Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím vospolok. |
Nenapísal si to hlavné, a to je, že jak silná je tá poistka. Pokiaľ tam niekto jebol slabšiu, môže sa hriať. Kukni do manuálu, aká tam patrí. |
Pokiaľ sa netaví vlákno v poistke ale jej plast, tak tam nič neprebíja, ale svedčí to o veľkom prechodovom odpore na kontaktoch samotnej poistky a zanedbanej údržbe. Vyčisti mechanicky kontakty na poistkovej pätici, nakonzervuj nejakým konzervačným prostriedkom a bude to OK. |
To záleží, kde sa mu to taví, ak pri kontaktoch, tak je tak, ako píšeš. Ak sa taví uprostred poistky, kde je najtenšie vlákno, tak sa rodí žiarovka |
Re: Plazivec: Má tam byť 15A a bola tam 15A, to som pozeral hneď ako som to zistil. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mrzo (04.08.2016 21:50) |
Problem tych poistiek, byva casto podobny aj u aut, kde to robi po vymene poistiek. |
Re: Merlin00: Za ten link budem rád. A keby tento spôsob náhodou nevyšiel, tak je to aspoň dobrá vylučovacia metóda. |
baca aj merlin ti dobre radia s tym prechodovym odporom a spinavymi kontaktmi |
Re: Plazivec: No fotku už asi neurobím. Obe poistky som zahodil. Prvá bola menej roztavená. To bolo hneď po kúpe, keď som si to doma všimol. A druhá, čo som tam dal ja, tam bola cca 2 týždne a tá mala ten plast úple roztečený. Musel som ju doslova jemne vypáčiť. |
Poistky nozove, vid dole na obrazku, su povatsinou vyrobene tak, ze vodiva cast, je vyseknuta z jedneho kusku hlinikoveho plechu. |
Múdro vravíš Merlin00 . |
Dve otazky (aby sa vylucili ine moznosti) : |
No povatsinou na moto, existuju nejake alternativy a magnetto alternatory z vyssim vykonom, koli svetlam a podobnemu, ale obvykle nestaci vymenit stator z cievkami, ale obvykle aj rotor z magnetmi. Nasledne treba aj iny regulator, lebo povodny, to nemusi prezit. |
Trochu som si zamatematikoval. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Plazivec (05.08.2016 15:06) |
Presne tak to je, ako pises, drahy Plazivec. |
sak oproti kubinovi (pekarni), tam, kde predavaju palivove drevo je daky servis a manik, co sa vyzna do motoriek...osobnu skusenost nemam, ale raz sme tam kamosovho simsona viezli, ale jak to dopadlo neviem... |
No pekne ste ma zahltili chlapi. |
Nerob prepočty hore-dole , je to zbytočné , výkon je vždy výkon a ten je vo Wattoch , jednoducho si spočítaj odbery jednotlivých spotrebičov a fertig , ak si nad , tak si sa zmenil na elektromobil a si práve moderný , domov to už aj dotlačíš . |
Existuje jednoducha metoda, ako sa da zistit, kolko rezervy je v alternatore, alebo skor magnettoalternatore. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (09.08.2016 16:32) |
Re: Mrzo: Nerob si z toho hlavu, ak tam máš 25W prídavné svetlá, je to dokopy 50W, ja som montoval na moje virago 750 klasické H4 55/65. Je síce pravda, že cez deň som ich nemával zapnuté, ale v noci áno, lebo hlavný svetlomet bol akýsi impotentný. Presne ako píšeš, tá maximálna spotreba je pár sekúnd pri bežnej jazde. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 252703 | Včera: 138495