Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

KTM525exc 2005 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKTM525exc 2005 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Motor, Karburátor.

09.01.2017 16:45

KTM525exc 2005

Vzdar chcel by poradit mam supermoto ktm525 karburator je prečisteny ihla je na 2 zareze z vrchu podla manualu ma byt na 3, šruba zmesi je na 3otačkoch a motorka drži volnobeh krasne len ked pridam prudko na omedzovač šlahaju vkuse plamene ale ked pridavam len tak po trochu nestriela to čo to može byt bohata zmes ubrat trochu.


09.01.2017 17:13

Re: KTM525exc 2005

Pozri ake mas trysky. Daj si spravne podla nadmorskej vysky a teploty vzduchu. Ak mas spravne trysky, uz to je len o a stelovani karburatoru :-)


09.01.2017 19:36

Re: KTM525exc 2005

no tak trysky su isto pôvodne no ale tak skusim ešte tu zmes poštelovat a dam ihlu tak ako ma byt podla manualu ale tak mam vyfuk akrapovic bez dbkilera nemože to byt aj tym že to tak dava plamene


09.01.2017 19:57

Re: KTM525exc 2005

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Nikdy som tu motorku nemal, tak si len tipnem. Aby mohol plamen horiet z vyfuku, potrebuje vzduch...cize zmes moze byt aj chudobna.

Ma ten karburator akceleracnu pupmu? Podla toho, co pises, ze problem je po prudkom pridani, tak zacal by som prave pumpou, ak je.

Tiez by som skontroloval membranu ci nie je poskodena a supatko, ci nie je priliz vybehane. Ihlu, ci nie je zodrata.

A tiez, ci netaha falosny vzduch medzi karburatorom a motorom. Tiez casto ludia zanedbavaju vzduchovy filter. Bud je zadrbany, ze cez neho prudi malo vzduchu, alebo je suchy-nenaolejovany a pusta vzduchu privela.



09.01.2017 20:58

Re: KTM525exc 2005

tak karburator bol celi čisteny a kontrolovany membrana je oka lebo nato som daval velky dvôrad a pozor ihla je oka a falošny vzduch netaha lebo je dvôklane utesneni kolo potrubia a filter bol čisteny a naolejovany to je prve čo som spravil ked som ju doviezol ale zmes som kus poupravil a viem je to blba otazka ale ked povolujem šrubu zmesi pridavam vzuchu alebo ho uberam.


09.01.2017 22:51

Re: KTM525exc 2005

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

"Clockwise turning reducesthe fuel quantity (lean mixture), counterclockwise turning increases the fuelquantity (rich mixture)."

Ale pozor! Tou skrutkou sa nastavuje len zmes na volnobehu. Akonahle otvoris plyn, tak zmes "reguluje" hlavna tryska a ihla.


10.01.2017 21:01

Re: KTM525exc 2005

aha tak to potom dobre lebo volnobeh nedržala a pri povleni na 3 otačku tak to krasne išla a triška je tam povôdna len ihlu som dal nižšie o jeden zarez v manuali piše že ma byt na 3 zareze z vrchu a je na 2 takže ked pidam tak ide menej zmesi ak som to dobre pochopil či? .


11.01.2017 10:20

Re: KTM525exc 2005

TOYO
 Bahniak 

Ikona

Tou skrutkou pridávaš palivo. A ver či never ma dosť veľký vplyv na chod motora.
Ihlu daj na 3. zarez. Maš origo vyfuk ? Pojazdi par km a mrkni sviečku. A plny plyn držať na mieste a sťažovať sa že to strieľa je trochu sprostosť , prudko pridaš teen motor proste nestihne za sekundu dosiahnuť max otáčky a perfetkne spáliť to palivo ktorým sa motor zahltí preto to potom dohori vo vyfuku. No zatiaľ čo som sa stretol tak dosledkom strieľania bola predsa chudobná zmes ale to strieľalo furt a motor mal hrozný chod...


11.01.2017 11:03

Re: KTM525exc 2005

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Este taky detail. Vies ako sa nastavuje volnobeh? Lebo to je dost podstatne, nestaci len podla manualu povolit 3 otacky a vybavene - to by tam tie skrutky vobec nemuseli davat.

tou skrutkou zmesi hladas max. otacky a zaroven skrutkou volnobehu sa snazis nastavit minimalne.....


11.01.2017 14:34

Re: KTM525exc 2005

tak ja to robim tak že naštartujem motorku necham ju nahriat a potom štelujem zmes pridam otačky a krutim tou zmesou do vtedy ked motorka ma bod najvyžšich otačkoch potom upravim len volnobeh a robil som to už na nie jedenj motorke a ide to jak ma.


11.01.2017 14:39

Re: KTM525exc 2005

TOYO ja to viem že to ma na chod motora veľky vpliv lebo ked som ju doniesol tak ta motorka išla na hovno a mam tam akrapovic aj zo zvodmi a ano tak chcem spravit že sa chcem povozit pozriet sviečku a vidiet aka je a podla toho sa dalej budem zoaberat a ihlu mam na 2 zareze ak to nepojde ak ma tak to zdvyhnem o ten jeden zarez a je teraz dost zima takže motorka sa inač sprava v lete ja som len chcel sa inforomovat čo o može byt ked to tak striela pri obmedzovači ale aj tak dakujem za radu.


11.01.2017 15:15

Re: KTM525exc 2005

TOYO
 Bahniak 

Ikona

Á sme doma , keďže tam máš komplet zvod a koncovku akrapovič , tak s tryskami musíš ísť hore pokiaľ su seriove. A otvorený výfuk bude takmer vždy strieľať. Nebavme sa o obmedzovači , bavme sa o jazde či to strieľa aj pri brzdení motorom ... moj nazor je to chudobné ihlu rozhodne hore


11.01.2017 16:28

Re: KTM525exc 2005

dakujem TOYO dam druhe trisky a ihlu hore a o jazde sa bavit neda teraz lebo je veľka kosa a cesty su zasnežene ale ak sa bude dat hned to vyskušam.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 272800 | Včera: 145022