Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
chcel by som sa opytat na vase skusenosti s olejovym KN filtrom oproti obycajnym napr hiflofiltro a pod.. ma to nejake lepsie/ horsie vlastnosti?okrem toho ze je tam matica a lepsie sa to zatahuje a povoluje alebo je to uplne jedno aky dam do motorky ? mozem ho mat za celkom dobru cenu len ci ten cenovy rozdiel je na nieco dobry alebo nie |
olejove filtre KN vyraba pre KN Hiflo |
Obvykle plati, ze za cenu filtra z maticou, je k dispozicii jeden filter "horsej znacky" mann a jeden kluc. |
filter zmačknem s blickáma a domrvím. potom už ide, ked sa zdráhal rukou. aj tak ho vyhodím a nový už mám v krabičke, ked mením olej. či bude v koši pekný gulatý, alebo taký, že išiel po zlotky, tu už je jedno.. |
Ale bez kluca a origo, sa neda vobec vymenit napriklad filter do K100, alebo K75. |
Merlin00 , takto si myslel ? Taký podobný kľúč mám (aj dva , lebo predtým som potreboval na Triumph-a) a aj ho sem-tam požičiavam známym v okolí . Pasuje na všetky filtre eR-kových BMW , aj HF 160 , aj 163 a aj 164 , veď je 76-ka (mm) . Ospravedlňujem sa , že je to mimo otázku témy . |
Re: brazel: to z tej foto už vôbec kua netuším načo je ten filter ešte schovaný v bloku motora a načo je okolo neho olej. tie čo si napísal som kukal na googli a všetko je to na jedno kopyto, filter montovatelný zvonku, lebo nepresiakne, všetko sa deje vnútri, lebo má vlastný obal.. |
ChesterTT , ja som foto dal ako reakciu na Merlinov príspevok o BMW K 75/100 , eR-kové BMW to má takto len neviem , načo tam ten maník zapúšťa skrutky , asi nejaký americký zlepšovákInak , napísal si blbosť , že zlatý Triumph , lebo Tigre aj Sprint to majú ako BMW , teda odspodu motora zapustené a bez takejto (alebo podobnej) násadky na filter je na tom človek dosť zle ... |
Proti zapustenemu filtru olejovemu v lochu, niekde v motore, nic nemam, je to dobra koncepcia, lebo sa vyuziva hluchy priestor v motore, kde by nebolo inak nic, alebo len olej a bolo by ho zbytocne vela.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (15.11.2016 9:16) |
Re: brazel: myslel som tým toho rocketa. kde to chytiš rukou a odkrútiš. nemám naštudované celé ich portfolio za posledných 30 rokov |
Re: joscu: |
Re: copo: asi to malo byt ze kn profi a hiflo obycajne .. neviem ale ked hiflo stoji 3ecky a kn 7eur tak rozdiel by som cakal a nie iba maticu navarenu .. kludne sa podel o svoj nazor kvoli tomu som to zakladal |
Re: raptor: ty sa temu nerozumíš. vdzuchový je DALŠICH 5. tuning má rôzne podoby. od mračítok, závodných čisiel, cez monster logá až po hello kitty veci (posledné menované je hardcore tuning) |
ale tu nejde nikto zvysovat vykon vdaka olejovemu filtru |
Re: joscu: |
Pouzival som origo filtre, teraz som dostal KN. Na prevadzke nemas sancu spoznat rozdiel, keby si ho rozrezal, (asi) tam rozdiel je. Kazdopadne ta jednoduchsia montaz sa mi paci, takze si ho dam zas... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 35353 | Včera: 226293