Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim klubaci. Mam husky te 610 po kompletnej Go motora. Motorku som si sa opravil, poskladal no nevimenil som rozvodovu retaz. Retaz ostala volna no kaslal som ZATIAL na to. Motorka slapala 20mth a potom mi praskla pruzina na nakopovacke. Nastartoval som ju aj tak a isiel som sa ja debil povozit. Po chvilke mi motorka zastavila smykom. Rozobral som ju a zistil som ze ulomok z pruziny zasekol rozvod. Rozvod som kupil novy, vymenil ho a opravil pruzinu nakopovania. Cele som vsetko poskladal no motorka ma ako keby slabu kompresiu, nechapem. Rukov pretocim nakopovacku bez dekompresora. Chlapci poradte co sa stalo lebo uz nechapem. Poest valec setko vyzera byt okej. Dakujem za rady :* |
Jedine co ma napadlo, nemas zle spravene casovanie? (pri kompresii je otvoreny vyfukovy ventil) |
Re: ado93: na oko ked som pretacal pomali setko sedelo. |
Re: Garrett: si robis srandu? :D ved tam mas na to rysky aby to bolo spravne. To ze piest nenabura do ventilu neznamena, ze je to OK. |
Tak aby sme sa rozumeli tak som sledoval hlavne to ci su ventily zavrete v dobe stlacania. Rysky ja nemam no podla manualu ma byt piest v hornej a kolecko vacky v polohe ktoru ti chcem poslat obrazok no neviem jak. |
Prisiel som nato ze vyfukove ventili ostavaju pootvorene zazracne |
Ale ano, rysky tam sú ako na každej jednej vačke. Nesnaž sa to nastaviť okometricky... |
Woozie : ano o tej bodke viem a ma byt tak, ako ju mas ty na foto plus horna uvrat. Dobre ? Ci sa mylim? |
Re: Garrett: no tak vidis spravil si to na prd. Pekne znovu rozobrat a spravit poriadne. Zbytocnu robotu si si spravil a riskoval si, ze este nieco pokazis. |
Ano ved sa len ucim. No rad si vsetko spravim sam. jeden z vyfukovych ventilov nezatvara uplne (nechapem). Nieje ani krivy ani nic. Ostava v polohe akoby bol.zapnuty dekompresor. Ked ponom jemne klepnem, zatvori sa' .No stale ked pretocim motorom ostane.trosku otvoreny a to je ta slaba kompresia. |
Re: Garrett: prvy krat si to mal dat spravit niekomu kto to robil a poza chrbat sa pozerat a druhykrat na pohodu si sam urobis takto to iba pokazis , ale je pravda mozes potom len na seba nadavat |
Kupil som ju do srubky a celu som ju sam poskladal bez manualu a islo vsetko .no na 2krat teraz mam pochybnosti. Chcel som len poradit. Nepotrebujem pocut alebo.citat ze to nedam lebo pocuvam to z kazdej strany. Nevadi pojde, musii :D |
to dajako zdrazil. Asi sa moc ludi ozvalo. Som taku chcel brat asi rok a pol dozadu. Ked som chcel nech zobere aj doklady, ktore mali byt u kamosa, uz mi viac nebral telefon ani neodpisoval. Ale mozem sa mylit a moze to byt ina motorka. Komplet rozobratu Husqvarnu 610 urcite najdes v kazdej druhej chalupe. Bol na nej niekde na konci valca poskodeny nikasil a ram mal novu praskovu farbu. |
Tak to nebola ona. Mne ju predal clovek, ktory by ju predal len mne. Neviem na tu masinu zohnat vobec nic tak pochybujem o tych chalupach :D |
veď si si odpovedal sám - výfukový ventil drhne, zrejme si nabúral rozvody pri tom seknutí... |
Ale ved nevidno na pieste nic. Ziadna ryha ani len minimalna |
Mne rozvod ani neroztrhlo nic a iba kladivkom mali tukes dostal a vratil.sa no ostava ajtak |
Prelestil som sedlo aj cely ventil a vsetko slape ako ma. Zajtra ked nakopne dam salto do zadu. Kompresia uz je nenormalna |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 17217 | Včera: 224209