Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Co by sa stalo s piestnymi kruzkami keby som ich dal nachromovat (Jawa 350)? Chrom je dost tvrdy, bolo by to odolnejsie? Alebo by sa to zodralo? |
Neblbni, narobis viac skody aku uzitku. Ked sa ti poodlupuje narobi ti vo valci bordel. Sak kruzky su vecsinou z chrom-vanadiovej ocele, naco dalsi chrom |
Mirco: Odkial si to nabral, ze kruzky su s chrom - vanadiovej ocele ? |
Mne sa skor take nieco mari, ze na chrome sa nedokaze udrzat olejovy film, co v pripade keby boli steny valcov pochromovane, by asi neurobilo dobrotu, no v pripade kruzkov asi tiez, alebo nie ??? Kde ste odborici na materialy a povrchove vrstvy ? |
peter RS955i Neregistrovaný |
Myslim ze Jawa ma piestne kruzky liatinove. Piestne kruzky ktore su original chromovane su ocelove. Cr ma nizsi sucinitel trenia a tym znizuje opotrebenie p. kruzkov. Takze chromovany kruzok pracujuci v liatinovom valci ma mensie naroky na mazanie. |
Vdaka vam, ja som to myslel len tak teoreticky, nechcem to robit. |
kruzky 58 x 2 a 58,5x2 chromove sa daju v pohode zohnat . len jaksi cena nie je bohvie co cca - 500/kus |
RS995i - no co ja viem, liatina je tvrda a krehka, takze ju asi ako piestny kruzok na piest neosadis. Iba ze by si bol Copperfield alebo ja somar. |
Presne ako pise /agressor/ kruzky nemozu byt z liatiny je to blbost.(liatina tvrda a krehka) |
Chlapi, (poniektori) nehrajte sa na chytrakov, nikto tu nehovori o liatie z ktorej ma niekto doma sporak na drevo alebo hrnce od poulicneho predavaca . Ja mam k starej 350 tke 634 dokonca prirucku a tam sa pise v cescem jazyce : "pistni krouzky jsou vyrobeny ze sede litiny" ak sa to prelozi do slovenciny je tam slovo liatina, ci nie? Takze asi nie je liatina ako liatina.. |
peter RS955i Neregistrovaný |
Dobre rano, |
ser na to je to blbosť! chrom by sa pri pohybe a tlaku lúpal, upxával drážky v pieste a posral valce i piesty! |
kružky sa vyrabaju z praskovej metalurgije je to nasypany prasok do formy a potom je za velkeho tlaku stlacene pri taplote cca500stu |
nestiham sa divit ake nazory sa tu prezentuju . tak za prve prevazna vacsina v sucastnej dobe pouzivanych kruzkov sa vyraba zo sivej liatiny . je relativne makka avsak s vybornymi trecimi vlastnostami vdaka vysokemu obsahu uhlika , ktory na seba vyborne viaze olej. ako sa hlavne dvojtaktne motory modernizovali , rozširovali sa vyfukove kanaly , co zvysovalo naroky na huzevnatost kruzkov .krehka siva liatina prestala vyhovovat a nahradila sa tvrdenou temperovanou liatinou , na ktoru sa nanasa vrstva tvrdochromu ( taketo kruzky napriklad pouzivala CZ kros (125-380) . po zvladnuti technologie vyroby sa zacali presadzovat kruzky s ocelovym zakladom na ktorom je nanesena vrstva tvrdochromu . v sucastnosti su taketo kruzky pravidlom u kazdeho sutazneho dvojtaktu . vzhladom na narocnost vyroby su podstatne drahsie ako liatinove. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 194745 | Včera: 146290