Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Vzdar chcel by poradit mam supermoto ktm525 karburator je prečisteny ihla je na 2 zareze z vrchu podla manualu ma byt na 3, šruba zmesi je na 3otačkoch a motorka drži volnobeh krasne len ked pridam prudko na omedzovač šlahaju vkuse plamene ale ked pridavam len tak po trochu nestriela to čo to može byt bohata zmes ubrat trochu. |
Pozri ake mas trysky. Daj si spravne podla nadmorskej vysky a teploty vzduchu. Ak mas spravne trysky, uz to je len o a stelovani karburatoru |
no tak trysky su isto pôvodne no ale tak skusim ešte tu zmes poštelovat a dam ihlu tak ako ma byt podla manualu ale tak mam vyfuk akrapovic bez dbkilera nemože to byt aj tym že to tak dava plamene |
Nikdy som tu motorku nemal, tak si len tipnem. Aby mohol plamen horiet z vyfuku, potrebuje vzduch...cize zmes moze byt aj chudobna. |
tak karburator bol celi čisteny a kontrolovany membrana je oka lebo nato som daval velky dvôrad a pozor ihla je oka a falošny vzduch netaha lebo je dvôklane utesneni kolo potrubia a filter bol čisteny a naolejovany to je prve čo som spravil ked som ju doviezol ale zmes som kus poupravil a viem je to blba otazka ale ked povolujem šrubu zmesi pridavam vzuchu alebo ho uberam. |
"Clockwise turning reducesthe fuel quantity (lean mixture), counterclockwise turning increases the fuelquantity (rich mixture)." |
aha tak to potom dobre lebo volnobeh nedržala a pri povleni na 3 otačku tak to krasne išla a triška je tam povôdna len ihlu som dal nižšie o jeden zarez v manuali piše že ma byt na 3 zareze z vrchu a je na 2 takže ked pidam tak ide menej zmesi ak som to dobre pochopil či? . |
Tou skrutkou pridávaš palivo. A ver či never ma dosť veľký vplyv na chod motora. |
Este taky detail. Vies ako sa nastavuje volnobeh? Lebo to je dost podstatne, nestaci len podla manualu povolit 3 otacky a vybavene - to by tam tie skrutky vobec nemuseli davat. |
tak ja to robim tak že naštartujem motorku necham ju nahriat a potom štelujem zmes pridam otačky a krutim tou zmesou do vtedy ked motorka ma bod najvyžšich otačkoch potom upravim len volnobeh a robil som to už na nie jedenj motorke a ide to jak ma. |
TOYO ja to viem že to ma na chod motora veľky vpliv lebo ked som ju doniesol tak ta motorka išla na hovno a mam tam akrapovic aj zo zvodmi a ano tak chcem spravit že sa chcem povozit pozriet sviečku a vidiet aka je a podla toho sa dalej budem zoaberat a ihlu mam na 2 zareze ak to nepojde ak ma tak to zdvyhnem o ten jeden zarez a je teraz dost zima takže motorka sa inač sprava v lete ja som len chcel sa inforomovat čo o može byt ked to tak striela pri obmedzovači ale aj tak dakujem za radu. |
Á sme doma , keďže tam máš komplet zvod a koncovku akrapovič , tak s tryskami musíš ísť hore pokiaľ su seriove. A otvorený výfuk bude takmer vždy strieľať. Nebavme sa o obmedzovači , bavme sa o jazde či to strieľa aj pri brzdení motorom ... moj nazor je to chudobné ihlu rozhodne hore |
dakujem TOYO dam druhe trisky a ihlu hore a o jazde sa bavit neda teraz lebo je veľka kosa a cesty su zasnežene ale ak sa bude dat hned to vyskušam. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 272800 | Včera: 145022