v teplote pod nulou. |
mne to robilo tiež na Suzuki bandit 600 otáčky lietali hore dole tak som dal zoštelovať karburátory ale po dvoch mesiacoch to bolo to iste čo predtým nakoniec som dal vymeniť karburátory a je to v pohode |
Ak su karburatory vycistene, zostelovane, zosynchronizovane, ale pri studenom starte to robi stale, tak mozes hladat chybu v syticovych ventiloch, ktore su v kazdom karburatore zvlast. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 274794 | Včera: 202085