Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Pozdravujem vás, |
Ak je pri termostate aj vodná pumpa, je bežné, že cez drenážny otvor môže pár kvapiek padnúť ak moto dlho stála. |
Tak pridávam aj foto. |
Tryskać ahoj. Mám otázku ohladne drenážneho otvoru. Načo slúži čo vňom tesní a prečo je bežné že pri nečinosti motora dochádza k úniku? Vopred dik za vysvetlenie. |
Vo vodnej pumpe je tesnenie - upchávka ktoré oddeluje chladiacu časť - priestor okolo "vrtuľky" od náhonovej časti- ložisko kde je olej. Ak motor dlhšie stojí vytvoria sa usadeniny, ktoré v stykovej ploche upchávky spôsobia netesnosť. Preto v priestore medzi "vrtuľkou" a ložiskom je malá dierka aby tieto priesaky nešli k ložisku a do oleja, ale aby vytiekli mimo motor. |
Takže by tam malo byť gufero ktoré treba vymeniť. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 118374 | Včera: 123683