Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pozrite si toto: |
No ale to s tym radenim jednicky a starovanim som asi nejak nepochopil. |
Ja ju nastartujem, pozapinam bundu, nasadim prilbu, skontrolujem ci su ok. kolesa, ci svieti sveltlo- vsetko v klude a cca po 5 min. vyrazim. Zviknem este chytit hadicu od chladica ale po tych 5min. je uz tepla. |
kalupko: Chapem to tak,ze motor vypnes bocnym stojanom. Ked chces potom nastartovat, mas stlacenu spojku (kedze je tam jednotka), a uz len tocis. Zaujimave - tiez som to este takto nerobil |
...skuste to takto: |
Roman, nejak sa mi to nezda. Podla toho navodu mam jazdit na VFR so studenym motorom na 8000 otackach (na VRF zacina cervene pri 12000 tusim). To by mi motor dlho nesluzil. A doteraz mi kazdy vravel, ze motor treba pred rozjazdom zahriat. Nieco ine je to na aute, kde sa bezne jazdi na 2000 otackach, co ja na VFR nemozem. A so zapnutym syticom by som uz vobec nikdy nejazdil! |
No ja neviem, ale pokial nie si idiot a nevytocis hned motor do cerveneho po nastartovani... nemas co pokaslat. Vzdy startujem rovnako. Necham moto na 5 minut zohriat a az potom idem... zabite ma ;) |
Myslim v prirucke od Bandita sa spomina, ze po nastartovani staci pockat tolko, aby sa olej dostal na vsetky potrebne miesta v motore a potom sa moze ist jazdit. Samozrejme, ze nepisu hned mu davat plne gule.... |
mne sa to zda celkom logicke a rozumne - tiez som uz na viacerych miestach cital, ze staci nastartovat a ist a nie cakat 5 min. pri biku ako si vrci na volnobehu |
peter RS955i Neregistrovaný |
Jedna cigaretka po nastartovani veci len prospeje!!! Nie je moc rozumne nechavat naplno otvoreny sytic a zohrievat 5min pri 2,5t otackach.Ten sytic treba priebezne stahovat a drzat motor na co najnizsich otackach pri ktorych dokaze hladko bezat. V aute je to trosku o inom. Tie motory koncia z otackami tam ,kde sa motocyklovy motor len prebudza. A aj oleje sa tam bezne pouzivaju viskozity 0W-30 pripadne 5W-30. A tie su principialne setrnejsie pri studenych startoch ako bezne pouzivana motocyklova klasika 10W-40. Takze aj ked som uz prestal fajcit tych 5minut dodrziavam... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 182040 | Včera: 121620